AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hei, tar denne som anonym gitt. Jeg er 32 år, og har alltid trodd at jeg bruker 80 b i bh-størrelse. De siste årene har jeg ikke funnet noen bh som sitter godt. Alle har gnagd og det ender med at de sklir ned. Har sikkert 200 ubrukte bher i skapet! Nå har jeg altså målt meg, og iflg kalkulatoren skal jeg bruke 95 A! Men hvor i ALL VERDEN skal jeg finne fine og ok bher i den størrelsen??? Vanlige butikker har jo knapt noe over 80 med annet enn c, d og ecup. Jeg er altså unntaket som er "stor" rundt kroppen men med små bryster... Er det noen som har noen tips? Ja, jeg HAR målt riktig. Jeg har bare en fryktelig ukurant kropp! Anonymkode: 59e32...da0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Figleaves.com. Lalina på sthanshaugen i Oslo. Anonymkode: eb79a...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Gå i en undertøysbutikk som Netty, og bli målt der. Jeg har også målt meg etter alle anbefalinger, og fått en ukurrant størrelse (omtrent samme som deg), men de målene passer rett og slett ikke i praksis. Så bli målt av folk som kan måle, og som både ser kroppen din og kan se på når du prøver, og komme med korreksjoner på hva som passer deg bedre. De har også bedre utvalg i størrelser. Anonymkode: 2533b...a04
OppNedPåAlt Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Hvis du er i utlandet, ta en tur på Victoria Secret. Jeg prøvde mange BHer der, og selv om de var samme størrelse, var det ikke alle fasongene som passet meg osv osv. Fikk kjempegod hjelp og service og dro derfra med nye favorittBHer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå