AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hva tenker dere om denne? http://anehagen.com/de-4-viktige-tingene-du-ma-sporre-om-nar-du-leter-etter-kjaereste/ Anonymkode: b5f29...04f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Jeg er helt enig i at dette er 4 av de viktigste tingene. Og det er litt feil å skrive KUN 4 ting. De omfatter jo mye, spesielt punktet om religion/politikk/holdninger. Det er jo alt man står for, tror på, og er. At man er samstemte i syn på etikk og de store tingene i livet er viktig, eller om ikke helt samstemt, i alle fall har forståelse og respekt for den andres synspunkter. Selvfølgelig trenger man ikke stemme på samme parti, men om en part er veldig politisk engasjert i en helt annen retning enn den andre, så kan det jo bli utfordrende. Og spørsmål om barn og bosted er ekstremt viktig å avklare, er det første jeg sjekker siden jeg er ferdig med barn og ikke kan eller vil flytte de neste 12-15 årene. Og sex også, er det stor skjevhet i sex-lyst så blir det problemer. Men akkurat det trenger man ikke spørre om på første date da. Anonymkode: 8cbbf...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Viktige og helt vesentlige ting å kartlegge. Anonymkode: 10448...af6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Jeg synest ikke dette er viktig. Det er slikt som er spennende å finne ut av etterhvert. Anonymkode: 250a5...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå