Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Tror jeg må stå her litt jeg ...det kan jo være at det plustselig dukker opp en fluesverm her - fra intet ... :roll: og da må jeg være klar med fluesmekken :ler: *prøve å se likegyldig ut - men titter hele tiden på poolboyen som jobber :ler: *..............åh ...gleder meg til dusketreningen i morgen jeg ...vi skal bli så flinke så :sjarmor:

Jepp ......viktig å holde utkikk etter fluer altså ..må nok stå her ved bassenget en stund til jeg ja ........og se på Pool æh - speide etter fluer ja .. :sjarmor: :oops:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... jeg undres i det stille om det er noen som driver og hiver løvet tilbake i bassenget.

Beklager Milo, men da heia-gjengen hadde trening i går flakset et par-ti løv ned i bassenget igjen da vi øvde - vi skal stå litt lengre fra bassengkanten på neste trening, sorry! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære engler...

Kan ikke klare å finne ut hvem som passer på sjiraffene deres, har dere virkelig ingen til denne viktige oppgaven? Lar dere de stakkars sjiraffene leve på vann og brød, eller er det kanskje de som stikker av med store deler av pærebrusen deres?

Synes det er sørgelig at en menighet som dette ikke tar seg bedre av det beste av alle flotte dyr, det er en sjiraffrett for sjiraffene å ha noen som passer på og steller med seg. Tenk for eksempel om en stakkars liten sjiraffunge får vondt i halsen, hvem av dere ville legge merke til det? Og dere skal vite at det tar tid å surre skjerf rundt en hel lang sjiraffhals, er ikke sikkert at noen av dere kan ta fri fra andre oppgaver for å gjøre dette sånn helt plutselig. Det burde virkelig være en som kan ta seg av sjiraffene, de har ikke god av å styre for mye rundt alene uten å bli passet på.

Jeg håper virkelig dere ordner opp i snarest mulig!

Grooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Uffda!!!

Nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet!!!

Visste ikke engang at det fantes sjiraffer her, jeg!

Kanskje det bor en sjiraff familie i Gullepleskogen eller ved den Blå Lagune, der delfinene våre holder til?

Kan du tenke deg å ta ansvar for disse uskyldige, vakre dyrene, Grooo?

Vi må ta en rekogniseringstur for å finne ut hvor sjiraffene holder til, og hva de trenger. Kan noen ta ansvar for dette? Grooo, kanskje?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta en tur for å finne ut hvor sjiraffene holder til. Kan vel tenke meg at de er i Gullepleskogen i og med at de har laaang hals og helst spiser ting som er langt oppe.

Har ikke tid til å stikke ut og lete før på søndag, for jeg har en del sjiraffer her hjemme som jeg også må holde styr på. Er ikke så lett å skaffe sjiraffvakt for dem sånn på røde rappen, men søndag ettermiddag ville det passe fint å ta en tur i Gullepleskogen.

Noen som blir med meg eller? Jeg er jo ikke kjent her i det hele tatt, så jeg trenger en guide...

Grooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres fryktelig spennende ut å se etter sjiraffer i gullepeskogen! jeg vil være med :hoppe: Må bare om om det passer best før eller etter duske-treningen. har du lyst å være med å trene så kan du komme til bassenget i morgen ...vi trener flere ganger om dagen ....husk rosa dusker :ler: ...kan vi forresten få bevilget midler til en som kan hjelpe oss med korografien tro? Heia gjengen ønsker et proffesjonelt og velregisert nummer. *vifter med duskene*...tror jeg må øve litt mer jeg ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ingen problemer med å skaffe midler til velferds- og trivselstiltak av denne typen! Bare gå til innkjøp av dusker og evt. annet heiamateriell, Virgo, og så kommer du til meg på menighetskontoret med kvitteringene etterpå!

Forresten så vil jeg også gjerne være med og heie på pool-boyen vår!

:wink: Han er skikkelig flink og ivrig i tjenesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe fint væren ..jeg tar meg en runde i morgen jeg og ser om jeg kan finne noe superfine dusker ... :hoppe: skal ta med kviteringer ja.

ja bli med å heie du også .....han blir sikkert såå glad ..hm ...bare han ikke blir innbilsk da :roll::ler: ...hehe synes han gjorde seg litt til her om dagen da han skulle plukke løv hehe.... :hoho:

hehhe for vi gjør oss jo ikke til da :rosaengel::ler: :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle engler!

