Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har med tiden lyst til å gi babyen min søsken, men er ikke lenger sammen med faren. Men vi samarbeider godt og har god kontakt med hverandres familier.

Jeg tåler hormoner dårlig, og lurer derfor på om man kan få donert sæd uten å måtte få hormonbehandling? Hvor? Og pris?

Anonymkode: 31e3e...11b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, selvfølgelig. Inseminasjoner gjøres stort sett i naturlig syklus uten hormoner i det hele tatt når det ikke er grunner til å bruke hormoner som uregelmessige sykluser/fertilitetsproblemer. Du må til utlandet da om du ikke har kjæreste. Total kostnad er vanskelig å si siden det blir veldig ulik pris om du bruker ekstern donor fra egen spermbank eller noen du kjenner eller benytter donorer klinikken bruker, et sted mellom 5000 og 10 000 per forsøk avhengig av valg ca ish?

Anonymkode: cef3b...123

• 1 måned senere...
Skrevet

Danmark har inseminasjonsforsøk uten hormoner for enslige. Forsøk med kjent donor kommer på ca 6500 danske kroner, anonym donor er litt mindre (500 eller noe sånn). I tillegg må du regne reisen (som kan bli dyr siden man må kjøpe billett i siste liten).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...