Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler

Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:D Sånn, nå skal listene være oppdatert! Har ligget litt på latsiden i det siste, må ta full skjerpings! Gi beskjed om det er noe feil eller noen som ikke har blitt tatt med på stillingsoversikten vår, OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være vingevasker???

siden jeg ikke var kommet med på oversikten så regner jeg med at jeg må oppgi stillingsønske å sånn... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå er det på tide med smiley-fæzt altså!!!

:perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus:

*RAAAAAAP*

*ZVIMMEL*

*ZNYDENZ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen gjentar jeg:

All drikking av pærebrus i store mengder (Mer enn :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: om dagen pr medlem) Må søkes om.

Vi har blitt så mange medlemmer at jeg klarer ikke plukke nok pærer. Søknad mottas minst en time på forhånd slik at jeg rekker å sjekke lageret hos vår pærebrusfarger. Oppgi ønsket farge og mengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All drikking av pærebrus i store mengder (Mer enn :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: om dagen pr medlem) Må søkes om.

Kan man samle opp? Hvis man ikke drikker fire om dagen?? Kan man samle opp for hele uka og drikke 28 :perebrus: på lørdagen f.eks. uten å søke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager men du kan ikke samle opp en hel uke men du kan samle opp tre dager. Og du kan drikke for tre dagers forskudd. Så det blir nesten en uke da!

Om alle skulle samle opp og plutselig drikke alt de hadde i lageret her hos oss ville vi gått tom. Har nok til en hver tid til tre dagers etterskudds- og tre dager forskdds - drikking men ikke mer.

Men du kan jo motta dine daglige flasker og spare de i kjøleskapet hjemme hos deg selv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan jo motta dine daglige flasker og spare de i kjøleskapet hjemme hos deg selv da!

Finnes det noe abonnementsordning? Jeg vil gjerne ha mine daglig flasker levert på døren. Har vi noe budengel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det prates fryktelig mye om denne pærebrusdrikkingen her inne, både i denne og andre tråder.

Men hvor i all verden er partyet henne? Hver eneste gang jeg stikker innom med ei grønn flaske klar på lomma, så virrer bare folk rundt og snakker om alfabetleker, appelsiner eller Lurven.

Nei, nå er det snart på tide med et skikkelig engleparty igjen! :kul: Ikke sant Engle-Mamma Væren?

Tenk, selv enkefruene savner galskapen. Ja, da må det være riktig ille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har så rett, Bertha! Du setter tingene ofte i perspektiv for meg, du. Det er så inderlig sant at de hyppige festene på bassengkanten er sårt savnet!!!

Kanskje vi skal sette fram en buffet med reker, bamsemums og gullepler fra gullepleskogen, samt et ukjent antall flasker pærebrus? Jeg starter en partytråd, og så holder vi fest i dag, enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
:o Hjelpe meg! Har vi glemt deg, dakar!!!

Hva vil du være, da, madammen?

*trøster Fella*

jeg kan være hmmmmm rampen :wink: liker å være litt rampete av og til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...