Har lyst til å feire mitt 500'de innlegg med en liten rekefest. Så alle som har lyst kom ned til bassenget og feire med meg. Pærebrus og reker så langt det rekker, og etterpå kan vi ta en sykkeltur inn i gullepleskogen. Noen som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan illustrere det med å sitere direkte fra kommentarene fra videoen "Poolboyish behaviour 101" (Warner bros, 99)

"Se hvordan han fester grepet på løvnett-staven. Et bestemt grep med begge hender. Masse effekt kan oppnåes dersom man sakte fatter grepet og lar blikket sent senkes over bassenget. Vi ser her at han videre løfter sitt blikk oppover - en slags "stille før stormen" effekt, om enn litt teatralsk. Han justerer grepet nå, og gir løvnettstaven en sendrektig rotasjon. Legg merke til fotarbeider - lett spredning, med henblikk på stødighet. Legg merke til pusten, hvordan hans rolige åndedrett er i perfekt harmoni med bevegelsene. Sakte strekker han løvnettstaven ut i vannet.....solen baker. Man ser, når han har gjort den første løvfangst, at han gjørt en meget dempet, men effektfult hoftemanøver i det han deponerer fangsten i løvbeholderen ved hans side. Legg merke til hvordan dette bidrar til at hele operasjonen synes å finne sted i en enkel, men svært grasiøs og roterende bevegelse, uten stopp og uten begynnelse.

Etterhvert som man får trening, vil man kunne legge inn små kokette effekter i prosedyren, som vil kunne fremheve ens personlighet. ...."

Videoen tar etter dette for seg litt historikk, blandt annet et par små anekdoter om Aleksander Hergensheimer, som i sin fartstid i Singapore for mangfoldige år siden hadde en egen skulderbevegelse som inspirerte kvinnene i området til å finne opp den etterhvert så berømte drinken Singapore sling.

Jeg hadde, som poolboy, et vikariat i Portugal på disse tider i fjor, og jeg får stadige brev som forteller om de hyggelige stundene en har over et glass Milo N`lime.

Vel....Jeg står på bassengkanten nå..................... :sjarmor:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Virgo ramler nesten av stolen - så fælt ler hun * :hoho::hoho: Du er bare helt utrolig :ler::ler: Ser det så tydelig for meg ja ! Så heldige vi er som har fått en så utsøkt porfesjonel og engasjert poolboy :ler: Ser til og med Opplæringsvideo for å bli ennå dyktigere( om det er mulig da :o ) i sin poolboy jobb .....mange lykjkelige engler her nå altså ...hehehe .....*ler enda mer ......ååå magen min .....* at du kommer på det!

Jeg kjøpte foresten inn dusker i dag ...så nå skulle snart heiagjengen være klar for deg også ..hehe da går nok arbeidet unna skal du se....med roterende hoftebevegelser med svung og det hele ... :ler:

*Øver iherdig på trinn og fakter ....skal bli så flinke atte ..... :sjarmor: *

*opp med dusken - armene frem, ut til siden og opp igjen ...riste massssse på duskene .... ..opp på tærne ....Go Miiiiiilo!! hehe*

Synes det er mange engler som svermer rundt her nede for tiden ..det er ledige plasser på englelandslaget i duskevifting- og- rumpevrikking altså ........... :ler: så kan dere gjøre noe nytte for dere ..ikke bare stå og glane på poolboyen vår hehe For når vi trener har vi ikke tid å glane altså hehe ikke i det heeeeeletatt *lyve litt - en uskyldig hvit engleløgn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du væren?

Kan jeg få være duskevifteengel også? For det er lissom bare en måned i året som det er noe vits i å pynte til jul... Må jo ha noe å gjøre resten av året også. Eller har du en annen viktig jobb til meg som må gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det en bitteliten englestilling ledig til meg også kanskje? Jeg kan godt begynne på bunnen, har ingenting imot å jobbe meg oppover sakte men sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er blitt ansatt som duskvifterengel 1 og 2.

Nå som vi har bestemt oss for å satse på heiagjeng til pool-boy'en vår, syntes jeg det var litt viktig å ansette duskengler!

Velkommen til oss!

Her; ta dere et glass iskald pærebrus mens vi nyter synet av pool-boyen vår!

Arbeide fasinerer meg; jeg kan se på det i timesvis *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn passe fornøyd med meg selv, om jeg så skal si det. Er det noen nyanser som duskenglene ønsker at jeg skal tilføre min prosedyre? Jeg kan..........Virgo......vær snill engel, og legg den løvhaugen tilbake.. :sjarmor: der, ja! Takk!

Mer pærebrus igjen?

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den der pool boyen er aldri og raker løv når jeg er her. Og det gjør meg faktisk ganske furten om jeg må få lov til å si det. Ikke nok med at han driver og dikter og sånn, og DET er jo faktisk egentlig MIN jobb.... men jobb på de tider hvor JEG kan få noe pent å se på.... pføøøy. Jeg lurer litt på om jeg skal si opp potet poet stillingen min og søke om å være pool girl. Jeg kan hive klor i bassenget etter all badingen som pleier å skje der.... selvfølgelig når jeg IKKE er tilstede.

Måååååååå engler alltid være lystige da? I grunnen så er jeg ganske furten jeg altså. Før trodde jeg at jeg var litt sånn poetisk melankolsk, og det var jo grunnen til at jeg tenkte at jeg passet som potet engel, men så viser det seg etter gruuuuundig selvransakelse..... at jeg slett ikke er melankolsk men FURTEN. Rett og slett furten og grinete. Jahh.. sånn er det.

Dere kan si hva dere vil, jeg tror slett ikke jeg blir noe blidere av den grunn. Ikke får jeg dikte i fred, ikke får jeg se pool boyen i aksjon, ikke har jeg fått servert noe pærebrus. Det kunne jeg sikkert ha funnet selv, men det er jo ikke noen som har guidet meg rundt..... følgelig vet jeg jo IKKE hvor pærebrusen er. Når jeg tenker meg om så er det ikke sikkert at jeg liker pærebrus engang.

Jaja, nok om det. Nå furter jeg slik at jeg tror jeg må selvransake meg litt til altså. Hvorfor i alle dager furter jeg igjen? Giid, jeg husker ikke lenger. Nåja, det kan ikke ha vært noe viktig.

Åh..... der ser jeg en dør som står åpen. Noen har glemt å lukke den etter seg. Kanskje....... er det noe pærebrus her inne??

Jaaa...... sprudlende dråper..... mmmm...... nam nam....

Hehehehehe...... nååååååååååååååå skjønner jeg så meget bedre hvorfor englene alltid er så lystige.....

Trallalla.... synger jeg

en liten pærevise for deg

kom bli med og syng en sang

så får du en brus i presang

trallalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ dumdumdideg........

jeg er så glad i........... hm....................................deg..... (??)

Skåååååååål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Hurra!! Jeg har blitt duskvifterengel!! *duske* :hoppe: *duske* :hoppe: *vifte* :hoppe: *vifte* pfui..slitsom jobb dette her.. Noen som har en ekstra pærebrus på lager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vist litt mer å gjøre i dag enn jeg hadde regnet med, men i femtiden stikker jeg ut for å se etter sjiraffene i Gullepleskogen. Kan vi ikke møtes ved bassengkanten og gå i sammen derifra? Jeg er jo så godt kjent her ennå, men jeg håper at noen som er det blir med...

Jeg tar med noen laaange skjerf jeg har liggende sånn for sikkerhets skyld, kan godt være endel sjiraffer med vondt i halsen der ute. Noen som kan ta med litt hostesaft? Hvis ikke så går det sikkert greit med pærebrus også, den har jo også en ganske lindrende effekt.

Men dere..

Kanskje vi skal la vifte-duskene ligge hjemme, de kan nok skremme de små sjiraffene... De er jo ikke så vant til å se oss ennå...

Grooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som akurat har fått vifte duskene mine.. *Legger de i tvil igjen hjemme og blir med til gullepleskogen får å titte på giraffene..* har tatt med en flaske hostesaft, tror du det holder?

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...