maismais Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hei, dette er et spørmål til de av dere som har erfaring som instruktører/undervisere. For øyeblikket søker jeg jobb som instruktør/underviser i norsk ved (stort sett) private kursskoler. Jeg har ingen formell utdanning innenfor pedagogikk eller lærerutdanning, men jeg har flere års erfaring som instruktør i norsk - fra utlandet (både kursskoler og universitet). Det jeg lurer på er: hva kan man forvente i lønn når man jobber som norsklærer, eller instruktør, ved kursskoler i Norge? Det jeg ser etter er ca. 20-30%, og vil da være basert på timelønn. Er det noen av dere som har noen idé om hva timelønnen bør ligge på? Og dersom arbeidsgiver heller spør om hva man forventer i lønn, hva er da et realistisk svar? Alle innspill tas imot med stor takk, og ønsker spesielt å høre fra folk som har eller har hatt denne typen arbeid. Takk!
stan Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Hvis man tar utgangspunkt i hva skolene lønner sine ansatte, så skal du som lærer uten godkjent utdanning minimum lønnes som en fagarbeider som har begynnerlønn på kr 326 300,-. Pr time (60 min) blir det ca kr 326.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå