Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #1 Del Skrevet 31. juli 2002 Er dere innom chaten noen gang? Synes likeom at det bare er et par gjengangere der jeg og da er det stort sett midt på natten. Hadde vært morsomt om flere dukket opp i blant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #2 Del Skrevet 31. juli 2002 Må innrømme at jeg er innom der sjeldnere og sjeldnere. Ser jo ikke når det er folk der, og det er litt tungvindt å måtte åpne helt nytt vindu til chatten, dersom jeg ikke vil vente der inne uten å være på forumet samtidig liksom... Men når jeg først treffer på noen der, har vi det kjempekoselig som regel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #3 Del Skrevet 31. juli 2002 Det er nok det som er problemet ja. Har vært innom ganske ofte i det siste jeg, men da er det ofte leggetid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #4 Del Skrevet 31. juli 2002 Da sitter jeg på chatten, åpent rom... Join me, anyone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #5 Del Skrevet 31. juli 2002 Da logger jeg av chatten igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #6 Del Skrevet 31. juli 2002 Sorry Vinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #7 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg er på chaten nå jeg!!! Join me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 31. juli 2002 #8 Del Skrevet 31. juli 2002 Beklager Lea, men maskinen min bryter sammen og henger seg opp når jeg prøver meg på chatten! Aner ikke hvorfor! Måtte logge av og på i sted for å komme i gang igjen! Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2002 #9 Del Skrevet 31. juli 2002 Har du XP? Kan få litt trøbbel med sånne ting da.. Du er tilgitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå