AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Begge min ex-er var i perioder plager med blødninger etter at vi hadde sex, og de syns også penisen min var stor. Utenom disse to forholdene har jeg kun hatt ONS, og om de fikk blødninger etter sexen vet jeg ikke. Jeg har fått ny kjæreste nå, men vi har ikke hatt sex ennå. Hvis det er slik at penisen min fører til blødninger... hva gjør jeg da? Den er både lang og tykk. Er det noen stillinger som er bedre for oss? Og hvilke stillinger bør vi unngå? Anonymkode: a9b32...795
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Gratulerer! Med stor penis er du mindre begrenset til forskjellige stillinger kontra om du hadde hatt en liten penis. Ikke bare det, kvinner nyter større peniser mer også. Kjør på, dude Anonymkode: 92a08...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Vet ikke helt om dette er en seriøs tråd eller noen med liten penis som prøver å sniksverte store peniser. Jeg har aldri hørt om eller vært borte i blødning etter sex med stor penis. Derimot har det skjedd meg med helt vanlig størrelse, der stillingen har gjort at han har stanget for hardt og brutalt i livmorhalsen. Jeg tviler på at stor penis alene fører til blødning av vagina, da er det fordi den treffer livmorhalsen for hardt og da er det hardheten i støtene som har skylda, kan like gjerne være for hardt med liten penis. Grunnen til at jeg tenker tråden er fake er fordi du skriver at du har ny kjæreste nå, men enda ikke hatt sex. Det er vel ikke så vanlig? Det har også vært mye snakk om peniser her i det siste og enkelte brukere tok helt av på å forsvare liten tiss og sverte store og damer som likte store. Hvis du oppriktig lurer på dette anbefaler jeg deg å google "sexstillinger nrk" , da kommer du inn på et knallbra animert skjema der man kan huke av sitt problem eller sine preferanser (alt fra stor penis, liten penis, vond rygg, gravid, bøyd penis osv) og få illustrasjoner av stillinger som hjelper og passer. Anonymkode: 4b6fe...431 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 Jeg var heller aldri hørt om at noen jeg kjenner har vært sammen med noen med for stor penis. Store peniser er ikke akkurat et tabu så det er ikke derfor jeg ikke har hørt om det. Hvor lang og tykk snakker vi? Virker som @Konghung klarer seg bra, og har du sett den eller TS? Hvis du er enda større kan jeg skjønne det, men det skal mye til for å slå kongen. Bruk heller tid på å varme opp dama og gjøre henne klar for samleie. Anonymkode: 13826...af3 1
herremann Skrevet 12. juni 2017 #6 Skrevet 12. juni 2017 Jeg har greid å gi 3 kvinner rift i skjeden under sex de siste 2 årene. Er 15 i omkrets, men er også litt hardhendt under sexen. Hvordan forebygge det? Skulle ønske jeg visste det selv. Har ikke funnet noen spesielle stillinger som er positive el negative.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #7 Skrevet 12. juni 2017 14 minutter siden, herremann skrev: Jeg har greid å gi 3 kvinner rift i skjeden under sex de siste 2 årene. Er 15 i omkrets, men er også litt hardhendt under sexen. Hvordan forebygge det? Skulle ønske jeg visste det selv. Har ikke funnet noen spesielle stillinger som er positive el negative. Bruker du ikke lang nok tid på å få henne våt da? Jeg blir ganske lett våt, og har hatt sex med menn med både lang og tykk. Men de har vært veldig forsiktige da vi starter, og bruker god tid, så jeg blir skikkelig våt og klar, og da kan de kjøre på. Får jo ingen rifter da, så lenge jeg er skikkelig våt og klar. Og vi er alltid forsiktige da vi starter. Anonymkode: d954c...711 5
herremann Skrevet 12. juni 2017 #8 Skrevet 12. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du ikke lang nok tid på å få henne våt da? Jeg blir ganske lett våt, og har hatt sex med menn med både lang og tykk. Men de har vært veldig forsiktige da vi starter, og bruker god tid, så jeg blir skikkelig våt og klar, og da kan de kjøre på. Får jo ingen rifter da, så lenge jeg er skikkelig våt og klar. Og vi er alltid forsiktige da vi starter. Anonymkode: d954c...711 Vel. Oppvarming er alt fra 15 min til 2 timer (film), jeg liker veldig å erte. Tar meg alltid god tid. De har aldri vondt under selve samleiet. Blodet og riften er ikke merkar før vi stopper og jeg trekker meg ut.
