Gå til innhold

Onanering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere onanerer og kommer, dusjer dere etterpå, eller bare tørker det av?

Anonymkode: 377e5...411

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle en gidde dusje etterpå? :klo: 

Jeg dusjer en gang om dagen, og foretrekker dusje etter trening, ikke etter onanering. Skulle blitt endel dusjing. :ler:  Hender jeg dusjer etter sex da. 

Anonymkode: 90d19...314

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke dusjer etter onanering så kommer det til å vokse ost etter noen timer.

Anonymkode: ee961...7e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer hver dag, stort sett kveld. Kommer gjerne 2 ganger. Dusjer ikke etterpå, men kan tørke litt om jeg har tørkerull i nattbordskuffen.

Anonymkode: 36f06...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne, TS? Hos meg kommer det ingenting ut når jeg kommer, så det er unødvendig å hoppe i dusjen eller tørke.

Anonymkode: 26e2e...097

Skrevet

Det varierer. Om jeg kun gir meg selv en orgasme for å slappe av å få sove, så gidder jeg ikke dusje etterpå. Men om jeg virkelig har koset meg så er jeg gjerne oppe i to siffret antall av orgasmer, og da blir det gjerne veldig vått og svett, så da er det godt og nødvendig med en dusj etterpå.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Elliespelli skrev:

Det varierer. Om jeg kun gir meg selv en orgasme for å slappe av å få sove, så gidder jeg ikke dusje etterpå. Men om jeg virkelig har koset meg så er jeg gjerne oppe i to siffret antall av orgasmer, og da blir det gjerne veldig vått og svett, så da er det godt og nødvendig med en dusj etterpå.

Dette. Eller når aldri tosifret da, men en 4-5 går an og trenger en dusj da :)

Anonymkode: 65fef...a06

Skrevet

Tørker meg med en fuktig klut, det holder for meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...