Ingeborg Skrevet 29. oktober 2003 #761 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå blir jeg jo litt forvirret når du snakker om å møtes på torget, i og med at vi bor i samme by - er det engletorget rundt hjørnet for bassenget og forbi pæretreet vi mener her? I så fall kommer jeg halv fem i dag for vask, medbragt pærebrus til vaskeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. oktober 2003 #762 Del Skrevet 29. oktober 2003 hmm...da må jeg bare beklage...fro jeg sto på torget i byen å ventet jeg...neinei...huffameg..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. oktober 2003 #763 Del Skrevet 29. oktober 2003 Trenger dere ikke en Mamma-engel som barnevakt....? Psst! Jeg har pærebrus til barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. oktober 2003 #764 Del Skrevet 31. oktober 2003 vi har vel en barnevakt engle, har vi ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. oktober 2003 #765 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lyst til å mimre litt? Her er de aller første innleggene i det aller første "Snikk-snakk" da det kom i det gamle forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. november 2003 #766 Del Skrevet 1. november 2003 Husker veldig godt UPC problemene til Væren. Hun hadde det med å plutselig forsvinne... *tilbake for å mimre mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 1. november 2003 #767 Del Skrevet 1. november 2003 heisann! vi lever ennå! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #768 Del Skrevet 1. november 2003 -og vi har full prioritet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #769 Del Skrevet 1. november 2003 -og vi har full prioritet!! zupert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 1. november 2003 #770 Del Skrevet 1. november 2003 zupert!!! det var meg.. glemte å logge inn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 1. november 2003 #771 Del Skrevet 1. november 2003 Nå hører jeg duzjen roooooooooooper.... :o znakkz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. november 2003 Forfatter #772 Del Skrevet 1. november 2003 Husker veldig godt UPC problemene til Væren. Hun hadde det med å plutselig forsvinne... *tilbake for å mimre mer* Ja, det var knallgøy, @lfa! Gurimalla, så sint jeg ble da jeg plutselig ble kasta ut i det store "intet" midt i all moroa! Glad i dere, jenter!!! Og det er supert å være prioritert igjen!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 1. november 2003 #773 Del Skrevet 1. november 2003 Bratt hvordan går det med han tro... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 1. november 2003 #774 Del Skrevet 1. november 2003 mimrer mer.... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 2. november 2003 #775 Del Skrevet 2. november 2003 Spesielt velkommen til Reina' date=' vår nye og litt forvirra engel! Håper du klarer å orientere deg blant oss, vi kan være litt forvirrende av og til... [/quote'] Jo, takk :klem2: , det går rundt for meg nå som det er kommet så mange svar *forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. november 2003 #776 Del Skrevet 3. november 2003 Bratt hvordan går det med han tro... :-? Var det ikke noen som reiste for å besøke ham? Og bare ble??? Du verden så godt det er for mavemusklene å mimre litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. november 2003 #777 Del Skrevet 3. november 2003 Dere, jeg har valgt å slette meg fra oversikten over englenes medlemmer fordi jeg ønsker å være nøytral i forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. november 2003 #778 Del Skrevet 10. november 2003 *roper* HAAAALLLOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Er det noen eengler heeer????????? *ekkoekkoekko...* Nei...Det er visst øde og forlatt her i skogen... Hvor har alle englene tatt veien da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 11. november 2003 #779 Del Skrevet 11. november 2003 Hmmm Meningheten? Opptak? Nuske er ikke helt med her, tror hun trenger litt info jeg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kane Skrevet 12. november 2003 #780 Del Skrevet 12. november 2003 Hmmm Meningheten? Opptak? Nuske er ikke helt med her' date=' tror hun trenger litt info jeg????[/quote'] :enig_animasjon: Bare legge til - hvor finner man søknadskjema :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå