Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

:x Bevare meg vel, jenter!

Ser dere ikke at dere driver og kødder inne på selveste stillingsoversikt-tråden vår!

Kom dere ut av kontoret! NÅ!!!

*meget streng menighetsoverhode-englemamma-sau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sniker seg så vidt innenfor døra på menighetskontoret*

Pssssssst! Englemamma!

Hva med å opprette en ny Menighets-skravle-tråd, en som ligger fast helt i toppen av trådlisten under stillingsoversikten?

Så tør kanskje jeg også å stikke nesa inn etter hvert... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I gamle dager" da englene hadde sin storhetstid, da opprettet vi en ny tråd for hver dag, for en skravletråd var ikke nok...

Da stod det f.eks.: "De lystige engler 18.05", "De lystige engler 19.05" osv...

Kanskje en ide å ta opp igjen?

Søndagsklem til alle søte engle-basser og englebusser fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O store englemamma Væren, og alle andre yndige, lystige engler:

Kan jeg aller ydmykest søke om opptak i Eders eksklusive forening? Da jeg fryder meg over livet, kan jeg ikke annet enn å beundre det livsnyteri som bedrives i Eders rekker. Undertegnede kan bidra til fellesskapet med ordsjonglering, nyhets- og sladderformidling (er journalist), musikalske innspill med klarinetten min (så får eventuelt de andre holde for ørene, men jeg er faktisk relativt flink), generell humørspredning og cocktailmiksing, dersom noen mot formodning skulle gå lei av pærebrusen. Ikke at jeg tror det skulle skje med det første - så kanskje jeg heller skulle basere meg på å finne på en brusende, ny cocktail basert på denne fantastiske ingrediensen?

Håper uansett at dere vurderer min ydmyke medlemsskaps-søknad. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære fantastiske Engle-venner.

Ved denne søknaden håper jeg på det inderligste at jeg blir godkjent av englene og dermed kan regne meg som et medlem i denne ”klubben”.

Trenger dere en Mimreengel, så tror jeg at jeg ville passe ypperlig inn i den rollen. Mine spesialområder er alt fra gamle Barne-TV-sendinger til gamle Elektroniske spill. Mine mimre-områder er dermed mange, og det er også hyggelig å sette andre i slike tanker.

For å få avsluttet denne søknaden på korrekt måte, byr jeg herved på et glass Pærebrus alle eksisterende engler. Skål!

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mitt tidligere alias er en fantasiengel.

Det passer jo ganske godt, siden hun er borte vekk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, selv om lille kose-engelen Megan ikke har vært på besøk på en stund- kan jeg få litt pærebrus...? Da blir jeg veeeeeeldig glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du få pærebrus, vennen! I massevis!

*Heller en stor flaske pærebrus over menighetens hjemvendte datter*

:hoho: Nå husker du vel hvor godt det er å være "hjemme", Megan?

*Gir Megan en god velkommen-hjem-klem og fyller opp glasset hennes også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ærede alle sammen!

Har sniktittet litt på Deres høykulturelle sider her i SnikkSnakk forumet. Har vært her opp til flere ganger og tatt meg den frihet til å delta på flere tråder, blant annet intelligente ordassosiasjonstråder av ulike typer. Jeg ønsker med dette meget ydmykt å be om å få lov å delta i den harde kjerne her på forumet... Jeg har lyst å bli en Lystig Engel jeg også.... Jeg føler nemlig en sterk tilstrekning etter å få vite hva andre går rundt med i veskene sine, hvilke ord som rimer på "pluskvamperfektum" og andre slike nyttige ting.

Så jeg ber så forsiktig om å bli et medlem!!

:engel:

Ærbødig hilsen, Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være, Huldre-Lise!

Navnet ditt er allerede føyd til på våre medlemslister.

Kan du tenke litt på hvilken stilling du ønsker deg i menigheten, og så endrer jeg på dette etterhvert!

:D Velkommen-klem fra

Englemamma og menighetsoverhode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære fantastiske Engle-venner.

Ved denne søknaden håper jeg på det inderligste at jeg blir godkjent av englene og dermed kan regne meg som et medlem i denne ”klubben”.

Trenger dere en Mimreengel, så tror jeg at jeg ville passe ypperlig inn i den rollen.  Mine spesialområder er alt fra gamle Barne-TV-sendinger til gamle Elektroniske spill.  Mine mimre-områder er dermed mange, og det er også hyggelig å sette andre i slike tanker.

For å få avsluttet denne søknaden på korrekt måte, byr jeg herved på et glass Pærebrus alle eksisterende engler.  Skål!

:rosaengel:

Jeg drar denne frem fra glemselen slik at søknaden min ikke blir helt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:( Å, unnskyld, Tjorven!

Denne har jeg visst ikke fått med meg!

Ordner det med en gang, kjære deg!

:D Velkommen til oss, kjære mimre-engel!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, tusen takk! Følte meg litt oversett der en stund ja. :ler:

Føler meg beæret over å endelig være en godkjent engel! Tusen takk Væren, det var kjapt eksepedert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for deg, vet du Tjorven!

Elsker Saltkråkan og "deg", gode barndomsminner... *sukk* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkråkan er utrolig koselig ja. Har mange favoritter fra gamle dager, men ingen slår Tjorven & co! Mimring er nok en av mine "ting" ja, men det er jo så utrolig hyggelig og koselig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...