AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Har dere handlet på Fairydress.com? Eller opplevd at Listen24x7.com har trukket penger fra kontoen din? Jeg fikk nytt bankkort i mai. Like etterpå handlet jeg noen kjoler på Fairydress.com. Noen uker senere hadde Listen24x7 trukket nesten 900,- fra kontoen min, og mente at jeg hadde meldt meg på ett 3-dagers prøve-abonnement de tilbød, og jeg hadde ikke sagt opp innen de tre dagene, dermed trakk de pengene. Jeg mailet med de, og fikk faktisk returnert pengene mine en uke senere. I starten av juni handlet jeg igjen på Fairydress.com og det samme skjedde med Listen24x7. Venter igjen på å få pengene mine returnert. Gikk i banken idag, for å høre om de kunne sperre utbetalinger til Listen24x7, men da måtte jeg få nytt bankkort. Dama i banken lurte på om jeg hadde drevet med netthandel ifm. dette trekket, og at de derfor kan ha fått tak i kortnr. mitt på den måten. Så nå skal jeg slutte å handle på Fairydress, og håpe at dette ikke gjentar seg. Har dere opplevd lignende?? Anonymkode: 97ea8...2fa
Fru Uperfekt Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere handlet på Fairydress.com? Eller opplevd at Listen24x7.com har trukket penger fra kontoen din? Jeg fikk nytt bankkort i mai. Like etterpå handlet jeg noen kjoler på Fairydress.com. Noen uker senere hadde Listen24x7 trukket nesten 900,- fra kontoen min, og mente at jeg hadde meldt meg på ett 3-dagers prøve-abonnement de tilbød, og jeg hadde ikke sagt opp innen de tre dagene, dermed trakk de pengene. Jeg mailet med de, og fikk faktisk returnert pengene mine en uke senere. I starten av juni handlet jeg igjen på Fairydress.com og det samme skjedde med Listen24x7. Venter igjen på å få pengene mine returnert. Gikk i banken idag, for å høre om de kunne sperre utbetalinger til Listen24x7, men da måtte jeg få nytt bankkort. Dama i banken lurte på om jeg hadde drevet med netthandel ifm. dette trekket, og at de derfor kan ha fått tak i kortnr. mitt på den måten. Så nå skal jeg slutte å handle på Fairydress, og håpe at dette ikke gjentar seg. Har dere opplevd lignende?? Anonymkode: 97ea8...2fa Sikker på at selskap 2 ikke står bak selskap?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 1 time siden, Fru Uperfekt skrev: Sikker på at selskap 2 ikke står bak selskap? Vet ikke. Men virker jo som de har en connection 🙄 Anonymkode: 97ea8...2fa
Fru Uperfekt Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Men virker jo som de har en connection 🙄 Anonymkode: 97ea8...2fa Er ikke uvanlig at om en har flere selskaper, hvor av et gjerne er mor, så er det hovedselskapet som fakturerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå