Silfen Skrevet 12. juni 2017 #21 Skrevet 12. juni 2017 Alder er bare et tall... : jeg vil ha en babe 20 år yngre enn meg men ikke faen om jeg skal ha noen 2 år eldre enn meg. 17
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #22 Skrevet 12. juni 2017 44 minutter siden, Silfen skrev: Alder er bare et tall... : jeg vil ha en babe 20 år yngre enn meg men ikke faen om jeg skal ha noen 2 år eldre enn meg. "Jeg er en ungdommelig mann på 45 år" = ikke interessert i damer over 35 år. "Har et bra liv, mangler bare deg" = Ensom fyr som er lei av å vaske klærne sine selv. "Setter familien min og de rundt meg veldig høyt" = Bruker masse tid på egne hobbyer som å skru på bil eller sykle landeveg. "Barna er det viktigste i livet mitt" = Nest etter meg selv, så klart. "Savner ei å være glad i" = Savner ei å jukke på. "Livet er best når man deler det med en man er glad i" = Jeg har penis, deler du litt på din vagina? "Glad i å reise" = Til England med gutta for å se fotball "Setter ærlighet og trofasthet høyt" = Har vært utro før og kommer sannsynligvis til å være det igjen. "Tar meg en røyk i ny og ne" = Forvent ekle, gule røyketenner "Prøver å holde meg i form" = Med vekt på "prøver" "Jeg er en mann som er fornøyd med livet" = mann med depressive tendenser søker hobbypsykolog-dame med dårlige personlige grenser og vansker med å si nei. "Bor i et hus ute på landet med bikkja mi" = antisosial einstøing eller Lars Monsen-wannabe. "Trives i skog og mark" = håper du tror jeg er en Ekte Mann nå "Slapper gjerne av med favorittserien etter jobb" = Jeg har ingen jobb og ser på TV hele dagen Anonymkode: 1a4b2...a06 8
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #23 Skrevet 12. juni 2017 "Så hyggelig at akkurat DU tok turen innom min profil" = Driter i hvem du er, men ta kontakt så kan vi pule! "Er ny her inne, kommer mere senere må bare se meg litt om på siden først" = Og et halvt år senere er ikke profilteksten oppdatert fordi jeg er en lat, udugelig fyr som ikke klarer brette opp ermene å få til noe om det så stod om livet. "Profilen slettes snart. Det er bare useriøse damer her" = Javel så er jeg en stygg, feit middelaldrende mann uten personlighet, men du bør være interessert i meg likevel, hvis ikke så er du useriøs. Anonymkode: 1a4b2...a06 11
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #24 Skrevet 13. juni 2017 Mye fordommer her fra kvinnene på KG, mon tro om det hadde blitt like godt tatt imot hvis menn la ut samme type fordommer som mange her inne vise Anonymkode: 8dbd5...38a 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #25 Skrevet 13. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye fordommer her fra kvinnene på KG, mon tro om det hadde blitt like godt tatt imot hvis menn la ut samme type fordommer som mange her inne vise Anonymkode: 8dbd5...38a Flere av disse er kjønnsnøytral. Og enkelte kun retta mot kvinner. Ingen gråter. Alle ler Anonymkode: 1367c...cc3 12
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #26 Skrevet 13. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere av disse er kjønnsnøytral. Og enkelte kun retta mot kvinner. Ingen gråter. Alle ler Anonymkode: 1367c...cc3 Ja, de fleste er kjønnsnøytrale, jeg bare bet meg merke i at det er mange som rettes veldig spesifikt mot menn (noe som egentlig er unødvendig), mens ikke en eneste er blitt rettet spesifikt mot kvinner til nå, så hadde bare forventet i god KG stil at man hadde blitt slaktet hvis man skrev det Anonymkode: 8dbd5...38a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #27 Skrevet 13. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere av disse er kjønnsnøytral. Og enkelte kun retta mot kvinner. Ingen gråter. Alle ler Anonymkode: 1367c...cc3 OG forresten så finner du ikke en eneste som er rettet kun mot kvinner, det er bare å søke i veil på "kvinne", så ser du at det ikke er spesifisert en eneste gang til nå Anonymkode: 8dbd5...38a 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #28 Skrevet 13. juni 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: OG forresten så finner du ikke en eneste som er rettet kun mot kvinner, det er bare å søke i veil på "kvinne", så ser du at det ikke er spesifisert en eneste gang til nå Anonymkode: 8dbd5...38a Joda, det er en Første side, den om du liker hester eller noe slikt! Anonymkode: 14dad...c70 1
Silfen Skrevet 13. juni 2017 #29 Skrevet 13. juni 2017 Jeg dater ikke kvinner, ergo blir det jeg får servert rettet mot menn. Ærlig talt, det verste her er folk som setter kjønn opp mot hverandre for liksom le når det påpekes høhø, så morsomt. Funker ikke, delta eller hold kjeft. 11
