Gå til innhold

Noen gang følt deg "tvunget" til å like de du ikke liker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er forelsket eller betatt av noen. Men du ikke helt vet hvor det ender og du er usikker og hele pakka. Fikk bare høre en del av mammas eks at "han og han" bør jeg satse på. Er så sikker på at følelser vil komme etter hvert. Men jo mer jeg hører fra og høre om disse mennene, jo mer irriterende blir de. Blir så irritert på den "sikt på de du ikke liker" mentaliteten hele tiden! 

Anonymkode: 1ef44...67c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt nivå? Jeg skjønner aldri den nivågreia! La oss si at menn som knuser mange kvinnehjrter, den mannen alle vil ha (hvis han finnes) bare roter rundt med alle. Finnes det noen dame som kan gå han til å slå seg til ro? 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er forelsket eller betatt av noen. Men du ikke helt vet hvor det ender og du er usikker og hele pakka. Fikk bare høre en del av mammas eks at "han og han" bør jeg satse på. Er så sikker på at følelser vil komme etter hvert. Men jo mer jeg hører fra og høre om disse mennene, jo mer irriterende blir de. Blir så irritert på den "sikt på de du ikke liker" mentaliteten hele tiden! 

Du er jo betatt eller forelsket, skriver du. Er du det ikke likevel?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt nivå? Jeg skjønner aldri den nivågreia! La oss si at menn som knuser mange kvinnehjrter, den mannen alle vil ha (hvis han finnes) bare roter rundt med alle. Finnes det noen dame som kan gå han til å slå seg til ro? 

Sannsynligvis for en periode, men sjansen for at han kommer til å være utro og/eller forlate deg etter øker betraktelig med denne personlighetstypen. Alle jeg kjenner som er av den typen har allerede vært utro mot dama si, og fortsetter å være det. Noen av de  har funnet seg en ny og fraskrevet seg ansvar fra felles barn.

Når man står på sidelinjen så er det vanskelig å forstå hvorfor det er som mange damer som legger seg langflate etter disse mennene, men det verste er at de gjerne sutrer om hvor forferdelig mannen er etter han har forlatt dem, når de gjentatte ganger har fått høre fra andre at mannen ikke er en bra fyr og en som kommer til å såre henne. Fremdeles står de klare til å ta han i mot igjen når det er på tide å være utro med den nye dama..

Anonymkode: 39912...3a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De jeg har likt har ikke vært slike. Men det ble upassende pga avstand, følelser borte. Avstand.

Men så har vi disse som jeg aldri har likt, ikke snev av interesse. Som likevel fortsetter å ta kontakt. Som blir mer og mer irriterende jo mer de tar kontakt. Hvem skal man gå for tro?

Skrevet

Er nok fordi moren din ser at disse mennene har gode kvaliteter, og ofte er det sånn at man blir forelsket senere, når man får oppleve en kvalitetsmann gode og sjarmerende sider bare man gir han sjansen :)

Skrevet
10 timer siden, AnonymBanan skrev:

Du har valget mellom å løpe etter dine lyster, for så å havarere i fremtiden. Eller så kan du lytte til noen som faktisk vet litt mer her i livet, og vet hvor nivået ditt er, og hvem som på sikt kunne passet til deg. 

Men dette ender til syvende og sist til pliktsex dilemmaet. Det er bedre at du gjør som du vil. Damer vet alltid best. 

Bare ikke kom løpende og gråte når det ikke fungerer, og du ikke skjønner hvorfor. Du får vel aldri noe godt svar heller, for du tåler ikke å høre hvorfor. 

Følg følelsene dine! Det er best for alle involverte parter. Unntatt deg selv. 

Haha, ja.  Man kan ikke ha for stor tiltro til fremmed-dame-på-nettets vurderingsevne.  Da er det mye tryggere med den ukjente eksen til den ukjente moren til fremmed-dame-på-nettet.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke. Kanskje han blir sammrn med en dame fordi han liker henne bedre enn de andre han har møtt før. Men jeg tror at han likevel ikke vil greie å alltid holde seg til kun henne, selv hvis han prøver. Det å ha lyst til å gjøre noe er ikke det samme som hva man faktisk gjør basert på hva man synes er det rette for en selv.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel - vi kommer fra en kulturell bakgrunn tungt ladet med moralen at en MÅ velge en partner. Og at i valget mellom ingen partner og en dårlig partner er det siste uten sidestykke det beste. Det er viktig her å huske at kvinner og menn på 80 år fremdeles husker et samfunn der en knapt klarte seg sosialt og økonomisk som enslig mann og ikke hadde sjanse på god livskvalitet som enslig kvinne.

Denne "det er helt krise å ikke fine partner!" holdningen sitter i ryggmargen, på tross av at vi alle vet at vi i det vestlige moderne samfunn lever i en virkelighet der å være singel vil gi deg en milevis bedre livskvalitet enn et liv med en dårlig partner og et betydelig bedre liv enn å velge en halvgod partner.

Du er altså, Ts, ikke på jakt etter "dugendes" til annet enn sex (og kun dersom han faktisk er mer enn dugandes til sex). Du er på jakt etter "mann som øker livskvalitet". Altså en fullgod, likeverdig partner. Fordi vi i Norge 2017 heldigvis ikke er så fattige at vi må tole halvgodt. :nigo: 

Anonymkode: bd790...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...