Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det når jeg er i London, skikkelig skitne mennesker!! Lukter øl og skitne klær. Hotellene er oxo i lav standard. Hvorfor er det slik?

Datet en gang en brite, men han hadde sorte flekker på huden av skit, og var lite kritisk til hygiene. 

Er briter fattige eller no?

Anonymkode: 275e7...f00

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oxo?

Anonymkode: 8cae3...1a7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oxo?

Anonymkode: 8cae3...1a7

Hvilke erfaringer har du med briter? 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det når jeg er i London, skikkelig skitne mennesker!! Lukter øl og skitne klær. Hotellene er oxo i lav standard. Hvorfor er det slik?

Datet en gang en brite, men han hadde sorte flekker på huden av skit, og var lite kritisk til hygiene. 

Som de aller fleste andre storbyer er det slik at billigere hotell har lavere standard. London er en av de dyreste byene i Europa, og de finere hotellene er dermed priset svært høyt. Byen er også såpass populær blant reisende at hotellene får til å fylle rommene omtrent uansett hva de koster. Dersom du er misfornøyd med standarden på hotellene du har bodd på er valget enten å betale mer, eller reise til en billigere by, samt sjekke tripadvisor eller tilsvarende før du bestiller. (Det er forøvrig flere fine hoteller rundt OXO-tårnet, men jeg tviler på at det var det du siktet til)

Fattigdom i UK stammer i hovedsak fra de enorme klasseskillene, begrensede velferdsordninger og en konservativ regjering som gjør en stor innsats for å opprettholde klassesystemet. Det er vanskelig å forstå når man ser det fra et norsk perspektiv - hvor fattigdommen er minimal i sammenligning - og det er også en ypperlig anledning til å tenke litt over hvor utrolig priviligerte vi er som er født i et land hvor alle har mulighet til å få utdanning, helsetjenester, og hjelp og støtte fra staten når livet går oss imot. Slik er det ikke i UK, og da blir det dessverre slik at ikke alle har mulighet til å vaske seg selv og klærne sine så ofte som de skulle ønske. Briter har jevnt over det samme forholdet til personlig hygiene som skandinaver har, men å opprettholde det fordrer naturligvis at man har daglig tilgang på dusj og vaskemaskin. Som overalt ellers finnes det også briter som av miljøhensyn begrenser forbruk av varmtvann, parfyme, vaskemidler og slikt litt sammenlignet med de som er livredde for å lukte noe annet enn såpe - men dette er ikke noe mer utbredt i UK enn i andre land.

Anonymkode: 11ce7...147

• Liker 6
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er fordi de har teppebelegg på badegulvene.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Er det sant? Det må da være uhygienisk i høyeste grad !:hakeslepp:

Anonymkode: da9da...6c8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Overrasket skrev:

Og chlamydia. Er ekstremt mye chlamydia i UK så man må vaske hendene sine godt. 

Anonymkode: 0cce3...6b7

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har selvsagt ikke hatt teppegulv på badene der jeg har bodd i England. Men det stoppet ikke de innfødte fra å ha teppegulv på sine bad.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Overrasket skrev:

Og alle andre rom!

Anonymkode: 5a16d...3ba

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er fatisk sant.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alle andre rom!

Anonymkode: 5a16d...3ba

Selvsagt, de er helt gææærne på tepper. Det er helt vilt. Jeg har aldri sett mer tepper i hele mitt liv. Jeg har hørt innfødte bekjente pusse opp hus å si "hæ, hva mener du med å fikse de originale tregulvene, vi legger da bare tepper over". 

Da jeg enedlig ble kjent med noen som sa de skulle pusse opp ene og alene for å fjerne "teppehelvetet" og restaurere de gamle tregulvene, skjønte jeg at jeg hadde truffet på en interessant og verdensvant brite som det var verdt å spandere et par øl på. 

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
På 11.6.2017 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Det hadde vi i Norge også for ikke lenge siden, tepper i alle rom, vegg til vegg teppe het det, og var slik det skulle være.Husker en venninne fikk et hvitt, tykt og godt vegg til vegg teppe på sitt soverrom, det var jo en drøm :)  Alle var misunnelige på det deilige hvite teppe hennes, da vi andre hadde bare vanlige kjipere tepper på våre soverom.  Badet hadde ikke vegg til vegg teppe, men sånn baderomssett med teppe til gulvet, teppe til foran toalettet og på toalettlokket. Dette hadde vi frem til rundt midten på 80 tallet mener jeg å huske.  

Anonymkode: a01e2...cc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 11.6.2017 den 22.24, Overrasket skrev:

Jeg skulle til å si det samme! 

Jeg skjønner virkelig ikke greia. Selv i nye hus har de vegg-til-vegg teppe på badet !

Anonymkode: 07f8a...352

Gjest Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke greia. Selv i nye hus har de vegg-til-vegg teppe på badet !

Jeg skal fortelle deg en ting om briter. Hvis de kunne, hadde de teppelagt taket, vinduene og badekaret. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vi i Norge også for ikke lenge siden, tepper i alle rom, vegg til vegg teppe het det, og var slik det skulle være.Husker en venninne fikk et hvitt, tykt og godt vegg til vegg teppe på sitt soverrom, det var jo en drøm :)  Alle var misunnelige på det deilige hvite teppe hennes, da vi andre hadde bare vanlige kjipere tepper på våre soverom.  Badet hadde ikke vegg til vegg teppe, men sånn baderomssett med teppe til gulvet, teppe til foran toalettet og på toalettlokket. Dette hadde vi frem til rundt midten på 80 tallet mener jeg å huske.  

Anonymkode: a01e2...cc4

Det er faktisk 30 år siden :P selv om det føles som det var "ikke så lenge siden" for oss som har levd en stund.

Anonymkode: e68cc...a88

AnonymBruker
Skrevet

Det er et grisete folkeslag. Se bare Jamie Oliver hvordan han griser når han lager mat. Sleiker på ausa, slikker seg på fingrene, spruter når han snakker over grytene. 
Den grågustne huden til britene skyldes all luftforrurensingen i tillegg til at kun dusjer hver lørdag. 

Har dere sett tennene til engelskmenn? Det er ikke bare teen som farger tennene gule for å si det sånn.

Anonymkode: de3cc...741

Gjest making.a.mess
Skrevet
På 11.6.2017 den 21.05, AnonymBruker skrev:

De sparer på vannregningen... Og alt annet.. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes pinlige sykdommer er artig å se på, og blir sjokkert over alle med gule nærmest slimete tenner, og i Norge så får vi jo hjelp til regulering ved uheldig tannstilling, en typisk brite ser ut som han har fått tennene kastet inn i kjeften fra 4 meter unna. Fett hår og skitne. De ble jo kåret som verdens mest uhygieniske folk! Fra i-land da. 

Anonymkode: 3569e...f80

Skrevet
På 6/13/2017 den 19.23, AnonymBruker skrev:

Det kommer av kaldt klima og dårlig råd. Teppegulv er lunere enn de fleste andre gulvløsninger. Da slipper man å fryse på føttene, samtidig som man kan spare på oppvarming. 

• Liker 1
Skrevet
På 13.6.2017 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Det er et grisete folkeslag. Se bare Jamie Oliver hvordan han griser når han lager mat. Sleiker på ausa, slikker seg på fingrene, spruter når han snakker over grytene. 
Den grågustne huden til britene skyldes all luftforrurensingen i tillegg til at kun dusjer hver lørdag. 

Har dere sett tennene til engelskmenn? Det er ikke bare teen som farger tennene gule for å si det sånn.

Anonymkode: de3cc...741

Ja, det er noen jævla griser.  Og (vest)Europas styggeste mannfolk. (ved siden av danskene kanskje)                                                Rødmussede, underbitte gnomer     Fysj !

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...