AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Jeg vet ikke om jeg skal kalle det å date fler på en gang, men jeg har kontakt med fler på en gang, i alle fall. Og avtalt møter med fler. Er dette feil av meg? Jeg får nemlig litt dårlig samvittighet ovenfor han ene. Jeg har møtt han flere ganger, men det har aldri skjedd noe mellom oss. Jeg holder igjen, og vet ikke hva jeg vil. Etter første møtet, foreslo han å være venner, fordi han har en litt komplisert situasjon for tiden. Såpass komplisert, at det ville vært dumt av meg å gå videre med han, egentlig. Nå har han snudd på flisa, og kunne gjerne tenke seg noe mer. Jeg har jo da i mellomtiden avtalt nye møter med andre, mens jeg har hatt kontakt med han. Men samtidig så syns jeg ikke det er noe å ta opp så lenge det ikke har skjedd noe mellom oss (selv om jeg tror han forventer at vi er på vei mot noe), men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si eller gjøre? Jeg bruker litt tid før jeg vet hva jeg vil, men føler på en annen måte at jeg 'holder han for narr'. Vanligvis har jeg hatt god kontakt, og avtalt møter med en og en av gangen, mens nå har jeg plutselig havnet i en situasjon hvor flere vil møte meg på kort tid Anonymkode: 2c391...10d
Ardenus Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Vær ærlig og fortell at det ikke blir noe mellom dere, så fort du merker at dette ikke går noen vei så kutt de ut (fortell dem det) Så slipper du å forholde deg til dem lenger og de slipper å ha forventninger.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Du gjør ingen feil, er helt vanlig når man dater. Når jeg datet, så var det flere og jeg hadde heller ikn imot at den jeg datet hadde flere dates. For meg personlig går grensen når jeg har hatt sex med noen, da vil jeg ik holde på med andre. Enn så lenge kos deg Anonymkode: 31056...08d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Om du føler det feil så er det feil. Det finnes ingen regler på dette, men går på hver enkelte sin samvittighet. Personlig kunne jeg aldri klart å gå ut med flere samtidig, så for meg ville det vært galt. Men vet at flere ikke bryr seg om sånt. Anonymkode: 1991a...88e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Takk for svar Vanligvis pleier jeg ikke ha kontakt/møter med fler. Men han var veldig bastant på at han veldig gjerne ville fortsette å være venn, så jeg har bare fortsatt kontakten (det har jo aldri skjedd noe mellom oss) de andre har jeg ikke møtt enda, men det ligger i luften et møte med to andre (med mindre det skulle bli veldig kjemi med den første jeg møter). Men jeg vet nå at han ikke lengre bare ønsker å være venn. Mens jeg ikke vet hva jeg vil. Mye 'ble ødelagt' når vi ble enige om å være venner, da jeg endret min tankegang ift han. Og nå føler jeg det litt galt (ovenfor han) at vi har hatt kontakt så lenge, uten at det kanskje blir noe. Jeg har jo ikke fått kjent på de følelsene, eller utforsket dette noe mer, mens han tydeligvis har kjent veldig sterkt på dette, og håper på mer.. Og nå vet jeg liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem, ikke vært borti dette før.. Anonymkode: 2c391...10d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Ta heller en pause vekk fra menn. For nå vil du miste han her helt fra ditt liv. Han vil droppe deg helt om det ikke utvikler seg. Både som venn og flørt. Da er det bedre å ta en pause for å kjenne litt på hva du selv vil. Å inkludere flere i dette her, vil bare skape kaos og en real røre. Snakker av efraing her. Anonymkode: 1991a...88e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta heller en pause vekk fra menn. For nå vil du miste han her helt fra ditt liv. Han vil droppe deg helt om det ikke utvikler seg. Både som venn og flørt. Da er det bedre å ta en pause for å kjenne litt på hva du selv vil. Å inkludere flere i dette her, vil bare skape kaos og en real røre. Snakker av efraing her. Anonymkode: 1991a...88e Så fordi at han ombestemmer seg en uke før jeg skal møte andre, så skal jeg ta pause fra dating? Jeg har jo ikke en gang rukket å kjenne på disse tankene, eller truffet han igjen siden dette kom frem.. (er bare noen dager siden) Men vi har snakket mye på telefon/melding, på samme måte som kontakten har vært hele veien, også når vi bare skulle være venner. Jeg sliter litt med å avtale å møte nye (disse møtene ble avtalt før han sa det han sa), samtidig så tenker jeg at det et utrolig dumt om jeg potensielt går glipp av å treffe en flott mann, for en jeg ikke har gjort noenting med en gang. Ikke kysset en gang. Jeg begynte å tenke annerledes når han sa han bare ville være venn, mens han tydeligvis har næret noen følelser, og ser ting anderledes nå. Men jeg er redd for å såre han, for det er en snill og god mann. Anonymkode: 2c391...10d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 Du må uansett gjøre det din samvittighet takler og det du føler er riktig. Det er ingen regler på hvordan du skal gjøre det. Personlig og av erfaring, så vet jeg at det lønner seg med så få kokker som mulig. Anonymkode: 1991a...88e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 Jeg har sex med flerre om gangen. Jeg snakker ikke om det da jeg føler at det er en privatsak fram til man nærmer seg et stadium som kan anses som kjæresteaktig. Med andre ord når jeg selv er forelsket så satser jeg alt på ett kort etter en liten stund. Kvinne. 42 Anonymkode: ca285...e54 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #10 Skrevet 11. juni 2017 Jeg dumper menn tvert om de har sex med andre mens vi dater. Det er så totalt uaktuelt i min verden. Da er det rett og slett ikke nok interesse der og en annens tidsfordriv har jeg ingen planer om å være. Anonymkode: 1991a...88e 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #11 Skrevet 11. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dumper menn tvert om de har sex med andre mens vi dater. Det er så totalt uaktuelt i min verden. Da er det rett og slett ikke nok interesse der og en annens tidsfordriv har jeg ingen planer om å være. Anonymkode: 1991a...88e Dette er jo ikke snakk om å ha sex med fler, jeg har jo ikke rørt noen av de.. For der er jeg helt enig med deg Anonymkode: 2c391...10d 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #12 Skrevet 11. juni 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke snakk om å ha sex med fler, jeg har jo ikke rørt noen av de.. For der er jeg helt enig med deg Anonymkode: 2c391...10d Jeg vet du virker jo til å ha gode verdier og respekt for andre, og det er en god styrke Anonymkode: 1991a...88e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå