Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bestemt meg for hva slags engel jeg kan bli. Jeg kan bli Pille-engelen, eler rødvins-engelen. Alle trenger en rusmiddel-engel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig!!!

Men nå skal englemamma lage taco sammen med veslelammet, så alle søknader blir behandlet noe senere i kveld, eller i morgen!

(PS: Du er selvfølgelig hjertelig velkommen, så anse søknaden din som allerede innvilget. Vi har ennå aldri avvist noen i perleporten... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som føler for å delta i det årlige engle-mesterskapet? Høsten nærmer seg og det er viktig med fysiske aktiviteter for å få litt energi, selv for lystige engler...

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg i en av dekkstolene i teak med et glass pærebrus og litt bamsemums i en skål for å være publikum! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skal stille lag til engle-mesterskapet i heiing i tillegg... ? ;)

Kjempeflott med heiagjeng, publikum og funksjonærer med stoppeklokke, men trenger noen utøvere også da! Ellers blir det lite premieutdeling og pærechampagne-spruting på seierspallen!

Noen som føler de hevder seg i en engel-idrettsgren? :)

Høydeflyging eller vingeslag pr sek, kanskje? Det er bare å innta arenaen i konkurranseoutfiten!

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg egner meg best på sidelinja...er så lenge siden vingene ble gjorte rene at jeg ikke helt vet om de funker...

* har noen dusker her et sted*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått vinger av Liten så jeg kan fly nå.

Se!

*Brrrrrrr, brrrrrrp, brrrrrrrrrrr, brrrrrr, poing, dunk, KRÆSJ*

Søren og! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser med stor skrekk at mitt navn er feilaktig gjengitt på listen :o kan noen være så vennlig å rette opp det umiddelbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...