AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Leser så masse tråder her inne om kvinner som ikke vet hvor de har han de er intressert i. "Kan jo være at det var jeg som var litt for ditt og datt" "jeg føler at han egentlig liker meg, men at......." "han hadde vel ikke gjort/sagt .... om han ikke følte NOE for meg" "ja, kanskje jeg burde være snillere neste gang". Har vi lettere for å bøye oss etter hans behov for å bli likt? Anonymkode: 20826...9e9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Ja. Ikke uten grunn at man sier forelskelse gjør blind. Det er både fordi man ikke innser sine egne feil og mannens manglende interesse (man velger heller å se alt som en interesse og "tenk om tenk om " . Og fordi man overser mannens baksider og dårlige egenskaper med at man selv gjorde noe galt i stedet. Anonymkode: 9038f...eb4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Ikke uten grunn at man sier forelskelse gjør blind. Det er både fordi man ikke innser sine egne feil og mannens manglende interesse (man velger heller å se alt som en interesse og "tenk om tenk om " . Og fordi man overser mannens baksider og dårlige egenskaper med at man selv gjorde noe galt i stedet. Anonymkode: 9038f...eb4 Ja, men er dette mer en kvinnegreie? Anonymkode: 20826...9e9
B.Wooster Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men er dette mer en kvinnegreie? Anonymkode: 20826...9e9 Skulle til å skrive det samme, men du kom meg i forkjøpet. Kanskje mer en greie for de mennene som er usikre på seg selv og hele datingsituasjonen. De som har følelser og sånn dritt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 På 12.6.2017 den 0.38, AnonymBruker skrev: Ja, men er dette mer en kvinnegreie? Anonymkode: 20826...9e9 Ja i stor grad er det nok det. Jeg har vært vitne til noen eksempler fra menn, men ikke i samme grad. F.eks. en venn som alltid forsøker å portrettere kjæresten i et positivt lys, spesielt på områder hun kommer til kort, og det er tydelig at han "unnskylder" henne. Men jeg ser det aldri der det er kvinner som oppfører seg dårlig, eller tydelig ikke er interessert. Da dropper de henne heller. Anonymkode: 9ab99...b46
Nettinettet Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 På 11.6.2017 den 22.50, AnonymBruker skrev: Leser så masse tråder her inne om kvinner som ikke vet hvor de har han de er intressert i. "Kan jo være at det var jeg som var litt for ditt og datt" "jeg føler at han egentlig liker meg, men at......." "han hadde vel ikke gjort/sagt .... om han ikke følte NOE for meg" "ja, kanskje jeg burde være snillere neste gang". Har vi lettere for å bøye oss etter hans behov for å bli likt? Anonymkode: 20826...9e9 Kvinner analyserer mer enn menn. De trenger også bekreftelse for hva de har kjent og følt. Det er heller ikke til å stikke under en stol at kvinner har en tendens til å fucke opp fordi de blir for raskt klar for noe mer, enn det menn klarer å fordøye hva de føler. Man skal ikke føye seg for en mann, men man bør lære av sine feil og styrke seg selv til å slappe mer av i en tidlig datingfase. Lettere sagt enn gjort - jeg vet. Men jo mer indre ro, jo lettere er det. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 Derfor vennskap gjerne er best først, for å se om det er et likeverdig sunt forhold. Man skal ikke gå å lure det skal nemlig gå begge veier. Anonymkode: 1081d...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå