jasså Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 for gammel til å gifte seg? Vi har vært i lag i 13 år nå. har lyst til å gifte meg men synes vier blitt for gammel til det..
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 Man er aldri for gammel til å gifte seg.
Huldra:) Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 Synes ikke man blir for gamle til det jeg... Man kan alltid feire kjærligheten. Likevel vil jeg selv ikke være over en viss alder fordi jeg er (som de fleste andre??) litt forfengelig!! Men det finnes kjoler og bryllup som passer alle. Slå til
Martha Stewart Skrevet 3. januar 2005 #4 Skrevet 3. januar 2005 Synes ikke man blir for gamle til det jeg... Man kan alltid feire kjærligheten. Synes ikke man blir for gamle til det jeg... Man kan alltid feire kjærligheten. Helt enig! Skjønt, 50 år og bløtkakekjole er vel ikke en helt bra match... Men hvor gammel er du da Jasså?? *nysgjerrig*
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 Ein kan aldri bli for gammal til noko som helst, syns eg! Hehe... Ho der Mille-Marie er jo ikkje akkurat pur ung lenger, men ho vart da ei vakker brud! (men no vart eg også nysgjerrig på kor gammal du er, Jasså...)
Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #6 Skrevet 4. januar 2005 for gammel til å gifte seg? Vi har vært i lag i 13 år nå. har lyst til å gifte meg men synes vier blitt for gammel til det.. :o Sier meg enig med resten her - man blir aldri for gammel! Jeg mener, jeg synes at 80-åringer gifter seg er kjempesøtt, jeg!
Huldra:) Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Helt enig! Skjønt, 50 år og bløtkakekjole er vel ikke en helt bra match... Men hvor gammel er du da Jasså?? *nysgjerrig* Hvis det er meg du mente, så er jeg 24 når jeg gifter meg
Martha Stewart Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 Helt enig! Skjønt, 50 år og bløtkakekjole er vel ikke en helt bra match... Men hvor gammel er du da Jasså?? *nysgjerrig* Hvis det er meg du mente, så er jeg 24 når jeg gifter meg Jeg var nysgjerrig på hovedinnleggers alder - med nicket "Jasså"... Men artig å høre hvor gamle andre er også da!
jasså Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2005 jeg blir 37 år nå i vår.. har 4 barn ...
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #10 Skrevet 4. januar 2005 Jasså, Jeg synes det er romantisk at dere vil gifte dere når dere har vært sammen så lenge. Go for it!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #11 Skrevet 4. januar 2005 syns absolutt det er superromantisk, og en god idè å gifte seg, men hadde jeg vært deg, tror jeg jeg hadde styrt unna de verste "marengskjolene" :-) .
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2005 #12 Skrevet 4. januar 2005 Hiv deg på, jeg kan ikke se en eneste microgrunn engang til å la være
søndagsengel? Skrevet 6. januar 2005 #13 Skrevet 6. januar 2005 Kjempekost synes jeg!!! Da blomstrer jo kjærligheten fortsatt, etter 13 år og fire unger... Blir helt sikkert godt mottatt av venner og familie også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå