Gå til innhold

Elsker sexting, er jeg unormal?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å sexchattet og både sende bilder, samt motta bilder. Opplever det som veldig pirrende å få dickpics av den jeg chatter med. Er jeg unormal? Og hvor finner jeg noen jeg kan dele denne gleden med, som ikke ønsker noe mer forpliktende enn sexting? Er dame :) 

Anonymkode: a527e...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å sexchattet og både sende bilder, samt motta bilder. Opplever det som veldig pirrende å få dickpics av den jeg chatter med. Er jeg unormal? Og hvor finner jeg noen jeg kan dele denne gleden med, som ikke ønsker noe mer forpliktende enn sexting? Er dame :) 

Vel, overalt på nettet! Skulle tro de er vanskeligere å unngå enn å finne... ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lyst til å registrere meg på noen datingsider..TS.

Skrevet

Nei.

Skrevet (endret)

Sexting er opphissende

Endret av Gråsonepia
Skrevet

nakenprat er vel genial for sånn? 

Skrevet

Veldig spennende, men dessverre også verdens største tidstyv. 

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, zaco skrev:

Veldig spennende, men dessverre også verdens største tidstyv. 

Det er faktisk noe Jeg  har tenkt over. Er det derfor det Ikke er så lett å holde på en sexting partner over tid? Fordi det kreves at man har tiden, og man kan ikke gjøre det overalt heller. Har veldig lyst på en sexting partner som syns det et verdt å ta den tiden som trengs, og som holder spenningen ved like, også over tid. Mulig at jeg bare er skrudd sammen rart, men jeg syns sexting kombinert med vibrator og fantasi er toppers ;) trenger ikke å ta det Lenger enn det.. Kansje fordi jeg er dame? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk noe Jeg  har tenkt over. Er det derfor det Ikke er så lett å holde på en sexting partner over tid? Fordi det kreves at man har tiden, og man kan ikke gjøre det overalt heller. Har veldig lyst på en sexting partner som syns det et verdt å ta den tiden som trengs, og som holder spenningen ved like, også over tid. Mulig at jeg bare er skrudd sammen rart, men jeg syns sexting kombinert med vibrator og fantasi er toppers ;) trenger ikke å ta det Lenger enn det.. Kansje fordi jeg er dame? 

Men får du ikke lyst til å møte de og evt ha sex med dem? Er dame selv og har alltid syntes sexting (før d fikk et navn også) er sykt pirrende men får jo lyst til å møte personen. Og hvis ikke det skjer så blir jeg jo lei og utålmodig...det fades jo da fort ut liksom, vanskelig å opprettholde interessen liksom..? men noen år siden sist jeg gjorde sånt nå..kanskje jeg bør prøve igjen :fnise:

Anonymkode: 7b714...650

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men får du ikke lyst til å møte de og evt ha sex med dem? Er dame selv og har alltid syntes sexting (før d fikk et navn også) er sykt pirrende men får jo lyst til å møte personen. Og hvis ikke det skjer så blir jeg jo lei og utålmodig...det fades jo da fort ut liksom, vanskelig å opprettholde interessen liksom..? men noen år siden sist jeg gjorde sånt nå..kanskje jeg bør prøve igjen :fnise:

Det holder med å se på bilder og tenne. Mest uforpliktende syns jeg, blir helt annerledes når man begynner å være fysisk.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det holder med å se på bilder og tenne. Mest uforpliktende syns jeg, blir helt annerledes når man begynner å være fysisk.  

Ser den... 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel nakenprat neste. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sexter og sender bilder ofte. Av og på og med flere. Jeg synes det er deilig. Både å bli opphisset, men også å hisse opp kvinner jeg knapt kjenner. Mann (50). 

Anonymkode: cef04...3ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sexting selv. Elsker å sende, og motta bilder fra en spesiell mann, som jeg liker veldig godt 😉

Anonymkode: 4a87a...58c

Skrevet (endret)
På 12.6.2017 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Å holde på en sextingpartner over tid er nok vanskelig ja. Noen har innerst inne en sjekkedrøm som svikter etter hvert, andre har dette som en luftig lek og fordufter gradvis. For meg er chatting bare stress og mas og ikke interessant. Jeg kunne mange ganger ønsket meg en hemmelig fantasifull og skrivedyktig kvinnelig venn å utveksle fantasier og tanker med. Helt anonymt, og helt uten tanke på fysisk kontakt på noen som helst måte. Kun en venn fra det store intet, som forblir en venn fra det store intet, mystisk og spennende, men likevel en venn uten stress og mas, og uten direkte konsekvenser for det virkelige liv. Det er med fantasier som med munnsex, enten du gir eller får, er det pirrende og deilig. Men dette er nok bare en fantasi om fantasien.

Endret av zaco
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja om du tenker hva kvinner flest liker, så er du veldig unormal TS. Kvinner flest blir kvalme av sexting og bildedeling med menn. Men ta det med ro. Menn elsker at kvinner liker det. Så du bør ikke ha problemer med å finne menn som ønsker det samme som deg ;)

Husk at det er helt ok å like noe svært få andre ikke liker. Det er ikke negativt ladet i denne sammenhengen.

Skrevet
5 minutter siden, HarryDotter skrev:

Ja om du tenker hva kvinner flest liker, så er du veldig unormal TS. Kvinner flest blir kvalme av sexting og bildedeling med menn. Men ta det med ro. Menn elsker at kvinner liker det. Så du bør ikke ha problemer med å finne menn som ønsker det samme som deg ;)

Husk at det er helt ok å like noe svært få andre ikke liker. Det er ikke negativt ladet i denne sammenhengen.

Her tror jeg du har missforstått, de fleste kvinner liker ikke bildedeling og sexting direkte dra ukjente menn, men det er, for mange av oss, noe annet når det er en del av en relasjon. Så jeg har hatt en lang relasjon med en kompis, som jeg sextet med. Men jeg ville aldri gjort det rett etter første hei liksom. 

Det er jo det som går igjen i penis bilde tråder også. "ikke fra fremmede, men er noe annet når det er noen jeg alt tenner på" 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Digger sexting og utveksling av dirty snaps selv jeg, døler meg litt unormal sånn. Ellers er jeg mye mere opptatt av sex enn alle damer jeg kjenner. Jeg er i midten av 30-årene. Morsomt med litt yngre menn😛

Anonymkode: 3aaa5...9c3

Skrevet
På 12.6.2017 den 13.18, AnonymBruker skrev:

sexting partner som syns det et verdt å ta den tiden som trengs, og som holder spenningen ved like, også over tid. Mulig at jeg bare er skrudd sammen rart, men jeg syns sexting ko

Kan da ikke være noe problem å finne kandidater....  vi menn er tross alt bare menn...

AnonymBruker
Skrevet

Kik er genialt for sexting. Kan redigere bilder i appen, og kan få bilder og filmer til å slette seg selv. Også greit å holde "private" meldinger unna snap.

Anonymkode: cef04...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...