Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@

Kan jeg få være med???????

Trenger dere en..... la meg se...... hm... Erotikksjef??? :oops: :oops:

*nipper til pærebrusen og venter i åndeløs zpenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erotikksjef? Hmmm.... Ja, kanskje vi trenger det???

OK! Vi trenger helt klart en erotikk-engel!

Velkommen til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm........... :oops: Lurte bare på om dere tar opp heeeeeeeeeelt nye (KG-)medlemmer som engler? Jeg kunne nemlig ikke unngå å legge merke til at den ærede forsamling mangler en sofaengel, og i all beskjedenhet er det en stilling jeg er godt kvalifisert til. Jeg eeeelsker sofaen min, og tenk på alt det deilige man kan gjøre i en sofa: Lese, sove, spise, se på tv, drikke pærebrus og....ja, dere vet.. :wink:

Venter med spenning og ærefrykt på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen skal dere være, begge to!

Her tar vi i mot alle nye medlemmer med åpne armer!

Nilma, du har fått stillingen som sofaengel, og Skusla: Jeg har ført deg opp i vårt medlemsregister, men ikke med noen bestemt stilling. Så når du har tenkt på hva du vil bli ansatt som, skal jeg endre dette i stillingsoversikten vår! OK?

Velkommen!

:wink: Klem fra englemamma og menighetsoverhode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Dette var ikke lett.....

Hvilken stilling kan jeg ha da???????? :roll:

Vel jeg er sykepleiestudent

Jeg er god til å lytte og gi råd

jeg er snill

jeg er hissig

litt sarkastisk

ler masse

jeg er liten

jeg har dilla på KG ( :ler: )

jeg er en stor dyrevenn

vel har noen noe forslag kanskje???

Jeg vet ikke hva som er tatt og sånn..... :D '

Takker for all hjelp og takk til Væren for jeg fikk bli med..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg være dyreengelen?? Har veldig lyst, altså! *sette seg på knær og se på de andre englene uten en dyreengel med store blå øyne* Vææær så snill?? :roll:

Så skal passe på disse klypende hummerene! Skal få dem klypefrie, altså! :briller:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skusla; jeg ansatte deg som snål engel, jeg! Syntes vi trengte en snål engel her inne!

Kira, du er ansatt som dyreengel, og vet du hva?

Du er engel nummer 150!!!

*spretter en flaske pærebrus*

:D Skål for vår 150. engel! Og velkommen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei...

En liten kverulant-engel trenger et sted å være...Er det plass til meg her, tro?

Klem, Kverula

(ble lagt inn litt mange ganger denne søknaden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, har du vært din egen moderator, Kverula? :ler:

Klart du skal få være med!

Vi kan bruke deg til å krangle med de gamle enkefruene som hjemsøker vår menighet, du kan få krangle om prisen på pærebrusen som vi er så avhengige av, og det er sikkert mye mer også vi kan bruke deg til!

Velkommen som lystig engel nr. 151!

God klem fra englemamma og menighetsoverhode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har en liten bigeskjeft i tillegg til å være kverulant, og det er å være min egen moderator! Må jo dele på oppgavene!

Takk for at jeg får være med!

Gamle enkefruer: det liker jeg! Skal ta min oppgave alvorlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, Kverula! Tviler ikke på det!

Nå har kua vår, Litago, nettopp båret enkefru Due-Jebsen hjem etter nakkeskinnet (Se tråden De lystige englers krønike), men vi trenger all den hjelp vi kan få i kampen mot disse onde fruene fra beste vestkant!

Men mest av alt håper jeg at du vil trives og kose deg her hos oss på bassengkanten! Sett deg i en behagelig stol og ta deg et glass pærebrus, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Takker og bukker dyyypt....

Snål-Engel Skusla skal ta sin oppgave alvorlig!!!! Jeg skal snåle og fornærme, og sjokkere de fine fruer med min snålhet.

Da setter jeg meg sammen med Kverula og Kira, og drikker noen glass pærebrus ved bassengkanten... Tar også med badeanden min om det er Ok... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

åhhhh *jubler* ...Poolboyen er tilbake ..hvor har du vært? - starte i ny stiling og så la være å møte opp *rister på hodet * slikt går ikke an altså! Bassenget er fullt av blader ...og her går alle de feiende flotte englene og bare lengter etter en svømmetur :o

Nå må du få varmet opp - og så sette i gang å renske opp......så kan vi heie på deg i mens ... :wink:

Gooooo Miiiiiiloooo *vifte med duskene* :sjarmor:

Gi meg en M ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden vi har dusket nå. Se hvor flink jeg er, masse å ta igjen...

:hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...