Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #1 Del Skrevet 3. januar 2005 Fikk til bursdagen min. Hvordan fungerer det nå igjen; trenger jeg mindre klær utenpå, varmer det, eller har det bare en fuktledende funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 4. januar 2005 #2 Del Skrevet 4. januar 2005 Med forbehold om at superundertøy er superundertøy. Mine fungerer slik at jeg ikke blir kald når jeg går med vanlige klær på tur og sånt. Skal jeg ut og jogge en kveld det er regn og vind, tar jeg på meg superundertøyet under joggebuksa, og genser og jakke, og holder meg varm mens jeg er ute. Jeg blir svært kald spesielt på lårene og rumpa, men ikke med superundertøyet på. Vet ikke om det hjalp, for jeg husker ikke hva mitt superundertøy er lagd av. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 4. januar 2005 #3 Del Skrevet 4. januar 2005 Superundertøy har primært en fuktighetstransporterende funksjon. Dermed blir du også varmere, for det er fuktighet, og fordampningen av den, som gjør at du blir kald. Cato Zahl Pedersen gikk til Sydpolen i to lag superundertøy og gore-tex jakke utenpå. Så lenge han holdt seg i bevegelse, var det nok, poenget er at svetten må komme seg vekk fra kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå