Gå til innhold

Fairydress.com - Listen24x7.com. Opplevd svindel du også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere handlet på Fairydress.com? Eller opplevd at Listen24x7.com har trukket penger fra kontoen din?

Jeg fikk nytt bankkort i mai. Like etterpå handlet jeg noen kjoler på Fairydress.com. Noen uker senere hadde Listen24x7 trukket nesten 900,- fra kontoen min, og mente at jeg hadde meldt meg på ett 3-dagers prøve-abonnement de tilbød, og jeg hadde ikke sagt opp innen de tre dagene, dermed trakk de pengene. Jeg mailet med de, og fikk faktisk returnert pengene mine en uke senere.

I starten av juni handlet jeg igjen på Fairydress.com og det samme skjedde med Listen24x7. Venter igjen på å få pengene mine returnert. 

Gikk i banken idag, for å høre om de kunne sperre utbetalinger til Listen24x7, men da måtte jeg få nytt bankkort. Dama i banken lurte på om jeg hadde drevet med netthandel ifm. dette trekket, og at de derfor kan ha fått tak i kortnr. mitt på den måten. Så nå skal jeg slutte å handle på Fairydress, og håpe at dette ikke gjentar seg.

Har dere opplevd lignende??

Anonymkode: 97ea8...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere handlet på Fairydress.com? Eller opplevd at Listen24x7.com har trukket penger fra kontoen din?

Jeg fikk nytt bankkort i mai. Like etterpå handlet jeg noen kjoler på Fairydress.com. Noen uker senere hadde Listen24x7 trukket nesten 900,- fra kontoen min, og mente at jeg hadde meldt meg på ett 3-dagers prøve-abonnement de tilbød, og jeg hadde ikke sagt opp innen de tre dagene, dermed trakk de pengene. Jeg mailet med de, og fikk faktisk returnert pengene mine en uke senere.

I starten av juni handlet jeg igjen på Fairydress.com og det samme skjedde med Listen24x7. Venter igjen på å få pengene mine returnert. 

Gikk i banken idag, for å høre om de kunne sperre utbetalinger til Listen24x7, men da måtte jeg få nytt bankkort. Dama i banken lurte på om jeg hadde drevet med netthandel ifm. dette trekket, og at de derfor kan ha fått tak i kortnr. mitt på den måten. Så nå skal jeg slutte å handle på Fairydress, og håpe at dette ikke gjentar seg.

Har dere opplevd lignende??

Sikker på at selskap 2 ikke står bak selskap?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Sikker på at selskap 2 ikke står bak selskap?

Vet ikke. Men virker jo som de har en connection 🙄

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Men virker jo som de har en connection 🙄

Er ikke uvanlig at om en har flere selskaper, hvor av et gjerne er mor, så er det hovedselskapet som fakturerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...