AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Blitt konstant banket opp/mishandlet/mobbet siden man var 5 år. Er det et tegn på at man er utsatt for en forbannelse? Jeg tenker siden menn alltid har vært onde mot meg. Mishandlingen jeg ble utsatt for av barn da jeg var 5. Seksuelle overgrep av barnevakta. Stygge kommentarer fra menn i voksen alder. Utroskap og blir konstant dumpa av menn siden alle menn hater meg. Er ikke dette rart? Mine venner sier det er så rart at en så snill dame som meg får så mye dritt. De har sett det live at jeg har fått tilslengt dritt av menn. Jeg blir så sliten av dette. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 4e82f...d35
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Først og fremst er det viktig at du kutter ut alle disse menneskene som gjør deg vondt. Så bør du se litt på ditt eget mønster. Oppsøker du mennesker som ikke er bra for deg? Dette er en veldig vanlig felle å gå i når man har opplevd mye vondt i oppveksten. Ellers er jo lege/psykolog alltid en mulighet å oppsøke for å lettere takle hverdagen og relasjonsbygging, særlig når det gjelder menn. Anonymkode: e4e6d...53f 11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Holdt meg unna denne typen menn. Kanskje alle menn ei tid mens jeg tok vare på og pleiet meg selv istedet. Anonymkode: bc0d1...71f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst er det viktig at du kutter ut alle disse menneskene som gjør deg vondt. Så bør du se litt på ditt eget mønster. Oppsøker du mennesker som ikke er bra for deg? Dette er en veldig vanlig felle å gå i når man har opplevd mye vondt i oppveksten. Ellers er jo lege/psykolog alltid en mulighet å oppsøke for å lettere takle hverdagen og relasjonsbygging, særlig når det gjelder menn. Anonymkode: e4e6d...53f Takk for svar. Jeg har vært hos flere psykologer. Men kommer jo ingen vei der, når de sier "det er synd du opplever dette. bare fjern deg fra situasjonen om du opplever at menn er slemme." Det skjer ute på byen (random menn som kommer bort og sier jeg er stygg og burde dø), evt på t-banen (der kan jeg evt gå av på neste stopp, men opplever at menn følger etter meg og skriker at jeg er stygg). Jeg må jo ut av og til for å handle mat, møte venner og familie osv. Dette er altså ingen i min vennekrets, det er tilfeldige menn. For ikke å snakke om alle stygge meldinger jeg har fått på nettdating og Tinder. Det har jeg kuttet ut for godt, aldri mer altså. Både venner og psykologer sier jeg ser helt normal ut og ingen vet hvorfor norske menn er så slemme mot meg. Til og med da jeg var liten ble jeg slått av norske voksne menn, som sa jeg var stygg. Vet ikke hvorfor alle norske menn hater meg Har noen få mannlige venner jeg stoler på utrolig nok. Anonymkode: 4e82f...d35 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Nei, men om du virkelig søker en grunn kan det være at det er karmagjeld fra et tidligere liv, om du tror på slike ting. Helt forferdelig at du skal gjennomgå det ! Anonymkode: 9c83b...d11
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg har vært hos flere psykologer. Men kommer jo ingen vei der, når de sier "det er synd du opplever dette. bare fjern deg fra situasjonen om du opplever at menn er slemme." Det skjer ute på byen (random menn som kommer bort og sier jeg er stygg og burde dø), evt på t-banen (der kan jeg evt gå av på neste stopp, men opplever at menn følger etter meg og skriker at jeg er stygg). Jeg må jo ut av og til for å handle mat, møte venner og familie osv. Dette er altså ingen i min vennekrets, det er tilfeldige menn. For ikke å snakke om alle stygge meldinger jeg har fått på nettdating og Tinder. Det har jeg kuttet ut for godt, aldri mer altså. Både venner og psykologer sier jeg ser helt normal ut og ingen vet hvorfor norske menn er så slemme mot meg. Til og med da jeg var liten ble jeg slått av norske voksne menn, som sa jeg var stygg. Vet ikke hvorfor alle norske menn hater meg Har noen få mannlige venner jeg stoler på utrolig nok. Anonymkode: 4e82f...d35 Fenomenet er beskrevet. Mennesker som er utsatt for overgrep har en høyere risiko for gjentakelse fordi de utstråler "noe" som gjør at mennesker på jakt etter offer ser dem i en mengde. Det er godt mulig å få hjelp til å ta grep om denne reaksjonen/kroppsspråket i møte med verden, og det er anbefalt å få hjelp slik at kroppsspråket ditt ikke lengre roper "jeg er et lett offer". For om vi liker det eller ikke så er en solid andel av befolkningen (10%) riv ruskende gale, og de tar som andre rovdyr den som er lettest å ta. Anonymkode: e78f5...016 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fenomenet er beskrevet. Mennesker som er utsatt for overgrep har en høyere risiko for gjentakelse fordi de utstråler "noe" som gjør at mennesker på jakt etter offer ser dem i en mengde. Det er godt mulig å få hjelp til å ta grep om denne reaksjonen/kroppsspråket i møte med verden, og det er anbefalt å få hjelp slik at kroppsspråket ditt ikke lengre roper "jeg er et lett offer". For om vi liker det eller ikke så er en solid andel av befolkningen (10%) riv ruskende gale, og de tar som andre rovdyr den som er lettest å ta. Anonymkode: e78f5...016 Dette stemmer, du MÅ jobbe beinhardt med deg selv, personlige grenser og egenverdi, les: human magnet syndrom.. dette stopper ved deg når du setter foten ned, les bøker og få deg kunnskap om toxic people. Anonymkode: 4af98...f69 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 Prøv å snu hvordan du tenker om deg selv, for det høres ut som du nesten søker det siden fokuset ditt ligger der. Slutt og vær et offer ts. Du har selv makt til å kunne forandre deg og hvordan du reagerer på ting! Tenk at du er ei bra dame som skal få nye bra folk i livet ditt. Ha fokus på det, jobb mot det, ikke ha fokus på hva omgivelsene gjør mot deg, men hva DU GJØR hver dag for å styrke deg selv! Klem fra meg Anonymkode: d656d...df0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #10 Skrevet 11. juni 2017 Det i hvertfal enkelte kvinner som tiltrekker seg voldelige menn. Jeg aner ikke hvordan de ikke ser faresignalene. Anonymkode: bbf69...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #11 Skrevet 12. juni 2017 Jeg ville sluttet å være så snill og akseptere masse dritt, slik som du gjør. Andre kvinner aksepterer ikke dritt fra menn, og reagerer lynraskt meg å fjerne seg fra slike, mens du blir der, og tror at ved å være snill, så skal de være snille mot deg. Det er ikke slik verden fungerer. Det er ikke rart i det hele tatt at "snille" damer som deg opplever dette. Når de røde flaggene dukker opp, så ignorerer du dem. Anonymkode: 30279...35a 1
Beach Skrevet 12. juni 2017 #12 Skrevet 12. juni 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det i hvertfal enkelte kvinner som tiltrekker seg voldelige menn. Jeg aner ikke hvordan de ikke ser faresignalene. Anonymkode: bbf69...7c8 Man aksepterer den "kjærligheten" man tror man fortjener, er det vel noe som heter. Først og fremst TS - utrolig vondt at du har måttet gå gjennom dette. Ingen fortjener det. Jeg kjenner noen få som tiltrekker seg menn som ikke er gode for dem til stadighet. De er klare over det selv, men det skjer ingen endring. Det handler ikke om at de "foretrekker" slemme menn eller at de er dårlige mennesker selv, men de har gjerne lav selvtillit. Antakeligvis tiltrekkes slemme menn av dette - de merker raskt at kvinnen er mer "sårbar", og dermed kan oppføre seg dårlig uten at det skal få konsekvenser og de kan føle seg som kongen på haugen ved å bryte ned andre. De er gjerne sosiopater, og hvis man vet litt om temaet vet man også at det kan være ufattelig vanskelig å komme seg ut av et slikt forhold. Du må bli observant på mønsteret som gjentar seg. Avvis menn som er rundt deg av feil grunner umiddelbart, og kutt kontakt med alle giftige personer. Hvilke voksne, oppegående mennesker kaller andre søppel og andre nedverdigende ord? Du må snu mønsteret, og les deg gjerne litt opp på temaet. Det finnes et utall av bøker der ute som kan gi deg litt innsikt og tips. Du fortjener så mye bedre, og aldri tro på de som sier stygge ting. Normale, oppegående mennesker gjør ikke sånt, og da sier det mer om de enn om deg. Klem!
fuglekvitter__ Skrevet 12. juni 2017 #13 Skrevet 12. juni 2017 På 11.6.2017 den 21.47, AnonymBruker skrev: Blitt konstant banket opp/mishandlet/mobbet siden man var 5 år. Er det et tegn på at man er utsatt for en forbannelse? Jeg tenker siden menn alltid har vært onde mot meg. Mishandlingen jeg ble utsatt for av barn da jeg var 5. Seksuelle overgrep av barnevakta. Stygge kommentarer fra menn i voksen alder. Utroskap og blir konstant dumpa av menn siden alle menn hater meg. Er ikke dette rart? Mine venner sier det er så rart at en så snill dame som meg får så mye dritt. De har sett det live at jeg har fått tilslengt dritt av menn. Jeg blir så sliten av dette. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 4e82f...d35 Gjorde klassekameratene dine dette i mot deg? Hva gjorde foreldrene dine da? Gjorde dem ingenting?
fuglekvitter__ Skrevet 12. juni 2017 #14 Skrevet 12. juni 2017 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sluttet å være så snill og akseptere masse dritt, slik som du gjør. Andre kvinner aksepterer ikke dritt fra menn, og reagerer lynraskt meg å fjerne seg fra slike, mens du blir der, og tror at ved å være snill, så skal de være snille mot deg. Det er ikke slik verden fungerer. Det er ikke rart i det hele tatt at "snille" damer som deg opplever dette. Når de røde flaggene dukker opp, så ignorerer du dem. Anonymkode: 30279...35a Hun har blitt banket opp i mange år også svarer du sånn typisk mannsjåvinistisk. Så det du egentlig sier er at du denger kvinner fordi du tror dem er så himla snille? Sjarmerende. TS er forresten 5 år når dette skjer, men at du mener at dette er noe hun fortjener i voksen alder også sier mye om deg. Dette har ingenting med alder å gjøre, men at du rettferdiggjør vold i mot noen i det hele tatt sier mye om deg. Endret 12. juni 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #15 Skrevet 13. juni 2017 På 11.6.2017 den 22.23, AnonymBruker skrev: Det skjer ute på byen (random menn som kommer bort og sier jeg er stygg og burde dø), evt på t-banen (der kan jeg evt gå av på neste stopp, men opplever at menn følger etter meg og skriker at jeg er stygg). Jeg må jo ut av og til for å handle mat, møte venner og familie osv. Dette er altså ingen i min vennekrets, det er tilfeldige menn. For ikke å snakke om alle stygge meldinger jeg har fått på nettdating og Tinder. Det har jeg kuttet ut for godt, aldri mer altså. Både venner og psykologer sier jeg ser helt normal ut og ingen vet hvorfor norske menn er så slemme mot meg. Til og med da jeg var liten ble jeg slått av norske voksne menn, som sa jeg var stygg. Vet ikke hvorfor alle norske menn hater meg Har noen få mannlige venner jeg stoler på utrolig nok. Anonymkode: 4e82f...d35 Dette er jo helt vanvittig! Absolutt alle mennene du møter i ditt liv, kjente og ukjente angriper deg og skriker at du er stygg??? Har aldri hørt om noe lignende. Anonymkode: d8481...811 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #16 Skrevet 13. juni 2017 På 11.6.2017 den 22.23, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg har vært hos flere psykologer. Men kommer jo ingen vei der, når de sier "det er synd du opplever dette. bare fjern deg fra situasjonen om du opplever at menn er slemme." Det skjer ute på byen (random menn som kommer bort og sier jeg er stygg og burde dø), evt på t-banen (der kan jeg evt gå av på neste stopp, men opplever at menn følger etter meg og skriker at jeg er stygg). Jeg må jo ut av og til for å handle mat, møte venner og familie osv. Dette er altså ingen i min vennekrets, det er tilfeldige menn. For ikke å snakke om alle stygge meldinger jeg har fått på nettdating og Tinder. Det har jeg kuttet ut for godt, aldri mer altså. Både venner og psykologer sier jeg ser helt normal ut og ingen vet hvorfor norske menn er så slemme mot meg. Til og med da jeg var liten ble jeg slått av norske voksne menn, som sa jeg var stygg. Vet ikke hvorfor alle norske menn hater meg Har noen få mannlige venner jeg stoler på utrolig nok. Anonymkode: 4e82f...d35 Jeg forsvarer på ingen måte slik oppførsel fra menn, bare så det er sagt. Du nevner norske menn...er du av en annen etnisitet selv? Anonymkode: 9c703...0c1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #17 Skrevet 13. juni 2017 Kjenner meg igjen i dette TS. Jeg har gått og går fremdeles i terapi, mange år nå. Det er det eneste rådet jeg har. Anonymkode: cb5b2...bb3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #18 Skrevet 16. juni 2017 På 13.6.2017 den 11.54, AnonymBruker skrev: Jeg forsvarer på ingen måte slik oppførsel fra menn, bare så det er sagt. Du nevner norske menn...er du av en annen etnisitet selv? Anonymkode: 9c703...0c1 Litt. Jeg er halvt norsk (høy og blond) men faren min har mexicansk bakgrunn. Likevel ser ser norsk ut. Utlendinger liker meg stort sett. Men jeg forstår ikke hva det er med meg som gjør at norske menn ber meg ta selvmord hele tiden. Nå er det en stund siden jeg har hørt noe. Sikkert fordi jeg har begynt å date en fyr, og da er det ingen som slenger dritt når vi går ute sammen. Kun når jeg er alene eller med venninner. "Hvordan klarer du å være venn med en så stygg fitte som det der" var det en voksen mann i 50-åra som sa til venninna mi på danskebåten for noen mnd siden Jeg opplever at folk på bygda i Norge er hyggeligere i Oslo. TS Anonymkode: 4e82f...d35
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #19 Skrevet 16. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg forstår ikke hva det er med meg som gjør at norske menn ber meg ta selvmord hele tiden. TS Anonymkode: 4e82f...d35 Nei fy faen, det der burde vært gjort noe med når de ber folk gjøre sånt. De kan ikke være normale og ikke spesielt snille i allefall. Anonymkode: f3056...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå