Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt norsk. Naturlig bleik. Blir brun når jeg går nok i sol, men bruker solfaktor da. Mister fort brunfargen når jeg kommer til Norge igjen, det flasser av. 

I tillegg har jeg synlige blodårer, på lårene, armene og litt på brøstet. Missunner så de med naturlig brun hud, og slik der ikke de ekle årene synes igjennom!  

Er i ferd med å få åreknuter også. Jeg kan liksom ikke ta meg råd til så mye fordi jeg snart må begynne å bruke penger på operasjoner. Takler ikke de ekle åreknuter! Men slik blir det nå, når kroppen på dø og liv må bli lik mamma! Aldring er noe forbanna kjedelig dritt! Hilsen j 25. 

Anonymkode: d6615...546

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det en person med dårlig selvtillit, synes synd på deg. Ta deg sammen

Anonymkode: 6b3de...c02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er litt flau når jeg går blant naturlig brune. Flotte damer som er brune uten å gå i sola. Så går jeg der og ser ut som et lik med blodårer..

Skrevet

Om det er ett så stort problem så kan du vel bruke selvbruning. Men mitt råd er at du prøver å lære deg til å omfavne den huden du er født med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det å være lys i huden er kjempeflott. Det er nok ditt eget syn på egen hudfarge som er problemet her. Ikke så rart når det så lenge har vært inn å være solbrun, men motebildet endrer seg, og det er ikke slik at det å være solbrun er det eneste pene nå for tiden. 

Anonymkode: 3560b...c42

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt norsk. Naturlig bleik. Blir brun når jeg går nok i sol, men bruker solfaktor da. Mister fort brunfargen når jeg kommer til Norge igjen, det flasser av. 

I tillegg har jeg synlige blodårer, på lårene, armene og litt på brøstet. Missunner så de med naturlig brun hud, og slik der ikke de ekle årene synes igjennom!  

Er i ferd med å få åreknuter også. Jeg kan liksom ikke ta meg råd til så mye fordi jeg snart må begynne å bruke penger på operasjoner. Takler ikke de ekle åreknuter! Men slik blir det nå, når kroppen på dø og liv må bli lik mamma! Aldring er noe forbanna kjedelig dritt! Hilsen j 25. 

Da har du ikke skrubbet huden godt nok. Det vil si, du går rundt med masse døde hudceller på deg hele tiden. Skrubb huden jevnlig, så flasser den ikke. Flassing skjer når du enten blir solbrent, eller ved mye gammel hud.

Anonymkode: 7e1c8...fe3

AnonymBruker
Skrevet

Flytt til Asia! Der vil du se hva kvinner gjør for å være bleke. De gjør ALT! Går med paraply/parasoll ute for å unngå å få noe sol på seg, har klær, bruker whitening kremer...Det er vakkert med blek porselenshud. Synd de dleste i Norge gjør ALT for å bli brune, ødelegger huden sin i solarium, overdriver solinga generelt. Mange asiatiske kvinner, f.eks fra Korea har helt fantastisk melkehvit hud! Sett pris på den huden du har ts. 

Anonymkode: e8556...07b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hvitt i huden men man ser ikke blodårene mine. 
Folk er forskjellige, årene leger seg forskjellig i alle mennesker. Skjønner om du synes det er ekkelt eller ubehagelig å se det, men det er ikke farlig.
Men du får tenke på en ting. Før i tiden kaltes de man kunne se årene til for kongelig. 
Blått blod kommer fra faktumet at de ble blekk av å være inne, dermed er det mange som faktisk synes det er pent selv i dag. :) 

Anonymkode: 9dbc8...f38

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...