AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Hei, håper noen kan hjelpe meg med dette. jeg er ferdig utdannet som regnskapsfører for tre år siden, den gangen jeg søkte etter jobb de mente jeg måtte ha erfaring og det hadde jeg ikke innen regnskap, kunn det jeg lærte på universitetet. Mer en tre år jobber jeg innen dagligvarebutikk og får ikke så mye lønn, tenker veldig ofte på det iforhold hvor mye jeg kunne tjene når jeg kan jobbe som regnskapsfører. Jeg har mange kostnader å betale så er veldig avhening av den jobben. Men jeg ønsker å finne meg en jobb innen utdanningen min og mange spør etter erfaring og det har jeg ikke og jeg kan ikke slutte på jobben min for å begynne med praksis innen regnskap. Har noen forslag på hva jeg kan gjøre ? Har prøvd å søke nesten over alt i langt periode uten å lykkes Håper virkelig noen har noen tips Anonymkode: 0b49f...794
Ananas. Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Kjenner ikke bransjen din noe særlig, så har egentlig ingen tips å komme med. Ville bare fortelle at en kamerat av meg fikk seg jobb som regnskapsfører etter å ha tatt på seg å føre regnskap for noen få, små frivillige organisasjoner ved siden av jobben sin et år. Da hadde han plutselig arbeid å vise til selv om det var ubetalt og veldig enkle regnskaper.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 4 minutter siden, Ananas. skrev: Kjenner ikke bransjen din noe særlig, så har egentlig ingen tips å komme med. Ville bare fortelle at en kamerat av meg fikk seg jobb som regnskapsfører etter å ha tatt på seg å føre regnskap for noen få, små frivillige organisasjoner ved siden av jobben sin et år. Da hadde han plutselig arbeid å vise til selv om det var ubetalt og veldig enkle regnskaper. Tusen hjertelig takk for svar, men hvordan kan jeg gjøre dette ? Det er det som er litt vanskelig å finne organisasjober og er ikke sikkert de vil ansette deg når du har ikke erfaring Anonymkode: 0b49f...794