Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå blir jeg jo litt forvirret når du snakker om å møtes på torget, i og med at vi bor i samme by - er det engletorget rundt hjørnet for bassenget og forbi pæretreet vi mener her? I så fall kommer jeg halv fem i dag for vask, medbragt pærebrus til vaskeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...da må jeg bare beklage...fro jeg sto på torget i byen å ventet jeg...neinei...huffameg..hehe... :wink:

Skrevet

Trenger dere ikke en Mamma-engel som barnevakt....?

Psst! Jeg har pærebrus til barna!

Skrevet

vi har vel en barnevakt engle, har vi ikke det da?

Skrevet

Lyst til å mimre litt?

Her er de aller første innleggene i det aller første "Snikk-snakk" da det kom i det gamle forumet. :wink:

Skrevet

:ler: Husker veldig godt UPC problemene til Væren. Hun hadde det med å plutselig forsvinne... :ler:

*tilbake for å mimre mer*

Skrevet
:ler: Husker veldig godt UPC problemene til Væren. Hun hadde det med å plutselig forsvinne... :ler:

*tilbake for å mimre mer*

Ja, det var knallgøy, @lfa! Gurimalla, så sint jeg ble da jeg plutselig ble kasta ut i det store "intet" midt i all moroa!

Glad i dere, jenter!!! Og det er supert å være prioritert igjen!!! :D

Skrevet
Spesielt velkommen til Reina' date=' vår nye og litt forvirra engel! Håper du klarer å orientere deg blant oss, vi kan være litt forvirrende av og til... :ler:[/quote']

Jo, takk :klem2: , det går rundt for meg nå som det er kommet så mange svar *forvirra* :engel:

Skrevet
Bratt hvordan går det med han tro...  :lol:  :-?  :briller:

Var det ikke noen som reiste for å besøke ham? Og bare ble???

:ler::ler::ler:

Du verden så godt det er for mavemusklene å mimre litt!

:briller:

Skrevet

Dere, jeg har valgt å slette meg fra oversikten over englenes medlemmer fordi jeg ønsker å være nøytral i forumet :wink:

Skrevet

*roper*

HAAAALLLOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

Er det noen eengler heeer?????????

*ekkoekkoekko...*

Nei...Det er visst øde og forlatt her i skogen...

Hvor har alle englene tatt veien da???

Skrevet

Hmmm Meningheten? Opptak? Nuske er ikke helt med her, tror hun trenger litt info jeg????

Skrevet
Hmmm Meningheten? Opptak? Nuske er ikke helt med her' date=' tror hun trenger litt info jeg????[/quote']

:enig_animasjon:

Bare legge til - hvor finner man søknadskjema :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...