mesterdiller Skrevet 12. juni 2017 #9 Skrevet 12. juni 2017 Har opplevd rifter ved 4-5 anledninger, spesielt med damer der vi allerede har hatt et mislykket førsteforsøk, og penisen til slutt "gikk inn" andre runde. Kan nok hende at du har vært litt uheldig med partnere, og at de kanskje ikke klarte å slappe helt av i frykt for nettopp at det skulle bli vondt. Opplevde en der jeg ikke fikk den inn, og løsningen ble at hun satt overskrevs og "tok kontrollen". Det ga henne roen, og da smatt den inn.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #10 Skrevet 12. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer! Med stor penis er du mindre begrenset til forskjellige stillinger kontra om du hadde hatt en liten penis. Ikke bare det, kvinner nyter større peniser mer også. Kjør på, dude Anonymkode: 92a08...bb8 Feil.. Anonymkode: 60fbe...5ec 3
FluffyJuggernaut Skrevet 12. juni 2017 #11 Skrevet 12. juni 2017 Bruk lang tid på forspill, glidemiddel og penetrer gradvis (ikke bare smell den inn, gi henne tid til å venne seg til deg). Jeg syns det er greit å starte øverst, da kan jeg "ta" så mye jeg klarer, når jeg har vent meg til han, så kan vi slippe oss løs. Men det er dårlig med kjappiser når partneren er større. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #12 Skrevet 12. juni 2017 Jeg er en kvinne som har opplevd rift ofte med min tidligere partner som hadde mindre penis enn min nåværende. Får rift av at man trenger inn for raskt om man ikke er våt nok. Jeg har også opplevd at det er vått i skjeden, men at i åpningen er det tørrere eller at penisen ikke er fuktet og "suger" til seg sekreten ved inntregning. Kjappiser er verst, går for fort frem. Liker ikke å starte bakfra, men kan godt bli tatt bakfra etter at man har kommet i gang. Min nåværende kjæreste er dyktigere på forspill og har kun få ganger fått rift med han fordi vi har vært for ivrige. Anonymkode: 56338...932 1
FluffyJuggernaut Skrevet 12. juni 2017 #13 Skrevet 12. juni 2017 4 timer siden, herremann skrev: Jeg har greid å gi 3 kvinner rift i skjeden under sex de siste 2 årene. Er 15 i omkrets, men er også litt hardhendt under sexen. Hvordan forebygge det? Skulle ønske jeg visste det selv. Har ikke funnet noen spesielle stillinger som er positive el negative. Du høres brutal og egoistisk ut. Hvordan forandre det? ta tid på å varme henne opp og ta det med ro til hun venner seg til størrelsen din. Først etter det kan dere slippe hemningene. Før det så skader du jo bare sexpartnere dine. 4
herremann Skrevet 12. juni 2017 #14 Skrevet 12. juni 2017 6 timer siden, Elliespelli skrev: Du høres brutal og egoistisk ut. Hvordan forandre det? ta tid på å varme henne opp og ta det med ro til hun venner seg til størrelsen din. Først etter det kan dere slippe hemningene. Før det så skader du jo bare sexpartnere dine. Vennligst les hele tråden før du begynner å sitere. Har allerede svart på dette.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #15 Skrevet 12. juni 2017 Dette er jo voldtekt, ifølge panelet på KG. Du bare kjører på selv om det gjør vondt, og påfører kvinnen vaginale skader. Anonymkode: 3288a...05e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #16 Skrevet 12. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo voldtekt, ifølge panelet på KG. Du bare kjører på selv om det gjør vondt, og påfører kvinnen vaginale skader. Anonymkode: 3288a...05e Han tenner på det, og da er det greit Anonymkode: 3d534...3d5
SlemUlv Skrevet 12. juni 2017 #17 Skrevet 12. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo voldtekt, ifølge panelet på KG. Du bare kjører på selv om det gjør vondt, og påfører kvinnen vaginale skader. Anonymkode: 3288a...05e Så lenge det er samtykkende fra begge parter, er det ikke voldtekt.. 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #18 Skrevet 12. juni 2017 12 minutter siden, kattepusen skrev: Så lenge det er samtykkende fra begge parter, er det ikke voldtekt.. Kan ikke tenke meg at ei dame som får noe oppi der som sprenger rifter i vagina ikke på noe tidspunkt sier "nei, det gjør vondt". Er det likevel ikke voldtekt? For panelet på KG hevder det i andre tilfeller. Anonymkode: 3288a...05e
SlemUlv Skrevet 12. juni 2017 #19 Skrevet 12. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke tenke meg at ei dame som får noe oppi der som sprenger rifter i vagina ikke på noe tidspunkt sier "nei, det gjør vondt". Er det likevel ikke voldtekt? For panelet på KG hevder det i andre tilfeller. Anonymkode: 3288a...05e De alle fleste, legger ikke merke til rifter før etter sexen. Selv kan jeg fint si til kjære at sexen er vond, da bruker vi mer glidemiddel, og kjører på videre.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #20 Skrevet 12. juni 2017 Jeg har en penis som er tykkere enn det TS beskriver. Jeg har vært sammen med en del kvinner. Ingen har opplevd tykkelsen som noe problem, og jeg har i hvert fall ikke opplevd å gi noen kvinner rifter. Jeg har opplevd at en kvinne kledde på seg og gikk da hun så pikken min, men det er en annen sak. Anonymkode: b8cb5...5ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå