AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hva er hensikten med repetisjonsforelesninger?Skal man lære de temaene ekstra godt eller..? Anonymkode: 3a1ff...dd6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Det ligger litt i ordet: man repeterer det man har lært... Det er lenge siden forelesningene i januar, og det kan hende at det er noen som har glemt litt av hva de lærte da. Så da har man slike repetisjonsforelesninger for å friske opp i minnet og gi folk sjangsen til å huske at dette her skjønte de ikke noe av så de må spørre om hjelp før det er for seint. Anonymkode: f8bdf...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Jeg skjønner det, men betyr det at eksamensoppgaver kommer fra de temaene som står der?Vi gikk ikke gjennom alt på repetisjonsforelesninger, det var noen teamer som "dominerte". Anonymkode: 3a1ff...dd6
Gjest Birti Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det, men betyr det at eksamensoppgaver kommer fra de temaene som står der?Vi gikk ikke gjennom alt på repetisjonsforelesninger, det var noen teamer som "dominerte". Anonymkode: 3a1ff...dd6 Erfaringsmessig; Ja! Det har alltid lønt seg å gå på repetisjonsforelesningene i forkant av mine eksamner i alle fall! :-)
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det, men betyr det at eksamensoppgaver kommer fra de temaene som står der?Vi gikk ikke gjennom alt på repetisjonsforelesninger, det var noen teamer som "dominerte". Anonymkode: 3a1ff...dd6 Det betyr ikke nødvendigvis det. Du må ikke gamble på at du kun får ting som ble tatt opp på denne forelesningen. Men ja, det kan være en pekepinn på at disse emnene har større sannsynlighet til å dukke opp enn andre - men det betyr ikke at det utelukkende er disse emnene som kan komme opp. Anonymkode: f8bdf...2ed
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #6 Skrevet 12. juni 2017 2 minutter siden, Birti skrev: Erfaringsmessig; Ja! Det har alltid lønt seg å gå på repetisjonsforelesningene i forkant av mine eksamner i alle fall! :-) Flott da Anonymkode: 3a1ff...dd6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #7 Skrevet 12. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det betyr ikke nødvendigvis det. Du må ikke gamble på at du kun får ting som ble tatt opp på denne forelesningen. Men ja, det kan være en pekepinn på at disse emnene har større sannsynlighet til å dukke opp enn andre - men det betyr ikke at det utelukkende er disse emnene som kan komme opp. Anonymkode: f8bdf...2ed Skjønner det, men jeg har dårlig tid så planen er å konsentrere meg om det som står der Anonymkode: 3a1ff...dd6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #8 Skrevet 12. juni 2017 Etter min erfaring vil repetisjonsforelesningene fokusere på det studenter erfaringsmessig synes er vanskelig. Repetisjonsforelesningene våre legger også opp til at studenter kan sende inn spørsmål på forhånd. Men det blir altfor tynt å regne med at eksamensspørsmålene kun vil dreie seg om det dere har gått gjennom på repetisjonsforelesningene. Anonymkode: 949df...377
Sillyline Skrevet 12. juni 2017 #9 Skrevet 12. juni 2017 Repetisjonsforelesninger er geniale. De har hjulpet meg igjennom flere eksamener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå