Væren Skrevet 25. august 2003 Forfatter #681 Del Skrevet 25. august 2003 :o Milde Moses, her har man vært savnet!!! :oops: For en fantastisk følelse!!! Det har vært litt hektisk på menighetskontoret i det siste, så jeg har murt meg inne i lysthuset og støvet ned under mine ringpermer, notater, statutter og medlemslister. Men nå er det visst på tide å oppdatere medlemslistene, ser jeg! Nye søkere!!! Kommer sterkere tilbake med oppdaterte medlemslister, men alle søkere er selvfølgelig hjertelig velkommen!!! :D Klemmer fra englemamma og menighetsoverhode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 25. august 2003 #682 Del Skrevet 25. august 2003 Væren - er dette en tid å komme på? :peke på klokken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. august 2003 Forfatter #683 Del Skrevet 27. august 2003 :oops: SORRY..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2003 #684 Del Skrevet 4. september 2003 Tsk, tsk!! Nå har det gått over til 4. September, og intet har skjedd?? Fy og fy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #685 Del Skrevet 12. september 2003 13. september klokka 17:39, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 12. september 2003 #686 Del Skrevet 12. september 2003 Hei alle med-engler! Først vil jeg takke så mye for tilliten som personlig fitness-trener-engel. Et akkurat passe ansvarsområde for en engel som meg. Jeg ser at det er stort sett er erfarne og avhengige brukere som er engler, så jeg føler meg litt beæret nå, som den nybegynneren jeg er. Ønsker alle en fin fredagskveld og om dere trenger noen engle-fitnesstips er det bare å spørre. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 16. september 2003 #687 Del Skrevet 16. september 2003 Leya lurer litt på hva som er opptaks-kriteriene for å bli engel?? holder det med en engleavatar? <----------- Eller må man drikke seg znydenz på pærebruz??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #688 Del Skrevet 16. september 2003 Oisann... en rev til!!! Jeg drev og funderte på om jeg skulle skifte nick til Vixen, men nå er det for sent... Jeg får være norsk revetispe jeg, så får du være engelsk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. september 2003 Forfatter #689 Del Skrevet 16. september 2003 Leya lurer litt på hva som er opptaks-kriteriene for å bli engel?? holder det med en engleavatar? <----------- Eller må man drikke seg znydenz på pærebruz??? Begge deler kvalifiserer. Du er derfor overkvalifisert! Er dette å betrakte som en søknad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 16. september 2003 #690 Del Skrevet 16. september 2003 Jatakk:) hehe..overkvalifisert...liker klangen av ordet...skulle ønske de sa det på jobben (var bare inne på retta litt på norsken min og håper at det kanskje setter litt fart i godkjenningsprosessen???) (hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. september 2003 #691 Del Skrevet 17. september 2003 Oisann... en rev til!!! Jeg drev og funderte på om jeg skulle skifte nick til Vixen, men nå er det for sent... Jeg får være norsk revetispe jeg, så får du være engelsk.... Skyldes vel mer eller mindre "lack of" mitt norske ordforråd at navnet ble som det ble. Du får ta det som et kompliment. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #692 Del Skrevet 20. september 2003 hvem er jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 20. september 2003 #693 Del Skrevet 20. september 2003 Søker herved om opptak i "Lystige Engler". Men jeg er kvalifisert til dette pga av en iboende stahet, gode kokkekunnskaper, har en sjokolade, liker ikke fotball, og er kvervulerende. Syns ikke dere har nok kvervulerende medlemmer. Jeg er ikke moteriktig, men har fått tatt alle vaksinene mine. Som oftest lukter jeg ganske godt. Er nesten ikke frisk. Galskapen hamrer på døren med store inkassokrav. Jeg vet at jeg ikke kommer til å vinne gavekortet på sko, uansett hvor mange ganger jeg prøver. Syns Stenaline-popup'en er irriterende. Jeg har en sparegris formet som en grise-fotball-dommer. Og jeg har en wok-panne. Jeg har arvet klær fra min "svigermor". Har ikke råd til å kjøpe nye, fine klær.. Jeg har en sambo som sitter oppe hele natten for å spille pc-spill. Regntøyet som jeg bruker på jobb er knalloransje. Akkurat nå har jeg vondt i hodet pga sambo og hans kusine sitter å ser fotball med lyden på maks. Nervene mine tåler ikke mer. De må skiftes ut med grisenerver sier legen. Jeg kan derfor aldri mer spise bacon. Magen min har mensenvondt!!! Jeg har lagd fårikål i dag. Og vært flink og vasket hele leigligheten, og tatt masse klesvasker. Syns derfor jeg burde få lov til å bli medlem. Gjerne i sympati over min for øyeblikket triste situasjon. Er sikker på at dersom jeg oppheves til englestatus vil det vonde gå vekk, og jeg vil bli et nytt og mer sjarmerende menneske. Ett som kan heve seg over migrener og nerver og fotball og arvede klær. Syns nesten det er deres ansvar som engler å inkludere meg, siden dere skal være så snille, og ta godt ansvar for oss stakkars dødelige. Jeg kan bli sutre-engelen f. eks. Eller engelen for det kyniske domenet. Eller enda bedre, den høyeste beskytter for de som har pc-spillende samboere. Tror dere trenger en ny engel. Og jeg blir sikkert flink i jobben med litt trening. Dessuten syns jeg avataren min tar seg fint ut som en engel... Med Vennlig Hilsen; Vigfa, Den Sutrende Ape! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #694 Del Skrevet 20. september 2003 Se her da engledamer! Bilder av oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. september 2003 #695 Del Skrevet 21. september 2003 Bilde, søren å....Der røyk anonymiteten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. september 2003 Forfatter #696 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har lagd fårikål i dag. Synes du det var særlig strategisk å skryte av fårikål-ferdighetene dine når søknaden din skal behandles av en sau? Halloooo?? Noen hjemme? OK, tvilen skal komme tiltalte til gode. Du er sikkert god til å lage andre retter også, bare lov meg dyrt og hellig at du ikke koker middag på slekta mi i framtida, så er det greit. OK? Hvilken stilling ser du får deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. september 2003 #697 Del Skrevet 23. september 2003 mens jeg ikke har hatt nett har jeg benyttet all min tid til å lage pærebrus. Nå sendes alt over til farging. Håper det er nok farge for her er det masse brus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 24. september 2003 #698 Del Skrevet 24. september 2003 Går rundt på stuegulvet å venter på tilsettingsbrev med stillingsbeskrivelse i posten jeg!! Hilsen Leya *svimmel og med gangsti i gulvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2003 #699 Del Skrevet 24. september 2003 Synes du det var særlig strategisk å skryte av fårikål-ferdighetene dine når søknaden din skal behandles av en sau? Halloooo?? Noen hjemme? OK, tvilen skal komme tiltalte til gode. Du er sikkert god til å lage andre retter også, bare lov meg dyrt og hellig at du ikke koker middag på slekta mi i framtida, så er det greit. OK? Hvilken stilling ser du får deg da? Jeg er flink til å lage lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. september 2003 #700 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg savner de gode, gamle Lystige Engler!!! Hva er det som har skjedd??? Det er så stille! :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå