Væren Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #641 Del Skrevet 29. juli 2003 Så lenge det er liv så er det håp, sier jeg! For en sløv gjeng, her er det jammen ikke mange som tar godt i mot den nyankomne! Liv, du gjør en kjempeinnsats! Pærebrusen smaker i alle fall helt fortreffelig! :D *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 29. juli 2003 #642 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg vil og drikke pærebrus og være med på festligheter... :D *ber så pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #643 Del Skrevet 29. juli 2003 Vil du bli medlem av de lystige engler, er det bare å slenge inn en søknad, med ønske om hvilken stilling du helst vil ha! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. juli 2003 #644 Del Skrevet 30. juli 2003 Way to go Liv! Menighetsbladet bringer snart en reportasje om den dyktige pæreplukkeren. Stay tuned. Hilsen journalistengelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2003 #645 Del Skrevet 30. juli 2003 Har en times tid til rådighet, så stiller meg ved poolen for å duskevifte litt. Lenge siden sist nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. juli 2003 #646 Del Skrevet 30. juli 2003 Blir nesten sliten av å se på deg jeg ¤Arwen¤.... Og Liv jobber godt, og så god pærebrus da gitt. ...slurpe....slurpe...namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #647 Del Skrevet 30. juli 2003 Så fint å se så mange lystige engler som er ute og går! Flott duskvifting og greier! Nei, dette var andre boller! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. juli 2003 #648 Del Skrevet 30. juli 2003 Jøssogjøss så lang medlemslista er blitt siden sist jeg var i arkivet :o Velkommen til alle nye! Synd og skam at jeg er så opptatt på annet hold for tiden. Nåh..det går jo fint likevel, Væren er en glimrende overengel Ny ladning pærebrus har vi også fått ser jeg. Noe igjen? Må smake..hupph....joda, flotte greier.. Hege, Bezkytter av alle engler og får. (om jeg huzker riktig..) ...fært da, zom den bruzen zlo..hupz....*vingler videre*.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. juli 2003 #649 Del Skrevet 31. juli 2003 Uhm... Væren?!?!? Jeg som innviterte dere alle i bryllup og greier her på lørdag, får jeg ikke være med i menigheten som sjiraffpasser allikevel? Du lovte jo at jeg skulle få lov... (Lurer på om det kommer til å stå om bryllupet i menighetsbladet jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2003 #650 Del Skrevet 31. juli 2003 liv har nå plukket nok pærer og laget så mye brus at hele bryllupet til grooo vil trille ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2003 #651 Del Skrevet 31. juli 2003 ups nå røpet jeg jo gaven fra oss.. jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. august 2003 Forfatter #652 Del Skrevet 1. august 2003 Sorry, Grooo!!! Vet ikke hva som har skjedd, men jeg må ha fått for mye pærebrus et kort øyeblikk... Nå er du i alle fall med i medlemsoversikten vår, og beklager at du hadde falt ut av systemet!!! Selvfølgelig skal det stå om bryllupet i menighetsbladet! Håper bare journalisten er våken og edru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 1. august 2003 #653 Del Skrevet 1. august 2003 Som tidligere kommer jeg vel for sent til å smake på pærebrusen! Men håper på en liten smak..... koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. august 2003 #654 Del Skrevet 1. august 2003 Journalisten er *hikk* nesten edru i hvert fall... *sjangle*, skal se om det ikke kommer en bryllupsrapport etter hvert. all denne pære*hikk*brusen... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. august 2003 #655 Del Skrevet 1. august 2003 Hikk *hikker i kor med Ingeborg* lurer på om noen har hatt noe i brusen i dag, føler meg så rar lissom.. hikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. august 2003 Forfatter #656 Del Skrevet 1. august 2003 *hikk* Ja, jeg føler meg ogzå litt rar! :o Liv, har du zlumzet noe merkelig oppi pærebruzen? Men moro var det, zamma zøren! *zchangler videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2003 #657 Del Skrevet 2. august 2003 nei.. Ikke i det hele tatt.. det må ha vært hilde eller tusenfryd.. *liv er flink til å legge skylden på andre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. august 2003 #658 Del Skrevet 2. august 2003 Dere går i zikkzakk. Pazz på, for det er fæzt i hulen! Ugh, ugh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. august 2003 #659 Del Skrevet 2. august 2003 Fæzt! Fæzt! Fæzt! (fyllesmil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. august 2003 #660 Del Skrevet 2. august 2003 zzzkååål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå