AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Noen som har erfaring med ingefær mot bilsyk hund? Kjøper man bare en vanlig ingefær og gir den? Hvor mye skal gies? Han veier 3 kg og er 9 mnd ☺️ Vil ikke gi han piller og det ser ikke ut som han vokser denne bilsyken av seg 😕 Anonymkode: 9df2a...f58
Gjest Donniedarko Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Har ikke noe erfaring med det, men det går sikkert fint an. Det må vel bli en mikroskopisk mengde når de er så små. Kan han være nervøs for å kjøre bil? Min hund var bilsyk når hun var 8 måneder, og vokste det av seg. Men hun hadde ikke kjørt noe særlig bil før jeg adopterte henne på den tiden. Fant en tråd fra et annet forum på det: http://www.hunden.no/forum/forum_poster.html?forum.fid=1171&lastpost=1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 3 timer siden, Donniedarko skrev: Har ikke noe erfaring med det, men det går sikkert fint an. Det må vel bli en mikroskopisk mengde når de er så små. Kan han være nervøs for å kjøre bil? Min hund var bilsyk når hun var 8 måneder, og vokste det av seg. Men hun hadde ikke kjørt noe særlig bil før jeg adopterte henne på den tiden. Fant en tråd fra et annet forum på det: http://www.hunden.no/forum/forum_poster.html?forum.fid=1171&lastpost=1 Takk for svar! Vi har akkurat adoptert han. Kan hende han forbinner bilturer med noe dårlig fra sine tidligere eiere. Synes så synd i han når han blir så dårlig og ikke vil inn i bilen 😞 Men han har dessverre ikke lært å være alene hjemme i "lang" tid ennå, så da må vi ha han med oss over alt, selv om vi prøver å kjøre så lite som mulig.. Har jo også hørt at man skal kjøre litt og litt med de som er bilsyke slik at de blir vant med det.. Håper bare han blir det snart! Anonymkode: 9df2a...f58
Gjest Donniedarko Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Vi har akkurat adoptert han. Kan hende han forbinner bilturer med noe dårlig fra sine tidligere eiere. Synes så synd i han når han blir så dårlig og ikke vil inn i bilen 😞 Men han har dessverre ikke lært å være alene hjemme i "lang" tid ennå, så da må vi ha han med oss over alt, selv om vi prøver å kjøre så lite som mulig.. Har jo også hørt at man skal kjøre litt og litt med de som er bilsyke slik at de blir vant med det.. Håper bare han blir det snart! Anonymkode: 9df2a...f58 Det kan være et problem med adopterte hunder, noen kan være hverken særlig gode på bilkjøring eller på å være alene. Min valgte selv å være alene for hun ville ikke inn i bilen. Brukte ganske lang tid på å venne henne til det. I begynnelsen kjørte jeg bare en halv kilometer og så gikk vi tur...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Har dere egentlig smakt rå ingefær? Det smaker jo dritvondt og er veldig sterkt, så jeg ville ikke gitt det til hunden min. Tviler på at du får ham til å spise det også. Da ville jeg heller gitt ingefær i pilleform. Anonymkode: 55487...aae 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere egentlig smakt rå ingefær? Det smaker jo dritvondt og er veldig sterkt, så jeg ville ikke gitt det til hunden min. Tviler på at du får ham til å spise det også. Da ville jeg heller gitt ingefær i pilleform. Anonymkode: 55487...aae Nei det har jeg faktisk ikke 😝 Han spiser absolutt alt så jeg tipper det går ned, hvis ikke får jeg prøve piller dersom det finnes ja ☺️ Anonymkode: 9df2a...f58
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #7 Skrevet 12. juni 2017 Kaster han opp hver gang dere kjører bil? Anonymkode: 93abe...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå