Gå til innhold

Be ut en fyr fra treningssenteret?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har lenge hatt et øye for en fyr fra treningssenteret, men synes liksom aldri at timingen har vært passe for å starte en samtale. Kun snakka kort 2-3 ganger. Vil ikke forstyrre han midt i treningen :fnise: For litt siden fant jeg ut at han jobber med venninna mi, men hun har ikke klart å få noe ut av han om hva han synes om meg. Har ikke sett han på snart to uker (sikkert pga jobb, han deler turnus med venninna mi), så jeg tenkte kanskje å sende han en melding på FB for å spørre om han vil ta en kaffe? Er det innafor? 

Endret av Tåkedis
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Tåkedis skrev:

Hei! Jeg har lenge hatt et øye for en fyr fra treningssenteret, men synes liksom aldri at timingen har vært passe for å starte en samtale. Kun snakka kort 2-3 ganger. Vil ikke forstyrre han midt i treningen :fnise: For litt siden fant jeg ut at han jobber med venninna mi, men hun har ikke klart å få noe ut av han om hva han synes om meg. Har ikke sett han på snart to uker (sikkert pga jobb, han deler turnus med venninna mi), så jeg tenkte kanskje å sende han en melding på FB for å spørre om han vil ta en kaffe? Er det innafor? 

Bare å spørre. Bruk bare venninna di som inngang.

Anonymkode: 95647...de5

• Liker 3
Skrevet

Ja det er innafor

Men ta kaffe? Da håper jeg du er utadvendt så det holder

• Liker 1
Skrevet

Kjør på, han blir nok smigret :-) 

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvorfor ikke?! Man må ta noen sjanser i livet 😃

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...