liv Skrevet 5. juli 2004 #901 Del Skrevet 5. juli 2004 vi har vel en humorskjef men noe medskråblikkdelen bør vel klare og gjøres noe med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. juli 2004 #902 Del Skrevet 5. juli 2004 :o Skråblikkhumorengel?? :o Lurer fælt på hva de gjør... Nystekt sjokoladekake til alle engler her borte ved hjøret av bassenget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 5. juli 2004 #903 Del Skrevet 5. juli 2004 er litt usikker på det der med synkronsvømming jeg, men jeg er veldig god på sokoladekake - holder det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 6. juli 2004 #904 Del Skrevet 6. juli 2004 Den nyansatte skråblikkhumorengelen melder seg til sin første arbeidsdag Bare tittelen gjør at undertegnede må holde tungen rett i munnen. Melder at vingene er pusset og glorien festet forskriftsmessig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 6. juli 2004 #905 Del Skrevet 6. juli 2004 Gratulerer med ny jobb Betty vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #906 Del Skrevet 6. juli 2004 Velkommen, Betty og Tante Betty! Dere er nå ført inn i manntallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 6. juli 2004 #907 Del Skrevet 6. juli 2004 Skråblikkhumorengelen er sliten men tilfreds med at den første arbeidsdag er over. Glorien og vingene er ikke fullt så rene lenger, men det ordner seg til morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 6. juli 2004 #908 Del Skrevet 6. juli 2004 Jippi! Takker for nyslått medlemmsskap! :blomst_opp: Og hvis det er sånn at man bør ha en spesialfunksjon melder jeg meg som Juletulling. Nå er st.hans passert og da er det lov å glede seg så smått til Jul nemlig Iler til med metervis med glitter til bassengpynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juli 2004 #909 Del Skrevet 6. juli 2004 Og ikke bare stå her å heng da! Kom å plukk pærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. juli 2004 #910 Del Skrevet 7. juli 2004 *løper og plukker* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. juli 2004 #911 Del Skrevet 7. juli 2004 *plukke plukke plukke plukke plukke plukke plukke plukke plukke................................* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. juli 2004 #912 Del Skrevet 7. juli 2004 Så flinke dere er! Her en en ekstra flaske til alle som hjelper til å plukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #913 Del Skrevet 7. juli 2004 Da skal jeg i hvert fall være med å plukke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juli 2004 #914 Del Skrevet 8. juli 2004 Nå har vi bare to dager igjen med plukking for denne mnd. Alle har vært så flinke st på lørdag blir det pærefest. (om pærebrussjefen ikke setter seg på bakbeina) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Betty Skrevet 8. juli 2004 #915 Del Skrevet 8. juli 2004 kakler og plukker, kakler og plukker, kakler og plukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juli 2004 #916 Del Skrevet 9. juli 2004 *tusler rundt og plukker med meg noen pærer her og der* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #917 Del Skrevet 9. juli 2004 *hikk* Pærebrusen virker, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2004 #918 Del Skrevet 9. juli 2004 Tar en liten pæreplukketørn (tar ikke sjansen på at det ikke er nok pærebrus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #919 Del Skrevet 9. juli 2004 Plukker også med meg noen pærer med det samma jeg tusler rundt her. Mest fordi det ser ut som om alle andre gjør det, og jeg føler jeg må delta litt *sss* Slappe meg... Men nå, har jeg plukka meg noen pærer også, så da skal jeg lage meg både pæresider og pærebrus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 9. juli 2004 #920 Del Skrevet 9. juli 2004 Er det en stilling som nakenengel eller dargepasserengel her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå