AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Hvordan er studiet der? Er det mye obligatorisk oppmøte, osv? Har hørt at det er mye obligatorisk i Bergen, men lite i Oslo, men ikke noe om hvordan det er i Tromsø Anonymkode: bc7b0...014
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Er ganske fritt med oppmøte. Lett å få A. Anonymkode: 35f39...9a1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ganske fritt med oppmøte. Lett å få A. Anonymkode: 35f39...9a1 Og hva mener du med det? Anonymkode: bc7b0...014
Sarah Dee Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Ikke lett å få A etter min mening, sjelden mer enn ti prosent som får det. Har vært så få som 2 av 150 på mine eksamener. Ellers er det en skriftlig levering i året og en muntlig som er obligatorisk, i tillegg til eksamen. Exphil har en del obligatorisk oppmøte, ellers ingenting. Jeg trives godt, men vet mange ikke liker at det er så få eksamener.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 1 time siden, Sarah Dee skrev: Ikke lett å få A etter min mening, sjelden mer enn ti prosent som får det. Har vært så få som 2 av 150 på mine eksamener. Ellers er det en skriftlig levering i året og en muntlig som er obligatorisk, i tillegg til eksamen. Exphil har en del obligatorisk oppmøte, ellers ingenting. Jeg trives godt, men vet mange ikke liker at det er så få eksamener. Jeg tror nok at jeg hadde likt å ha litt flere små eksamener istedenfor en stor, men det er vel ikke så mye å gjøre med. Takk for svar! Anonymkode: bc7b0...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå