Gå til innhold

Ingen venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ingen venner. Ingen som skriver til meg, ingen som ringer eller vil finne på noe.

Nå skal jeg begynne på studie og håper jeg treffer noen kjekke mennesker der. Jeg må derimot flytte, og er redd der blir veldig synlig at jeg aldri har besøk fra hjemtrakter. 

Helvete heller, jeg er 27 og venneløs. Hva i alle dager feiler det meg. 

Anonymkode: f81fe...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Uff dette var trist lesing! Men vet du hva, det å flytte til et nytt sted for å studere er en fantastisk mulighet til å få nye venner! For der er det mange andre som også er ny i byen og som heller ikke kjenner noen og som veldig gjerne vil ha en ny venn! Møt opp i fadder uken og vær med på ting! De fleste fadder arangementer vil gi fadderbarna mulighet til å bli kjent, enten med vors, rebusløp eller annet. Heng deg på og si hei! Snakk med de som sitter ved siden av deg i forelesningene! Meld deg inn i en student foreningen til studiet ditt. Engasjer deg i frivillig arbeid. Meld deg på et idretslag! På uni og høyskoler er det enkleste stedet å treffe nye venner! :) Vis du alikevel er usikker så anbefaler jeg deg å lese bøkene "hvordan vinne venner" og "the fine art of small talk" så er du klar for både å ta kontakt med fremmede, små prate og hvordan sørge for at dette blir langvarige vennskap! 

Gled deg! Du kommer til å kose deg :)

Anonymkode: b0919...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor skal du flytte til? Å engasjere seg i studentmiljøet gjennom arbeid i pubene o.l. er den enkleste måten å få venner på. Bli også med på fadderuke o.l.

Anonymkode: c8a21...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...