Gå til innhold

Kan man forandre kroppen på 1,5 mnd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har liggi på sykehus de siste ukene/måneden, så har hatt HELT treningsstopp. Noe som dessverre har resultert i at jeg har gått opp greit mye i vekt siden april. Nå viser vekta 89 kg, og i følge BMI'en min er jeg ganske overvektig.

Skal på ferie 1. August og vil nå prøve å komme meg i grei nok form uten at selvtilliten får seg en real knekk på stranda. Ja, jeg burde ha begynt før, men som nevnt så har jeg virkelig ikke hatt mulighet.

Så kan man forandre kroppen noe særlig på halvannen måned? Noen som har noen tips, råd e.l som kan hjelpe meg i gang? Eller noen som har resultater å vise til eventuelt? :) Tusen takk!

Anonymkode: ead2c...636

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har liggi på sykehus de siste ukene/måneden, så har hatt HELT treningsstopp. Noe som dessverre har resultert i at jeg har gått opp greit mye i vekt siden april. Nå viser vekta 89 kg, og i følge BMI'en min er jeg ganske overvektig.

Skal på ferie 1. August og vil nå prøve å komme meg i grei nok form uten at selvtilliten får seg en real knekk på stranda. Ja, jeg burde ha begynt før, men som nevnt så har jeg virkelig ikke hatt mulighet.

Så kan man forandre kroppen noe særlig på halvannen måned? Noen som har noen tips, råd e.l som kan hjelpe meg i gang? Eller noen som har resultater å vise til eventuelt? :) Tusen takk!

Anonymkode: ead2c...636

Vi får gå sammen, 86 kg her :( pga medisin...

Men vet at jeg har syndet, trent lite, spist mye sjokolade og drukket en del cola. Tror jeg vinner mye på å bytte ut sjokolade med grønnsaker og annet sunt snacks, og drikke bare vann. I tillegg gå meg en tur hver dag, trene styrke... da får man strammet opp litt. 
Man blir ikke syltynn på så kort tid, og det er heller ikke mitt mål, men å få strammet opp litt. 
Det å trene magemuskler, vil gi bedre holdning og øyensynlig gjøre at magen vil se mindre ut. LItt mindre blir den nok og om jeg klarer å kutte ut alt sukkeret, men noen vidunderkur på 1.5 mnd tror jeg ikke da :) Best å ikke ha for høye mål, da er det lett å gi opp.

Anonymkode: 4c1a3...145

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan man forandre kroppen på 1,5 mnd, men det skjer jo ikke mirakler. Vil du ned i vekt så start med kaloriunderskudd. Du bør kanskje ikke begynne hardt med trening hvis du har ligget på sykehuset i uker/måneder? Men gå turer, tren litt styrke.

Anonymkode: f96dd...e34

• Liker 2
Skrevet

Hvis du trente jevnlig inntil du ble innlagt, så er det bare å komme igang. Det er noe som heter muskelminne vet du, så da går det rimelig fort å få på plass noen muskler igjen. Men, forvent ingen mirakler! Det er det viktigste. Og så å kutte ut alt av usunn mat, og drikke. Vann, grønnsaker, fisk og jevn trening, så kan det skje mye på 1,5 mnd.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ned 3 kg på to dager om jeg bare spiser ett eller to måltider, så å spise lite vil jeg si er raskeste vei. Du kan drikke energidrikk og spise vitaminer for å holde på energien tross minimalt matinntak

Anonymkode: 281d8...894

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 6/21/2017 den 5.55, AnonymBruker skrev:

Jeg går ned 3 kg på to dager om jeg bare spiser ett eller to måltider, så å spise lite vil jeg si er raskeste vei. Du kan drikke energidrikk og spise vitaminer for å holde på energien tross minimalt matinntak

Anonymkode: 281d8...894

Er vel ikke akkurat 3 kg fett som er borte da...

Anonymkode: f96dd...e34

• Liker 1
Skrevet

Jeg har forandret kroppen min ganske mye på bare 2 uker nå. Jeg ble skadet og trente ikke på et halvt år, startet igjen nå, så da gikk det plutselig utrolig fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...