Engel Skrevet 13. juni 2017 #30 Skrevet 13. juni 2017 Kan vel oppsummere at samme hva man skriver i en profil på datingapp så kan og vil det bli tolket negativt av svært mange, spesielt hvis man i tillegg ikke har et helt passe attraktivt utseende som man eksponerer på en helt perfekt balansert måte på riktig antall bilder til at man ikke fremstår som hverken selvopptatt, skrytete, sjåvinistisk, likegyldig eller desperat.... Neida, enig i en del av det som ramses opp her, men det er faktisk ikke alle uttalelser som er ment som et skalkesjul for at man vil ha en pulevenn. Dere som leser det i alt burde kanskje droppe å bruke nettdating? Men må si en ting da. Menn på 40+ som kaller seg for "gladgutt"... 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #31 Skrevet 13. juni 2017 3 minutter siden, Engel skrev: Kan vel oppsummere at samme hva man skriver i en profil på datingapp så kan og vil det bli tolket negativt av svært mange, spesielt hvis man i tillegg ikke har et helt passe attraktivt utseende som man eksponerer på en helt perfekt balansert måte på riktig antall bilder til at man ikke fremstår som hverken selvopptatt, skrytete, sjåvinistisk, likegyldig eller desperat.... Neida, enig i en del av det som ramses opp her, men det er faktisk ikke alle uttalelser som er ment som et skalkesjul for at man vil ha en pulevenn. Dere som leser det i alt burde kanskje droppe å bruke nettdating? Men må si en ting da. Menn på 40+ som kaller seg for "gladgutt"... Gladgutt er den nye "kosebamsen" Anonymkode: 1367c...cc3 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #32 Skrevet 13. juni 2017 13 timer siden, Perle skrev: "Gründer/selvstendig næringsdrivende"= Blakk og uutdannet og arbeidsledig "Noen kilo ekstra"= smellfeit "Liker turer i skog og mark"= gjør hva som helst for å få p***, til og med å gå i skauen. Der har du meg!! Ikke akkurat bunnskrapt da, det ligger litt på kistebunnen, jeg planlegger å ta ferie fra august og ut 2018. Og det er bare 10 kilo over matchvekt. Men jeg har ikke sixpack. Men ikke pokker om jeg tråkker i skog og mark med kvinnfolk hvis jeg ikke håper på å få pule!! Da trives jeg bedre alene. Anonymkode: d089d...9ee
Gjest impressa Skrevet 13. juni 2017 #33 Skrevet 13. juni 2017 Haha, fantastisk tråd. Har én gjenganger: "Leken" = Runker. As we speak.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #34 Skrevet 13. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: OG forresten så finner du ikke en eneste som er rettet kun mot kvinner, det er bare å søke i veil på "kvinne", så ser du at det ikke er spesifisert en eneste gang til nå Anonymkode: 8dbd5...38a 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye fordommer her fra kvinnene på KG, mon tro om det hadde blitt like godt tatt imot hvis menn la ut samme type fordommer som mange her inne vise Anonymkode: 8dbd5...38a Ja for det er aldri noen som legger ut fordommer mot kvinner her. Please. De fleste som har postet her dater nok menn, legg ut noen sitater rettet mot kvinner selv hvis du føler tråden er urettferdig. Anonymkode: 3ae99...040 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #35 Skrevet 13. juni 2017 "elsker å reise" = livet ble ikke som forventet her i norge med kjedelig jobb og døll leilighet. Anonymkode: 40284...8b1 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #36 Skrevet 13. juni 2017 Jeg kan gjerne se menn legge ut her, men min oppfatning er at kvinner kanskje tenker litt mer igjennom hva de skriver. Men kjør på. Anonymkode: f2cbf...957 2
Gjest Overrasket Skrevet 13. juni 2017 #37 Skrevet 13. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ikke pokker om jeg tråkker i skog og mark med kvinnfolk hvis jeg ikke håper på å få pule!! Anonymkode: d089d...9ee Ser ut som du kan legge til "særdeles veltalende" i profilen din.
AnonymSjiraff Skrevet 13. juni 2017 #38 Skrevet 13. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan gjerne se menn legge ut her, men min oppfatning er at kvinner kanskje tenker litt mer igjennom hva de skriver. Men kjør på. Anonymkode: f2cbf...957 Det er mye av de samme kommentarene som går igjen blant kvinner. 3
Gjest Emera Skrevet 13. juni 2017 #39 Skrevet 13. juni 2017 18 timer siden, Silfen skrev: Alder er bare et tall... : jeg vil ha en babe 20 år yngre enn meg men ikke faen om jeg skal ha noen 2 år eldre enn meg. Ja, merkelig nok gjelder visst den der kun når aldersforskjellen går den veien.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #40 Skrevet 13. juni 2017 "Kvinnelige former" - Feit dundre på minst 150 kg "Mannemann" - Skinnvest, mokkasiner og ølvom Anonymkode: 68844...af9 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå