Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv aldri prøvd selvbruningskrem, og må si at jeg er ganske skeptisk til det. Redd for å se ut som en skjoldete gulerot :ler:

Men er sååå bleik nå, så tenkte kanskje jeg skulle gi det er forsøk. Noen råd?erfaringer?og tips??

må en bruke forskjellige kremer for annsikt og kropp??

Bruker dere selv noen kremer som dere er veldig fornøyd med, så blir jeg glad for tips om det også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvbruning er lykke!

Jeg er nokså lys, og litt selbruning nå og da -og til spesielle anledninger- gir meg akkurat det jeg trenger. Generelt syns jeg kroppen er vanskelig, og unngår for de meste å bruke selvbruner der. Nå i vinterhalvåret blir det ansikt og utringning som får en oppfriskning.

Mitt største problem med selvbrunere er lukten, de fleste lukter så sterkt og ekkelt at jeg ikke kunne drømme om å ta dem på i dagslys. Så oftes smører jeg meg inn før jeg legger meg, og vasker av neste morgen.

Den jeg har brukt mest, og er veldig godt fornøyd med er Dior Bronze Natural Glow (face), den gir en fin farge og jeg har aldri opplevd skjolder samme hvor uvørent jeg smører meg inn.

Jeg kjøpte nylig Shiseido Brilliant Bronze med sf4, og den gav mye og bra farge.

Husk peeling og hud som er gjennomfuktet før påføring (altså ikke tørr og flassete).

(Vanligvis elsker jeg Dermalogica, men selvbruneren derifra kan jeg glatt anbefale alle å styre under. )

Gjest Anonymous
Skrevet

styr unna st.tropez sin. den er udrøy og man må ta på 4-5 lag før den syntes.

men skal man forresten bruke fuktighetskrem før selbruning? Jeg gjør litt begge deler jeg, merker ikke forskjell. noen som vet?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte nylig Shiseido Brilliant Bronze

Den til Shiseido lukter ingenting..? Eller veldig svakt selvbruningskrem?

Konseptet selvbruningskrem er genialt, men lukten...lukten. Synes Dior luktet ille... St Tropez er ikke for de med luktesans.

Skrevet

St.tropez lukter litt sånn som bestemoren min gjør :-?

Skrevet

Den til Shiseido lukter ingenting..? Eller veldig svakt selvbruningskrem?

Ingenting i nærheten av andre selvbrunere! Den er altså ikke totalt luktfri, men lukter mer som en vanlig krem.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker St Tropez fordi den gir mye farge, og jeg synes den lukter ganske lite. Piz Buin, derimot :-? ...

Jeg leter fortsatt etter en bra selvbruner til ansiktet, som gir mye farge OG ikke tørker ut huden. Diors tørker ikke ut, men gir nesten ikke farge hos meg (jeg er nesten immun, ser det ut som).

Skrevet
St.tropez lukter litt sånn som bestemoren min gjør :-?

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...