Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag er det 2-3 dager siden EL. Men i noen timer nå har jeg hatt smerter nederst i magen. Kommer og går.  Tisser mye å. Kan gå på do 2-4 ganger i timen. 🤔 Men jeg leser så mye om at man ikke kan få festesmetter før 6-12 dager etter EL. Men noen steder står det at folk har hatt symptomer ganske tidlig. Jeg klarer ikke å tenke meg at det er festesmerter heller.og jeg er 100% sikker på at jeg hadde EL. Jeg skjønner ingenting. Har den siste dagen brekt meg av enkelte lukter som jeg aldri har reagert på før. Jeg tenker det kan være noe annet, men håper jo jeg er gravid. Men noen andre som har opplevd? 🤔

Hadde samleie for 6,4 og 3 dager siden. 

Anonymkode: 67a8f...3d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Psykisk. Kanskje du har luft i magen eller noe. 

Anonymkode: 5c035...063

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hei du! 

Jeg ønsket så mye og hardt at jeg har fått litt "innbilt svangerskap" to ganger... Da hadde jeg en hel horde av "symptomer" og mensen kom 8 dager for sent, selv om jeg vet nå at det var helt umulig at det var noe der (jeg er infertil, visste ikke det da). Så vent i 10-12 dager til du og ta en test da. Kan jo hende det går, men du kjenner nok ikke noe enda altså... Selv om man aldri skal si aldri... 

Anonymkode: e0ffc...214

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei du! 

Jeg ønsket så mye og hardt at jeg har fått litt "innbilt svangerskap" to ganger... Da hadde jeg en hel horde av "symptomer" og mensen kom 8 dager for sent, selv om jeg vet nå at det var helt umulig at det var noe der (jeg er infertil, visste ikke det da). Så vent i 10-12 dager til du og ta en test da. Kan jo hende det går, men du kjenner nok ikke noe enda altså... Selv om man aldri skal si aldri... 

Anonymkode: e0ffc...214

Vi har vært prøvere i 5 år og er på 2 mnd med hostesaft. Så jeg håper jo. Hadde 1 års pause fra prøving. Å har startet for 2 mnd siden. Så har hatt mye symptomer før,  men tror det var mer ønsketenking og letet etter symptomer. Men jeg vet ikke. Får ta det med legen neste uke. 🙈 Har så vondt at å gå kjennes ut som at jeg har hold på høyre side. 🙈

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykisk. Kanskje du har luft i magen eller noe. 

Anonymkode: 5c035...063

Tanken har slått meg. Tenkte det kunne være hard mage. Men har vært på do å gjort nr 2. Så jeg aner ikke. 🙈

Skrevet

Hei, 

Jeg har vært kvalm, men ikke har noen brekninger og har heller ikke tisset så mye tror jeg (har ikke tenkt så mye på det). Har mensenmurring og stikking i livmoren. Det kjennes litt hardt over der når jeg kjenner også. har du dette? Jeg har øm korsrygg også. 

Vi er på pp3 nå, og har aldri hatt det slik før men kan jo selvfølgelig være symptomjakt:) 

DPO - 5 

AnonymBruker
Skrevet

Prøvere i 5 år???? Oppsøke lege! Helst igår!

Anonymkode: 00de5...885

• Liker 1
Skrevet
På 17.6.2017 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Prøvere i 5 år???? Oppsøke lege! Helst igår!

Anonymkode: 00de5...885

Vi kontaktet lege forrige stedet vi bodde. Tok oss ikke alvorlig,skal prøve på det nye stedet vi bor nå med ny lege. 

Skrevet (endret)
På 16.6.2017 den 23.43, anonym_anonym skrev:

Hei, 

Jeg har vært kvalm, men ikke har noen brekninger og har heller ikke tisset så mye tror jeg (har ikke tenkt så mye på det). Har mensenmurring og stikking i livmoren. Det kjennes litt hardt over der når jeg kjenner også. har du dette? Jeg har øm korsrygg også. 

Vi er på pp3 nå, og har aldri hatt det slik før men kan jo selvfølgelig være symptomjakt:) 

DPO - 5 

Ja. Jeg har hatt mye murringer. Avogpå, tisser ikke ofte som jeg gjorde. Sure oppstøt og halsbrann. Korsryggen var jeg øm i. Men jeg vet ikke selv om jeg er gravid. Skal ha mensen torsdag-fredag. Venter med å ta test. 

Glemte å svare deg. Men har du mer symptomer? 

Jeg er redd jeg  ikke er gravid. Men får bare se Ann denne mnd og be om hjelp av nye legen. 

Masse lykke til. Skriv gjerne her når tiden kommer om du fikk negativ eller positiv test. 🤗

Endret av xxhmj
Skrivefeil
Skrevet
På 19.6.2017 den 15.27, xxhmj skrev:

Ja. Jeg har hatt mye murringer. Avogpå, tisser ikke ofte som jeg gjorde. Sure oppstøt og halsbrann. Korsryggen var jeg øm i. Men jeg vet ikke selv om jeg er gravid. Skal ha mensen torsdag-fredag. Venter med å ta test. 

Glemte å svare deg. Men har du mer symptomer? 

Jeg er redd jeg  ikke er gravid. Men får bare se Ann denne mnd og be om hjelp av nye legen. 

Masse lykke til. Skriv gjerne her når tiden kommer om du fikk negativ eller positiv test. 🤗

Hei, 
Nå er jeg på DPO - 11 og tok en test som viste negativt. 
Mistet så og si alle symptomene DPO 8. I går hadde jeg så utrolige kraftige kramper i magen, varte i kanskje 10-15 min og måtte ta en pinex. (Aldri hatt så vondt som jeg hadde da) Skal sies at jeg var hos gyno den dagen så mulig jeg bare fikk vondt av dette. 

Har hatt litt stikkinger på utsiden av det ene brystet mot armhulene i går og i dag, samt at jeg klør litt på puppene. Jeg pleier å få veldig ømme pupper når jeg skal ha mensen, men de finnes ikke ømme nå? Veldig merkelig. 

Hvordan går det med deg? 

Skrevet
3 minutter siden, anonym_anonym skrev:

Hei, 
Nå er jeg på DPO - 11 og tok en test som viste negativt. 
Mistet så og si alle symptomene DPO 8. I går hadde jeg så utrolige kraftige kramper i magen, varte i kanskje 10-15 min og måtte ta en pinex. (Aldri hatt så vondt som jeg hadde da) Skal sies at jeg var hos gyno den dagen så mulig jeg bare fikk vondt av dette. 

Har hatt litt stikkinger på utsiden av det ene brystet mot armhulene i går og i dag, samt at jeg klør litt på puppene. Jeg pleier å få veldig ømme pupper når jeg skal ha mensen, men de finnes ikke ømme nå? Veldig merkelig. 

Hvordan går det med deg? 

Kan ha vært det ja. ☹️️

Mine symptomer. Mensen synptomer varierer veldig. Noen ganger får jeg ømme og vonde bryster/brystvorter. Andre ganger ikke. Håper den sitter nå da. Krysser fingrene for deg. 👍🏻

Jeg har ikke så ømme bryster,men veldig ømme brystvorter. Men har begynt å tisse mer. Noe jeg gjør litt før mensen. Skal ha mensen idag. Så håper den ikke er så sein, har gått tom for tester så har ikke testet enda. Men gir det noen dager. Men ganske sikker på at den kommer i morgen 😥

Skrevet
2 minutter siden, xxhmj skrev:

Kan ha vært det ja. ☹️️

Mine symptomer. Mensen synptomer varierer veldig. Noen ganger får jeg ømme og vonde bryster/brystvorter. Andre ganger ikke. Håper den sitter nå da. Krysser fingrene for deg. 👍🏻

Jeg har ikke så ømme bryster,men veldig ømme brystvorter. Men har begynt å tisse mer. Noe jeg gjør litt før mensen. Skal ha mensen idag. Så håper den ikke er så sein, har gått tom for tester så har ikke testet enda. Men gir det noen dager. Men ganske sikker på at den kommer i morgen 😥

Krysser fingre for at den ikke kommer for deg:) Lykke til!

Skrevet
1 time siden, anonym_anonym skrev:

Krysser fingre for at den ikke kommer for deg:) Lykke til!

Takk 😊 Bare å sitte å vente. 🙊

Skrevet

Hadde et lite håp. Mensen har ikke kommet og er 4 dager over ikm. Kjøpte meg clearblue sin test. Viste et - tegn. Så ikke gravid. 😟

Hvordan går det med deg?

Skrevet
På 25.6.2017 den 6.55, xxhmj skrev:

Hadde et lite håp. Mensen har ikke kommet og er 4 dager over ikm. Kjøpte meg clearblue sin test. Viste et - tegn. Så ikke gravid. 😟

Hvordan går det med deg?

Samme med meg! Er nå snart en uke over ikm og fremdeles ingen mens men negativ preg-test på torsdag

Skrevet

Egget kan ikke feste seg 2-3 dager etter eggløsning. På dag 2 har embryoet bare 4 celler ca, og det er ikke utviklet nok til å kunne feste seg. 

• Liker 2
Skrevet
På 25.6.2017 den 6.55, xxhmj skrev:

Hvordan går det med deg?

Hei! 

Hvordan går det med deg? Har du fått besøk av tanten?

jeg er nå 8 dager over og kan se en strek på CB plus sin test, men tror det er skyggestrek egentlig 

• 1 måned senere...
Skrevet
På 22.6.2017 den 14.58, anonym_anonym skrev:

får ikke bort den ☝🏼

Hvordan går det med folka her?

etter 5 år, er jeg endelig gravid!! Fikk positiv test. Jeg trodde mensen var forsinket så gadd ikke å teste. Men 11 ikm, var jeg småkvalm men hadde veldig vonde bryster. Annerledes vondt. 12 ikm, testet jeg sterk positiv ! 😱😍😍

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
16 minutter siden, xxhmj skrev:

får ikke bort den ☝🏼

etter 5 år, er jeg endelig gravid!! Fikk positiv test. Jeg trodde mensen var forsinket så gadd ikke å teste. Men 11 ikm, var jeg småkvalm men hadde veldig vonde bryster. Annerledes vondt. 12 ikm, testet jeg sterk positiv ! 😱😍😍

Gratulerer så mye!!!

• 1 år senere...
Gjest Katteelskeren
Skrevet
På 7.8.2017 den 14.44, xxhmj skrev:

får ikke bort den ☝🏼

Gratulerer så mye! 🎉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...