AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #41 Skrevet 13. juni 2017 Hei= pule 😏= pule Du er søt =pule Ta en øl?= pule Tinder er historie for min del. Møkkasted. Anonymkode: ea9a1...031 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #42 Skrevet 13. juni 2017 "Bamse søker binne" = bælfeit slabbedask søker helst ei som ikke er mer en moderat overvektig. Anonymkode: 1a4b2...a06 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #43 Skrevet 13. juni 2017 "Ønsker å finne ei som vil leve livet med meg og utforske alt livet har å by på" = er nysgjerrig på å prøve analsex. Anonymkode: 1a4b2...a06 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #44 Skrevet 13. juni 2017 "Søker etter nye bekjentskaper. Kanskje finnes den rette der ute?" = Vil pule flest mulig damer. Å finne kjæreste kommer i andre rekke. "Savner en jeg kan gjøre alt med" = Du må lære meg opp i senga for jeg kan ikke en dritt. "Siden jeg ikke flyr på byen lenger så søker jeg lykken her inne" = Får aldri napp på byen men prøver hver helg. "Jeg søke kvinner for et alvorlig forhold" = jeg er en polygamisk orientert utlending med dårlige norskferdigheter. "Trygg mann med god økonomi" = Søker svak, engstelig og uføretrygdet kvinne så jeg kan føle meg som en skikkelig Mann. "Søker en Ekte dame" = Jeg er ingen ekte mann. "Vet ikke hva jeg søker her inne. Tar det som det kommer" = Er ikke kresen og puler alt med puls. "Er på utkikk etter ei som deler mine interesser" = Blir det oss to skal du faen meg sette MEG først på prioriteringslista. "Prøver lykken her inne" = Håper på å få pule ASAP. "Ser etter ei dame med godt humør" = Ser etter ei dame som ler av de dumme vitsene mine så jeg føler meg som en Mann "Er bonde / Bor på gård" = Trenger ei som gidder stå opp kl 0500 for å melke kyrne for meg siden jeg driver på gamlemåten. "Lite selvhøytidelig mann søker ditto dame" = Mann med lav selvtilitt søker ditto dame så vi kan trekke hverandre ned i evig depresjon. "Oppegående fyr med ting på stell" = Verdens mest kjedelige fyr som desperat prøver passe inn i A4-tilværelsen. "Jeg er en livlig kar" = Har ADHD i hue og ræva. Anonymkode: 1a4b2...a06 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #45 Skrevet 13. juni 2017 Noen fra dame-fronten: "Fargerik, frodig og formfull dame" = Rødt hår og krrrrafffftiiiig overvektig, la oss være ærlige å si FEIT, formfull ala en figur fra Mummidalen. "Er alenemamma til to skjønne engler" = som tilfeldigvis er gutter og begge har arvet ADHD fra sine to forskjeliige fedre så HJELP MEG NÅ med å utgjøre en stabil mannsperson i deres liv. "Jeg er en dame som stort sett er fornøyd med livet, men kjenner på savet av en mann av og til" = Sitter hjemme hver kveld med katta, trøstespiser og tenker at livet ikke er verdt å leve. "Jeg er ei dame med egne meninger" = Søker etter en jeg kan undertrykke og dominere på alle områder av samlivet. Anonymkode: 1a4b2...a06 6
sol87 Skrevet 14. juni 2017 #47 Skrevet 14. juni 2017 På 6/13/2017 den 6.55, AnonymBruker skrev: Mye fordommer her fra kvinnene på KG, mon tro om det hadde blitt like godt tatt imot hvis menn la ut samme type fordommer som mange her inne vise Anonymkode: 8dbd5...38a Hvis du ikke har forstått at dette er humor, og ikke hva vi automatisk antar at disse frasene betyr, har du misforstått litt, tror jeg. 3
Sidsel Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #48 Skrevet 14. februar 2021 I det siste har det dukket opp noen nye gjengangere... «Søker dramafri dame» = Du må ikke protestere når jeg behandler deg dårlig. «Liker ikke løgner og uærlighet» = Fortsatt veldig bitter på eksen, og definitivt ikke over henne. «Liker ikke smalltalk, la oss heller bare møtes» = Er så ufordragelig at ingen vil møte meg etter å ha chattet litt først. 5
Gjest Minesveiper Skrevet 14. februar 2021 #49 Skrevet 14. februar 2021 "Jeg er 1.72cm" = Hold deg unna om du er under. "Blankt" = Jeg trenger ikke å skrive profiltekst. "Profiltekst" = Personligheten er viktigst.
