Gå til innhold

Å bli dumpa - skjønner ikke at noen fikser det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke den som er så aktiv på datingfronten. Men har prøvd noen dater over en periode, hvorav jeg ikke ville møte noen igjen, unntatt en. Og han dumpa meg etter date nummer to. Jeg føler meg egentlig ganske mislykka etter dette. For han virket så engasjert og interessert på første daten. Så jeg føler at jeg må mangle noe da, jeg var ikke sjarmerende nok eller interessant nok å snakke med, eller noe annet. For meg er det et slag for selvtilliten, for jeg vil gjerne være en dame som en mann beholder interessen for, ikke en som falmer med en gang.

Men dette er visst slikt som folk opplever hele tiden. Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å ha tro på seg selv etterpå. Hvis jeg dumper en fyr, så er det jo fordi jeg ikke synes han er interessant nok eller attraktiv nok. Så å bli ansett på den måten synes jeg er skikkelig kjipt.

Anonymkode: d6458...e4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er jeg veldig selvopptatt, som har såpass trang til å være spesiell?

Skrevet

Jeg tenker alltid at om noen ikke vil se meg igjen etter en date eller to, så var det vel bare sånn at han først oppdaga at vi ikke passet sammen. Han hadde sikkert rett, jeg hadde sikkert innsett etter hvert at vi ikke passa så godt sammen jeg og. Det skal jo litt til for at man skal oppdage det samtidig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Their loss 🙃 det er så mye som skal stemme for at noe skal gå videre fra å møtes til et forhold at jeg overhodet ikke tar slike "avslag" personlig. Tenker heller i banen ikke ment å bli enn at jeg angriper mitt fine meg 🙂 

Anonymkode: cfd49...517

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Sidsel skrev:

Jeg tenker alltid at om noen ikke vil se meg igjen etter en date eller to, så var det vel bare sånn at han først oppdaga at vi ikke passet sammen. Han hadde sikkert rett, jeg hadde sikkert innsett etter hvert at vi ikke passa så godt sammen jeg og. Det skal jo litt til for at man skal oppdage det samtidig.

Kanskje han oppdaga at du ikke er hans type utseendemessig. Det er jo det de fleste bryr seg mest om

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den som er så aktiv på datingfronten. Men har prøvd noen dater over en periode, hvorav jeg ikke ville møte noen igjen, unntatt en. Og han dumpa meg etter date nummer to. Jeg føler meg egentlig ganske mislykka etter dette. For han virket så engasjert og interessert på første daten. Så jeg føler at jeg må mangle noe da, jeg var ikke sjarmerende nok eller interessant nok å snakke med, eller noe annet. For meg er det et slag for selvtilliten, for jeg vil gjerne være en dame som en mann beholder interessen for, ikke en som falmer med en gang.

Men dette er visst slikt som folk opplever hele tiden. Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å ha tro på seg selv etterpå. Hvis jeg dumper en fyr, så er det jo fordi jeg ikke synes han er interessant nok eller attraktiv nok. Så å bli ansett på den måten synes jeg er skikkelig kjipt.

Jeg tenker dessverre sånn som deg. Og etter å ha datet ganske aktivt ett år og blitt avvist av flere som jeg kunne tenke meg å treffe igjen, føler jeg meg både mindre pen, uinteressant og ganske verdiløs 😟

Anonymkode: 19e5f...628

Skrevet
14 minutter siden, meeeg9 skrev:

Kanskje han oppdaga at du ikke er hans type utseendemessig. Det er jo det de fleste bryr seg mest om

Jeg går ikke på date med noen uten at jeg først har møtt han i virkeligheten, eller han har sett bilder av meg, så det er ikke noe issue.

AnonymBruker
Skrevet

Det tåpeligste er jo å gå i kjelleren og ta det personlig etter bare noen dates eller en kortere periode! Karen kjenner deg jo ikke engang ! Så aldri tenk at det er deg personlig og verdien din det er noe galt med ! 

Folk går gjennom avvisninger , dumpinger, og brudd etter langvarige forhold hele tiden . Det er vondt, det føles kjipt, men life is life og pain is a part of it osv.

Anonymkode: ee8da...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...