Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kan se hvem som har vært på profilen og snoka, ikke sant? Ikke via andre apper og sånt, heller?

Anonymkode: a0db1...c8d

AnonymBruker
Skrevet

Neida :) 

Anonymkode: 1011c...25b

AnonymBruker
Skrevet

Man kan se det indirekte, ved venneforslag. Om du er og snoker på noen sin profil, er det relativt stor sjangse for at du dukker opp på "Kjenner du.." listen til den du har snoket på. 

Anonymkode: ae80b...e6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men er dere ikke venner kommer du opp som forslag til venn. Dreit meg ut på den der 

Anonymkode: 0fd97...bb0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man kan se det indirekte, ved venneforslag. Om du er og snoker på noen sin profil, er det relativt stor sjangse for at du dukker opp på "Kjenner du.." listen til den du har snoket på. 

Da er det mange kjekke gitter som har stalka meg da, hvis det er sånn det fungerer:fnise:

Anonymkode: 56d88...a9b

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men er dere ikke venner kommer du opp som forslag til venn. Dreit meg ut på den der 

Anonymkode: 0fd97...bb0

Hva mener dere, og hvordan vet dere detb Man får vel opp "forslag til venner", enten man har stalka eller ikke...? 

Og dessuten, så kan jo det være at "forslag" til venner er tilfeldig???

AnonymBruker
Skrevet

Da er det mange kjekke gitter som har stalka meg da, hvis det er sånn det fungerer:fnise:

Anonymkode: 56d88...a9b

Det er ikke bare derfra disse venneforslagene kommer.. det kan være venner av venner eller andre på vennelistene til dem som har stalket deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venn med ham jeg stalker, så da merker han vel ingenting da ;)

Anonymkode: a0db1...c8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Spiteful skrev:

Hva mener dere, og hvordan vet dere detb Man får vel opp "forslag til venner", enten man har stalka eller ikke...? 

Du får opp forslag enten du har stalket eller ikke, ja. Facebook setter sammen listene over forslag på en haug kriterier, alt fra lokasjon, til hvilken skole du har gått på, felles venner, venner av venner av venner, felles likes, grupper, osv. Og også hvem som har vært innom profilen din. 

Det er ikke "tilfeldig" hvem som kommer opp. De plukker ikke bare en random person og foreslår som venn for deg. De som blir foreslått, blir plukket ut av en algoritme som jobber etter diverse kriterier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Spiteful skrev:

He he jeg opplevde en gang å møte på en fyr, han var innom der jeg jobbet. Jeg så han ble litt overrasket over å se meg der, men vi pratet ikke sammen. Dette var en fyr jeg ikke hadde sett på noen år, vi hadde barn på samme skole noen år tilbake. Samme kveld dukket han opp som forslag på "personer du kanskje kjenner ".....ingen felles venner heller. Såå tilfeldig tror jeg ikke verden,eller facebook, er altså. 

Anonymkode: 4e4eb...380

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He he jeg opplevde en gang å møte på en fyr, han var innom der jeg jobbet. Jeg så han ble litt overrasket over å se meg der, men vi pratet ikke sammen. Dette var en fyr jeg ikke hadde sett på noen år, vi hadde barn på samme skole noen år tilbake. Samme kveld dukket han opp som forslag på "personer du kanskje kjenner ".....ingen felles venner heller. Såå tilfeldig tror jeg ikke verden,eller facebook, er altså. 

Anonymkode: 4e4eb...380

Jepp, har samme erfaring. Folk som plutselig dukker opp rett etter man har hatt kontakt med dem. Type "treffe gammel klassekamerat på butikken", en du ikke har hatt noe som helst kontakt med siden da, og du har heller ikke ført opp på facebook hvilken barneskole du gikk på. Og så plutselig samme kveld er han på venneforslagslisten... "Tilfeldigvis". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På ‎12‎.‎06‎.‎2017 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Jepp, har samme erfaring. Folk som plutselig dukker opp rett etter man har hatt kontakt med dem. Type "treffe gammel klassekamerat på butikken", en du ikke har hatt noe som helst kontakt med siden da, og du har heller ikke ført opp på facebook hvilken barneskole du gikk på. Og så plutselig samme kveld er han på venneforslagslisten... "Tilfeldigvis". 

Jeg opplevde dette noen ganger. Til slutt opplevde jeg det så mange ganger, at folk jeg hadde truffet som jeg ikke var venner med, men som jeg hadde felles venner med, dukket opp som nr. 1 på folk jeg kanskje kjenner. Tilslutt fant jeg ut at dette var så mange, og at alle disse garantert ikke har søkt meg opp etterpå. Treffer man på noen på butikken, frisøren osv, fanger facebook det opp fordi dere har vært på samme sted til samme tid, og dermer kommer venneforslaget opp.

Anonymkode: e8fe4...7d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere av venneforslagene mine er folk jeg kun har én felles venn med, der jeg ikke engang kjenner den felles vennen spesielt godt. Tviler sterkt på at de stalker profilen min :fnise: Bare stalk i vei!

Anonymkode: 550a9...4cf

AnonymBruker
Skrevet

Du kan se det indirekte,som en skrev.

Kom opp forslag til meg,senest i dag.

Vedkommende vet jeg ikke hvem er,ikke venn med noen av mine venner osv.

Hun bor ca 85 mil fra meg. Så fikk jeg voie nå i kveld. Nye dama til x. Har titta meg i korta....haha. (er ikke venn med x jeg)

Anonymkode: 518e2...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...