Antiviruset Skrevet 14. februar 2021 #50 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.6.2017 den 23.16): "Bruker mye tid på barna mine som er det viktigste i livet mitt" = Har barna annenhver helg Verre Alle vet jo det at barna er det viktigste i normale foreldre sine liv. Bare det og nevne dette er et rødt flagg mener jeg. Kunne like godt skrevet: Jeg har en samboer allerede og du skal få det vanskelig med og konkurrere med disse, ja det er helt umulig for deg. Om jeg velger deg? Ja så kommer du bak barna, katten, hunden og undulaten LEV MED DET! Nei takk sier jeg da. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #51 Skrevet 14. februar 2021 Sidsel skrev (1 time siden): I det siste har det dukket opp noen nye gjengangere... «Søker dramafri dame» = Du må ikke protestere når jeg behandler deg dårlig. «Liker ikke løgner og uærlighet» = Fortsatt veldig bitter på eksen, og definitivt ikke over henne. «Liker ikke smalltalk, la oss heller bare møtes» = Er så ufordragelig at ingen vil møte meg etter å ha chattet litt først. Hehe...kjæresten sa alle disse tingene. Jeg var glad han faktisk ville møtes og ikke meldes intenst ei uke for så å ghoste meg. Vi er begge introverte nerder og liker best bigtalk. Han er ærlig selv og setter åpenhet høyt. Veldig befriende. Han har heller ikke noen historier med ekser som såra ham, han er mistenksom og sær og vårt forhold er nok det mest seriøse han har hatt. Men han er sår på avvisning. Heldigvis for ham er jeg veldig lojal. Jeg liker ham og sier det rett ut. Han liker ikke drama og det gjør ikke jeg heller. Jeg er nok mer dramatisk enn ham og kan bli sint iblant, men det tror jeg egentlig synes er sexy og befriende, for han verdsetter ærlighet. Jeg lager ikke drama for småting. Jeg er usikker på meg selv iblant, men det får dagboka. Jeg har sagt hvordan jeg ønsker tingene og han har endra seg. Anonymkode: 6780a...3ef
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #52 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 13.6.2017 den 22.59): "Søker etter nye bekjentskaper. Kanskje finnes den rette der ute?" = Vil pule flest mulig damer. Å finne kjæreste kommer i andre rekke. "Savner en jeg kan gjøre alt med" = Du må lære meg opp i senga for jeg kan ikke en dritt. "Siden jeg ikke flyr på byen lenger så søker jeg lykken her inne" = Får aldri napp på byen men prøver hver helg. "Jeg søke kvinner for et alvorlig forhold" = jeg er en polygamisk orientert utlending med dårlige norskferdigheter. "Trygg mann med god økonomi" = Søker svak, engstelig og uføretrygdet kvinne så jeg kan føle meg som en skikkelig Mann. "Søker en Ekte dame" = Jeg er ingen ekte mann. "Vet ikke hva jeg søker her inne. Tar det som det kommer" = Er ikke kresen og puler alt med puls. "Er på utkikk etter ei som deler mine interesser" = Blir det oss to skal du faen meg sette MEG først på prioriteringslista. "Prøver lykken her inne" = Håper på å få pule ASAP. "Ser etter ei dame med godt humør" = Ser etter ei dame som ler av de dumme vitsene mine så jeg føler meg som en Mann "Er bonde / Bor på gård" = Trenger ei som gidder stå opp kl 0500 for å melke kyrne for meg siden jeg driver på gamlemåten. "Lite selvhøytidelig mann søker ditto dame" = Mann med lav selvtilitt søker ditto dame så vi kan trekke hverandre ned i evig depresjon. "Oppegående fyr med ting på stell" = Verdens mest kjedelige fyr som desperat prøver passe inn i A4-tilværelsen. "Jeg er en livlig kar" = Har ADHD i hue og ræva. Anonymkode: 1a4b2...a06 AnonymBruker skrev (På 13.6.2017 den 23.14): Noen fra dame-fronten: "Fargerik, frodig og formfull dame" = Rødt hår og krrrrafffftiiiig overvektig, la oss være ærlige å si FEIT, formfull ala en figur fra Mummidalen. "Er alenemamma til to skjønne engler" = som tilfeldigvis er gutter og begge har arvet ADHD fra sine to forskjeliige fedre så HJELP MEG NÅ med å utgjøre en stabil mannsperson i deres liv. "Jeg er en dame som stort sett er fornøyd med livet, men kjenner på savet av en mann av og til" = Sitter hjemme hver kveld med katta, trøstespiser og tenker at livet ikke er verdt å leve. "Jeg er ei dame med egne meninger" = Søker etter en jeg kan undertrykke og dominere på alle områder av samlivet. Anonymkode: 1a4b2...a06 😃😁😆😆😆😆😆 Anonymkode: 6780a...3ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå