magnhild Skrevet 28. februar 2003 #421 Del Skrevet 28. februar 2003 Milo da... Ser du ikke at det står mer sjokoladekake der borte ved bassenget?? Ta med deg en pærebrus på veien... Det passer veldig godt sammen... Ta en muffins og da vel? Her *kaste* er en med blåbær inni! Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 28. februar 2003 #422 Del Skrevet 28. februar 2003 HEI etter å ha lest stillingsoversikten syns jeg dere mangler flere syngende engler... og særlig en syngende barnevakt som kan dysse barna i søvn med vakre vuggeviser fra en klokkeklar sopran... trenger dere et nytt medlem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 28. februar 2003 #423 Del Skrevet 28. februar 2003 Det hadde passet meg helt ypperlig. Jeg trenger faktisk en sopran til å bistå meg i løvoppsamlingen. Jeg tror det er mulig å få til et ganske Wagnerisk preg dersom du kunne iføre deg hvite gevanter og en vakker sølvhjelm. En improvisert sang, med stor innlevelse og patos, mens du holder løvkurven, hadde vært prikken over i`en. Selvfølgelig......det må bli en slags ytelse som du må være frivillig til, ettersom du primært skal synge barna i søvn.... :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 1. mars 2003 #424 Del Skrevet 1. mars 2003 om det trengs en løvoppsamlings-sangerske så er det også en stilling jeg tror kunne passe meg så lenge jeg får synge.. men det hørtes svært fristende ut med de hvite, flagrende gevantene.. sølvhjelmen er jeg derimot litt tvilende til :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 1. mars 2003 #425 Del Skrevet 1. mars 2003 men hvem bestemmer om jeg får bli en del av dette fantasifulle fellesskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #426 Del Skrevet 1. mars 2003 :D Det er meg! Inntil videre, i alle fall! Løvoppsamlingssangerske, det høres ut som en viktig jobb i vår lille menighet! Jeg tror du blir ansatt på flekken, nette! Skal føre deg opp i manntallet straks og med en gang! Hjertelig velkommen skal du være! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 2. mars 2003 #427 Del Skrevet 2. mars 2003 jeg takker og bukker på det dypeste og gleder meg til å ta fatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 7. mars 2003 #428 Del Skrevet 7. mars 2003 Venter på sjokoladekake jeg... Den hørtes så god ut Og Milo, en dag du har veldig god tid, gidder du å steke pannekaker og ha IS i dem...? Og gjerne syltetøy sammen med isen. Det er bare Nam-Nam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 8. mars 2003 #429 Del Skrevet 8. mars 2003 hm...nam nam hørtes godt ut....og masse pærebrus koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. mars 2003 #430 Del Skrevet 8. mars 2003 Har litt dårlig tid, men slenger sammen noe sjokoladekake!! Masse nonstop denne gangen! *slenger den på bordet* Håper det smaker! Klem fra magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #431 Del Skrevet 8. mars 2003 mmmm snadder !!! Snill du magnhild som lager deilig sjokoladekake til oss ....sier ikke neitakk til et stykke og to jeg .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 8. mars 2003 #432 Del Skrevet 8. mars 2003 Når Milo steker sine pannekaker en ny gastronomisk kurs ut han staker. En rungende applaus han bør gis for sine pannekaker med blåbær og is. Stekingen, full av sensualitet. Det er noe Alle vet. Det han lager, det vil nytes. Og han lurer på hvilke tjenester som etterpå vil ham ytes. Nå er han ferdig, værs`go spis Milos pannekaker med blåbær og is Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 8. mars 2003 #433 Del Skrevet 8. mars 2003 Ser man det! Lenge siden jeg var her, men dumper rett opp i sjokoladekake! Var det duften av den som trakk meg hit tro? Kan jeg få et stykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misha Skrevet 8. mars 2003 #434 Del Skrevet 8. mars 2003 Og pannekaker! Jummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #435 Del Skrevet 8. mars 2003 nam nam - deilige pannekaker Milo ....*gumle mumse*...mmmm rett og slett snadder dette her *smatte - svelge* mmmm:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 9. mars 2003 #436 Del Skrevet 9. mars 2003 Takk, Milo for pannekaker med blåbær og is Jeg må være en heldiggris! Mmm hvor godt det smaker Du er den Beste pannekake-lager! Dette kunne bli en deilig, lett og lekker vane nesten som en vakker svane En stående applaus du får, må dette bli den beste vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 9. mars 2003 #437 Del Skrevet 9. mars 2003 Kan jeg og få lov å være engel???! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. mars 2003 Forfatter #438 Del Skrevet 10. mars 2003 Jepp! Klart du kan! Hvilken type engel er du da, eminel? Har du noen spesielle kvaliteter eller egenskaper? Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 10. mars 2003 #439 Del Skrevet 10. mars 2003 Hm... Er stillingen som R'n'B engel ledig???! Hvis ikke kan jeg være kunstner engel 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #440 Del Skrevet 11. mars 2003 Er stillingen som Dagdriver besatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå