Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he tusen takk Betty :sjarmor: *Tar en håndfull eller tre*

Skrevet

Siden personalansvarlige Liv er på butikken og handler agurker, har jeg herved ansatt deg som "maiskolbe-grillengel". Vi hadde ingen fra før som kunne grille maiskolber til oss!

Velkommen, Viva!!! :klem:

Skrevet

SKÅL!!!

Denne er til ære for den nye maiskolbe-grillengelen ~viva~!

Skrevet

tror du det med to sjokoladekakeengler kan skyldes rot i søknadspapirene? Jeg har alt begynt nedtellingen til Jul jeg, og hadde egentlig søkt en passende stilling i forhold til det. Kan gjerne være ansvarlig for utdeling av kalendere til alle medlemmer 1.desember! :nisse: Hører dere; Væren og Liv! Kan jeg få være kalenderengel værsåsnill :rosaengel::rosaengel::rosaengel:

Skrevet

Kalender-engel skal bli, tante Betty! *trylle-trylle* :ler:

Skrevet

Ohh yess yess yess!! TAKKER :blomst_opp:

Valser rundt og plukker pærer og ordner glitteret i bassenget mens jeg så smått begynner å planlegge kalenderene deres!

(Ingen ferdigkjøpte her nei! Spesialdesignede med håndinnpakkede gaver til alle)

Kakler videre i ren gledesrus...

Skrevet

Gleder meg allerede til 1. desember :hoppe::nisse:

Skrevet

Jeg tror adventstiden kommer til å få et nytt innhold for oss alle! :ler: *Gleder meg*

Skrevet

Hei så flinke dere har vært! Jeg har tydligvis vært på agukshopping :ler: og så tok jeg med fri til å se han derre ederkoppmannen. Håper det var greit. Ettersom jeg satt til over et natt til i dag.. :oops:

Skrevet

Kan jeg også få være med? *be pent smiley* Jeg er flink til å spille Sims, kose med kattepuser og lage mat. :Hehe:

Skrevet

Det var mer enn velfortjent, Liv!

Var filmen god, da? Agurkene er førsteklasses, ser jeg! :ler:

Arkana, du får selvfølgelig medlemsskap! Jeg synes kattekoseengel hørtes best ut, men du velger selv! :wink:

Skrevet

eller så mangler vi vel fortiden en kokkelerende engel også? Fo den gamle har blitt ekskludert av meg...

Skrevet

Det er viktigere å skaffe mat til menigheten enn å klappe katta! Så jeg stemmer for ditt forslag, Liv! :sulten smiley:

Nå er det natti-natti her i fjøset!

Sove godt, alle sammen! :Gjesp:

Skrevet

Kokkelerende engel høres veldig bra ut. Må jo gjøre min plikt for menigheten. :wink:

Skrevet

Liv, håper du kjøpte med noen maiskolber også som jeg kan grille i morgen, de koster bare fem kroner på Maxi og Ica nå har jeg sett.

Skrevet

om du kontakter vår Pengesløser-engel: Siam så kjøper hun de dyreste og beste maisene som fins til deg!

Skrevet

Solsikkeengel: Hulderjenta

Hun har bare byttet nick og vil derfor fortsatt være Solsikkeengel...

Du ordne væren???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...