Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho: Takk, vi har det helt utmerket, Milo! Hopper rundt i våre rosa heiagjengdrakter hele gjengen, som du ser!

Jeg forstår det slik at enkelte av englene er redd for at jeg skal fange deg som ånden i flasken, men både du og jeg vet jo at du trives best når du kan bevege deg fritt :wink:

Diva, jeg har herved ansatt deg som "luksusengel", ettersom det er klart at du har sansen for det "lille ekstra". Du får herved ansvar for å sørge for et visst minimum av luksus for oss alle her på bassengkanten!

Hjertelig velkommen til oss skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å for en strålende morgen,

å for en strålende dag,

Solen den varmer og skinner,

Og Virgo er frytelig glad.........

tra la laaaaaaa" :P

traller litt på morgenen jeg .....føler meg så opplagt .... :sjarmor:

Skal vaske litt Ull i dag tenkte jeg ....får se om jeg har en flaske med Milo stående ...... :hoho: ....strikkesokker og slikt ...... :ler: Intet er bedre enn Milo til det nemlig ... :wink:

*traller videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si det samme Ruby. :lol:

Kan hende du har drukket for mye av den nye pærebrusen du også Milo?

Det jeg egentlig skulle si var Velkommen til vår nyeste medlem luksusengel Diva! Og så kom jeg på at det er jo flere som ikke har fått velkomsthilsen. :oops:

Så her gir jeg en stor og varm velkommenklem til alle nye medlemmene! *klem*

Skål! *slurp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

musikken som spiller er i utgangspunktet nokså intetsigende, men du verden så smektende den blir når jeg på nytt griper fatt i løvnettstaven.

Jeg gjør en kunstnerisk 180 graders omdreining av hele kroppen....ikke ulik den man ser jentene i ABBA gjøre, i deres videoer.

Jeg......simpelthen........er.........helt......f a b e l a k t i g!

:sjarmor:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle i denne fortreffelige minighet som dyrker mine interesser.

Noen som vet hvor lang tid det tar å lese seg inn på snikk-snakk sidene?Det vet jeg! Har nå sittet i tre timer og lest en god del. Er litt rar i hodet nå...

Men jeg vil da sende en søknad om å få bli en engel deres meninghet.

Litt om meg; Bergenser med stor B. Veldig glad i byen og alt den foretar seg. Studerer zoologi, med vekt på insekter og andre småkryp. Synger i kor, liker å feste, men er enda mer forelsket i go'stolen min. Skal gifte meg og liker å drømme meg bort i nydelige kjoler og annet dill vi jenter vil ha.

Dessuten så må jeg skryte av mine sjokoladekakekunster, samt bollspisekunster. Er også en reser på vaffler. Og muffins! Oi tenk at jeg nesten glemte muffinsene!! :roll:

Og så liker jeg pærebrus og bamsemums og badebasseng og alt annet som er koselig!

Får jeg være med?? PLIIIIS!???

Klem fra

Magnhild :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøffelhelten og Magnhild er herved tatt opp i vår menighet!

Hjertelig velkommen til vår dagdriverengel og sjokoladekakeengel!

*ser fram til late dager med myyyye sjokoladekake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sikle, sikle* *stirre med STOOORE øyner på Milos smektende bevegelser med løvnettstaven *:o :o :o Rett og slett uimotståelig ........jenter lås inne pærebrusen ...for hvordan vil det ende dersom han får fri tilgang til den !!Da kan det bli usømmelige tilstander i vårt lille englesamfunn ..(særlig dersom man kommer over litt ekno og farget pærebrus i tillegg) :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Takk, vi har det helt utmerket, Milo! Hopper rundt i våre rosa heiagjengdrakter hele gjengen, som du ser!

Jeg forstår det slik at enkelte av englene er redd for at jeg skal fange deg som ånden i flasken, men både du og jeg vet jo at du trives best når du kan bevege deg fritt :wink:  

Diva, jeg har herved ansatt deg som "luksusengel", ettersom det er klart at du har sansen for det "lille ekstra". Du får herved ansvar for å sørge for et visst minimum av luksus for oss alle her på bassengkanten!

Hjertelig velkommen til oss skal du være!

Superdupert! Takker og bukker Væren :D

Luksus-hilsen fra Diva :D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Tuuuusen takk for at jeg fikk være med. Og derfor så har jeg bakt en sjokoladekake til ALLE sammen her inne! Den er kjempestor, fylt med seigmenn og damer, nonstop, bamsemums, flagg, strø, M, og overfylt med lys. (håper ikke branvarsleren slår inn) Et lys for hver engel her inne!! :rosaengel:

Så må dere KOOOSE dere med kake, så kommer jeg tilbake i morgen med mer....

Klem fra sjokoladekakeengel Magnhild :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ så fint at du fikk være sjokoladekakeengel Magnhild !!! :D Elsker sjokoladekake jeg .....nam ...kan jeg få smake? *ber pent og ser lengtende mot kaken din* *sikle sikle* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Å, fyttigrisen, det er den beste sjokoladekaka jeg noengang har smakt, magnhild!!!

*skjærer et stoooort stykke til*

:oops: Nå er det visst like før jeg sprekker! Hva har du hatt i denne kaka, forresten? Det blir jo bare mer og mer av den, jo mer vi spiser!!!

Er det en overflødighets-sjokoladekake, eller??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nyyydelig kake ja, tror nok vi liker å ha Magnhild rundt her. Så flink til å bake da. Fortsetter du sånn så må vi nok innføre strikse regler på sykling i gullepleskogen, minst en time hver dag.... he he! Velkommen skal du være!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hmm.. ser at det er mer igjen av kaken her... Merkelige greier! Men jeg har tatt med meg noen muffinser hjemmefra jeg. Noen har blåbær, sjokolade, appelsin, mokka, rosiner og mye annet godt. Og etterpå må dere love meg å ta en tur i gullepleskogen altså. Jeg skal ikke ha skylden for latskap og fedme... :blunke:

klem Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mortiis

Jeg er nå ingen bruce willis eller brad pitt, men får jeg være en engel for det om? En liten avveksling fra min hverdag som ork.

MVH

Mortiis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...