AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 noen her som vet hva en lektor skal tjene ? Liksom minstelønn uansett hvilken del av Norge man bor i. Anonymkode: 80b14...ebb
Måbarefåsiat... Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 http://www.norsklektorlag.no/kommunalt-tariffomrade-ks/hva-skal-du-tjene-som-lektor-article476-170.html
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 23 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: http://www.norsklektorlag.no/kommunalt-tariffomrade-ks/hva-skal-du-tjene-som-lektor-article476-170.html Dette er jo bare minstelønninger...hvis du kan vise hva lektorer faktisk tjener (statistikk) så blir det noe annet! Anonymkode: 389e5...51b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Lærere tjener stort sett bare minstelønn, med mindre de har sterke forhandlingskort. Et typisk forhandlingskort er overgang fra et bedre betalt yrke. Sånn er det å jobbe i staten! Minstelønn er litt misvisende, det er jo egentlig en garantilønn. Anonymkode: b1ce7...100 3
Måbarefåsiat... Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo bare minstelønninger...hvis du kan vise hva lektorer faktisk tjener (statistikk) så blir det noe annet! Anonymkode: 389e5...51b Det der synes jeg er et jævlig frekt svar. Jeg bare googlet og la inn det jeg fant som jeg tenkte kanskje kunne hjelpe deg, siden du ikke klarer å google selv. Eller stille spørsmål. Statistikk står ikke nevnt i innlegget ditt. Jeg har svart på det du spurte om. Endret 11. juni 2017 av Måbarefåsiat... 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 48 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Det der synes jeg er et jævlig frekt svar. Jeg bare googlet og la inn det jeg fant som jeg tenkte kanskje kunne hjelpe deg, siden du ikke klarer å google selv. Eller stille spørsmål. Statistikk står ikke nevnt i innlegget ditt. Jeg har svart på det du spurte om. Dette var en annen gjest enn TS. Det var flott at du svarte og fant fram hva du skrev. Anonymkode: 389e5...51b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 3 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Det der synes jeg er et jævlig frekt svar. Jeg bare googlet og la inn det jeg fant som jeg tenkte kanskje kunne hjelpe deg, siden du ikke klarer å google selv. Eller stille spørsmål. Statistikk står ikke nevnt i innlegget ditt. Jeg har svart på det du spurte om. Unnskyld meg, men jeg klarer nok å Google eneste problemet er at jeg ikke fant noe anngående hvor mye en lektor skal tjene. PS takk for svar og det var forresten ikke jeg som skrev det "hva de faktisk tjener" innleget. Anonymkode: 80b14...ebb
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #8 Skrevet 12. juni 2017 En kommunalt ansatt lektor uten ansiennitet tjener per 1.7.17 kr 489 800 i KS-området. Sannsynligvis vil en ikke begynne noe særlig høyere, med mindre kommunen har veldig god økonomi, og gir høyere lønn for å rekruttere og beholde. Linken som er lagt ut over viser akkurat det samme. Avvikene fra tabellen er gjerne små. Anonymkode: 1097c...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå