Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

noen her som vet hva en lektor skal tjene ? Liksom minstelønn uansett hvilken del av Norge man bor i.

Anonymkode: 80b14...ebb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lærere tjener stort sett bare minstelønn, med mindre de har sterke forhandlingskort. Et typisk forhandlingskort er overgang fra et bedre betalt yrke. Sånn er det å jobbe i staten! Minstelønn er litt misvisende, det er jo egentlig en garantilønn. 

Anonymkode: b1ce7...100

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare minstelønninger...hvis du kan vise hva lektorer faktisk tjener (statistikk) så blir det noe annet!

Anonymkode: 389e5...51b

Det der synes jeg er et jævlig frekt svar. Jeg bare googlet og la inn det jeg fant som jeg tenkte kanskje kunne hjelpe deg, siden du ikke klarer å google selv. Eller stille spørsmål. Statistikk står ikke nevnt i innlegget ditt. Jeg har svart på det du spurte om.

Endret av Måbarefåsiat...
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Det der synes jeg er et jævlig frekt svar. Jeg bare googlet og la inn det jeg fant som jeg tenkte kanskje kunne hjelpe deg, siden du ikke klarer å google selv. Eller stille spørsmål. Statistikk står ikke nevnt i innlegget ditt. Jeg har svart på det du spurte om.

Dette var en annen gjest enn TS.

Det var flott at du svarte og fant fram hva du skrev. 

Anonymkode: 389e5...51b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Unnskyld meg, men jeg klarer nok å Google  eneste problemet er at jeg ikke fant noe anngående hvor mye en lektor skal tjene. PS takk for svar :) 

og det var forresten ikke jeg som skrev det "hva de faktisk tjener" innleget. 

Anonymkode: 80b14...ebb

AnonymBruker
Skrevet

En kommunalt ansatt lektor uten ansiennitet tjener per 1.7.17 kr 489 800 i KS-området. Sannsynligvis vil en ikke begynne noe særlig høyere, med mindre kommunen har veldig god økonomi, og gir høyere lønn for å rekruttere og beholde. 

Linken som er lagt ut over viser akkurat det samme. Avvikene fra tabellen er gjerne små. 

Anonymkode: 1097c...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...