Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Nådda!!? Sover dere? Ta et grepa tak i serken og få i stand en fest før vi glemmer hvordan det er! Løv og dritt ut av bassenget, fyll på vann, sett stolene fram og åpne pærebrusen, dette her går ikke. Vi har mye forsømt festing å ta igjen. Best å begynne nå om vi skal være ajour til St.Hans :briller:

Med denne gjengen med sotsvarte vinger bør det svinge helt over til Solforumet! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg sover da ikke.. Har vært hjemme og hentet vifteduskene mine og gleder meg til å duske litt igjen. Se så flink jeg har blitt.. :hoppe: *duske* :hoppe: *vifte* :hoppe: *duske* :hoppe: *vifte* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sover heller ikke ...fikk ikke melding om disse inleggene jeg ...rart .....men nå er jeg tilbake *ler*

har øvd masse på rumpevrikk og duskevift....synes nå at vi begynner å bli litt mer synkroniserte enn vi var i starten ....men hvor er poolboyen vår?? han har ikke vært innom og tittet en gang :o ..vi som er så dyktige .....Miiilo , ju-hu!!!......egen heiagjeng har du ....hvor blir du av da?? bassenget venter ...det kommer fler og fler løv i det hvar dag ... :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fy sørem så flinke vi har blitt. Hoppe og spretter og vifter med armene.

Nå er det jo bareå vente på at Milo skal vifte med rumpa mens han rydder løv...

*hviske* Virgo: blir du med å dytte Milo uti bassenget? Som straff for at han ikke har vært her på en stund. */hviske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[size=9]*hviske*....vi kan dytte ham alle tre ...men da synes jeg vi skal ha klar en myk god englebadekåpe til ham etterpå , og selvfølgelig pærebrus ...hihihi så ikke poolboyen vår takker for seg ....*

Synes vi er flinke ja ! Men jenter ...skulle vi, eller skulle vi ikke ha med det der avanserte opp på tå, vift med rumpa og rundt i piruett mens vi vifter med duskene- trinnet? eller skal vi forenkle det litt ...såg at enkelte av englene hadde problemer med det vrikke på rumpa momentet ....men kanskje de bare trenger trening? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vrikke-på-rumpa var nesten det stiligste jeg.. Tror nok at de andre klarer det etterhvert. Vi kan jo lokke med pærebrus som belløning til de som klarer kanskje.. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo: Jeg liker det sånn som det er nå jeg. Hva synes du Arwen22?

Arwen22: selvfølgelig er du også med på å dytte!

Men er litt enig med Virgo at vi må være snille med ham etterpå.

Men hysj! Ikke la han få vite om planene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi hi .....da er det en avtale .......neste gang han stikker innom ...smyger vi oss innpå og dytter ham i bassenget ..... :ler: men da MÅ vi huske å dulle med ham etterpå da ..så han ikke blir sur på oss ...DET vil vi jo ikke .....

Synes dere er strålende flinke jeg jenter ! Skulle vi fått kjøpt inn drakter også? ?? hadde ikke det vært stilig? hm. i hvitt kanskje ...eller noe med rosa siden duskene er rosa.......hvem foreslo rosa dusker forresten? Var det Milo?? da liker han sikkert rosa ...synes vi bør holde oss til noe slikt da ......og så må vi huske å børste englevingene våre slik at de ikke ødelegger hele helhetsinntrykket .... :ler: Og gloriene da ...pusse de så de skinner .......

Hvem kan skaffe pærebrusen? Vet ikke hvor den lagres jeg ...kan jo høre med Væren kanskje .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Tusenfryd som er pærebrussjef, men hun er sikkert veldig opptatt.

Jeg kan hjelpe til å bære ut litt brus nå som jeg har blitt så sprek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakter hadde vært kjempestilig! Vi kjøper inn noen drakter, ca 10 stykker, så har vi noen ekstra i tilfelle vi får med flere. Rosa og hvitt er kjempebra!!!

Forresten så synes i hvert fall jeg at vi skal beholde de vanskeligste momentene, det var liksom det som var det aller stiligste, synes jeg!

Blir ikke det samme uten. Vi får bare øve ekstra godt dersom noen ikke får til disse trinnene.

Virgo, tar du ansvar for å kjøpe inn draktene?

Jeg setter fram litt pærebrus her på bassengkanten, Tusenfryd er litt opptatt for tiden, så jeg hjelper til litt nå mens hun er borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Det er allerede notert, ku!

Du kommer til å bli et syn i den drakten, Litago! Du kommer rett og slett til å ta pusten fra pool-boyen vår, og stjele oppmerksomheten fra oss alle...

:sjarmor: Hmmm....forresten....har ikke vær-damer også 4 jur???

*bøyer seg ned for å sjekke*

JIPPI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nei, ikke fire jur!!! Ett jur, men fire spener...

Gikk litt surr i begrepene her, gitt! Må visst få et mer naturlig forhold til mine egne pupper, eller hva tror dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle akkurat til å fortelle deg det Væren. Godt at du fant det ut selv!

Men jeg anbefaler å ta frem et speil og sjekke deg selv nøye der "nedentil". Det er alltid kjekt å vite hvilke attributter du har å spille med! :wink:

Og JA. Det ER slitsomt å være så sexy som oss med jur. Vi kan jo ikke noe for det, fordi vi er født sånn, men du verden som mannfolkene tar av.

Jaja, -vi har alle våre problemer...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: det er greit å holde orden på hvilke kort man har på hånden ja :hoho:

Drakter ordnes i morgen den dag! .....Synes det er så bra at dere er innstillt på å øve inn de vanskelige momentene.... tror vi kan imponere poolboyen da nemlig......han er jo så avansert selv i plukkestilen sin - så det hadde ikke nyttet med enkle engletrinn da tror jeg :ler: Får håpe han titter innom snart da ......(men først må vi få draktene) :ler:

jaja ..nå skal jeg ha min englesøvn ...engler med ringer under øynene tar seg ikke ut altså hehe.

Så natta alle Lystige Engler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, Virgo! Tusler snart inn i lysthuset for å pleie ulla mi for natta. Kanskje jeg kunne fått en avtale med Vegard Ulvang om å ta seg av denne skjønnhetsbiten? Han og en flaske Milo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, dere.

At jeg har glimret med mitt fravær. Jeg var en liten tur bak huset....og så har jeg tatt meg en liten lur også, slik at dere skulle få tid til å tromme sammen det nødvendige; det være seg både langs deg kreative og det mannskapsmessige.

Dere ser at det er et filmteam som lusker i buskene der borte.......ikke la dere avlede; de skal lage "Poolboy extravaganza - the movie", og etter eget forslag til regissøren, skal jeg nå nonchalant rusle bort til bassengkanten, mens jeg spiser sakte og ettertenksomt på en appelsin. I henhold til den kvinnelige produsenten, hadde jeg visstnok en infamt sensuell måte å spise appelsin på, og jeg tenkte at det kunne høyne den artistiske kvaliteten dersom jeg hadde en appelsin-scene....

en del løv her, ja.....

appelsin i den ene hånden....bøyer meg stilsikkert ned for å kjenne på vannet......mens jeg tygger ettertenksomt, lar jeg den andre hånden gli stille frem og tilbake i vannoverflaten.......

:sjarmor:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...