Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt med å finne en BH size som passer. Bruker nå 75B og det passer fint rundt, men cupen bli litt stor. Går jeg ned til A, blir det alt for liten.. Har hørt 70C skal være tilnærmet, men det blir ikke passlig rundt brystet. 75C blir igjen for stort.. hva gjør man da?

Anonymkode: da2aa...09c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På norsk heter det størrelse. Altså BH størrelse. Ikke size. Gå på f.eks Triumph eller Change og bli målt :)

Anonymkode: 846cb...ba0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

75 passer rundt, 75B for stor og 75A for liten.. Ville prøvd 70b eller 70c. Hvis 70 blir for stramt rundt så teite jeg at jeg ville prøvd andre modeller, eller eventuelt annen kjede da størrelsene aldri er helt like

Anonymkode: a3838...eb0

Skrevet

Det er lurt å bli målt 👌 i tillegg er det veldig stor forskjell på hvor du kjøper bhene.. Jeg får ikke plass i en 70c på hm, men Cubus derimot har ofte en større kopp. Og så handler det selvfølgelig om type bh da... 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker også at du bør prøve andre modeller.

Anonymkode: 6d9f5...46b

Skrevet

Gå til en ordentlig underøysbutikk og be om å bli målt. Der kan de også hjelpe deg med å finne passende modeller. 

Vet ikke hvor du bor,  men hvis du er i Oslo, så får man veldig god hjelp på Steen og Strøm. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...