Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har venner i Paris og i noen byer i nærheten av Paris, og har lyst til å reise dit i løpet av året og besøke dem. Ingen av dem har hus der det er mulig at jeg overnatter, så jeg må finne et hotell. Vurderer å finne et hotell i en av de mindre byene utenfor Paris, da de ser ut til å være litt billigere. Har sett på blant annet byen Évreux, noen som har vært der? Evnetuelt har dere tips til billige hotell i Paris? 

Tenker også at uansett hvor det blir hotell, så vil jeg få en del besøk på rommet. Er dette sånn som er greit, eller må det varsles om? Tenkte å bestille rom med dobbeltseng, og mulig at jeg vil få overnatting noen netter. Må dette varsles om før jeg bestiller, eller vil det gå greit å si fra på hotellet dersom det blir aktuelt? 

Når anbefaler dere å reise til Paris? Jeg har ferie i juli/august, men ser for meg at det kanskje er litt for varmt der da? Ooog hva ville dere såfall pakket for en uke i Paris? 

Og til slutt, hvor kan jeg finne billigste flybilletter til Paris? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Om du har bestilt rom for én person, har du ikke lov til å ha folk overnattende der. Man betaler ikke bare pr rom, man betaler også for antall personer i rommet. Du kan ha folk på besøk på dagtid, men de kan ikke overnatte der. 

Om du går på den engelske wikipediasiden til paris får du se oversikt over klima pr måned, så kan du se om du synes det er for varmt eller ei. 

Anonymkode: 94920...bb3

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Paris. For en fantastisk flott by! Jeg bodde på Pulmann tower eiffel Hotel mens jeg var der. Supert hotell, som lå nært Eiffel tårnet.

Anonymkode: d8353...b8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...