Gå til innhold

Sugardating

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Undrende som jeg er kom jeg til å tenke på sugardateing. Jeg har ble kjent med begrepet i vinter da NRK viste "innafor". Jeg har vært innom "Let's talk sugar", så konsepetet er lettfattelig. Jeg sitter igjen med en følelse av et sugardates ikke er noe jeg kan snakke høyt om, det ligger ivertall i gråsonen til hva jeg kan forvente reaksjoner på å prate høyt om. Det kjennes litt skummelt å skrive om temaet, selv med alias. Jeg har holdt meg unna forum som kan svekke selvfølelsen, så jeg håper de som henger seg på forholder seg saklig. Jeg ønsker at de med erfaring på område fortalt litt om hvordan #aleneforeldre kan skjerme barn/familie fra aktivitet på sugardaters.no? Hvordan date uten at de man får kontakt med finner ut av private anliggende og barnas trygghet kan stå i fare? Kan profiler være anonyme? Hvordan date uten å fange oppmerksomhet i hjem-byen? 

Anonymkode: b18bd...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vil du være sugarbaby og ha en sugardaddy? Eller omvendt?

Anonymkode: e7ac2...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ganske idiotisk å legge til dater i hjembyen din. 

Anonymkode: 97cde...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske idiotisk å legge til dater i hjembyen din. 

Anonymkode: 97cde...2eb

Ser den, så hvordan praktiseres det i lille Norge? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ha penger, men ikke at daddyen skal vite noe om ditt privatliv? Bare lurer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vil selvsagt bli kjent med dagen sin, men skjerme de som står meg nærmest... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange som søker sugarbabies som ikke vil noe seriøst, men kun ha en aften eller to i uka med sex, hvor du få får tilsendt gaver hjem. Andre gir deg kredittkort, og da er det jo en god ide å heller be om kredittkort enn gaver, sånn at du kan bruke et kort i hans navn der du vil, uten at han må vite adressen din for å sende deg gaver. MEN dette gjelder stort sett de mennene som selv har kone, eller som selv vil være anonyme. Det vil si at dere IKKE kan møtes hjemme hos han, han vil ønske / kreve å møtes hjemme hos deg. Mange rike vil også bevare sin ekte identitet og bostedsinfo tilfelle utpressing og rykter som kan ødelegge for dem karriere messig.
Så finner det en annen kategori som er menn som bor utenfor norge, de er det kjempe mange av, og de vil invitere deg til deres sted på hotell. Men helt ærlig dette er ren prostitusjon. Du kommer til hotellet og får luksus behandling i et døgn men den består av konstant knulling, så får du penger når han sender deg på fly tilbake.

Den største kategorien er faktisk helt vanlige menn som tilfeldigvis er rike, som vil ha et helt vanlig seriøst forhold, men liker å spandere på damen. I et sånt forhold er det umulig å skjerme identitet og bosted åpenbart.

For å skjerme deg for aktivitet på nett kan du såklart bruke et bilde uten ansikt, men kroppsbilder tiltrekker de som kun er ute etter seksuelletjenester (prosititusjon ) også. Du MÅ ikke skrive den byen du bor i , men det blir jo vanskelig å skjule om du faktisk skal treffe noen flere ganger og innlede et forhold, som de fleste der er ute etter.

Høres ut som at prostitusjon er kategorien du søker etter om du kun ønsker de økonomiske gode og ikke dele noe om deg som person eller inkludere noen i familielivet ditt. Prostitusjon frarådes på det sterkeste, helt ærlig, har man dårlig kår i familien kan man heller pusse sko på gata enn å selge sex. Prostitusjon både og kjøpe og selge er skruppelløst og stakkarslig. Ingen seriøs mann vil ta i en dame som har drevet med dette, ingen seriøs kvinne vil ta i en mann som har benyttet seg av dette.

Anonymkode: 75833...491

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fysj nei, det kunne ikke ha falt meg inn å nærme meg det skitne stedet. Jeg prøvde bare å høre hvordan sugardates fungerer 👎

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Herr Heftig skrev:

Sugar daddies vill ikke ha alenemødre når de kan få like bra damer uten bagasje.

Hvordan går du ut i fra at man har bagasje fordi man er alenemor? Er jo som oftest barnefaren som har mest bagasje her som av personlige årsaker ikke greier å ta ansvar for barnet og forholdet han gikk inn i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Herr Heftig skrev:

Sugar daddies vill ikke ha alenemødre når de kan få like bra damer uten bagasje.

En sugar daddy er ikke en som er ute etter et forhold ;) Han er ute etter sex, noenganger kun vennskap. En å varte opp som er yngre enn han og ser bra ut. En sugar daddy bryr seg ikke om damas personlige ting, om hun har barn/ikke barn, kjæreste/singel osv. Les deg mer opp på temaet, finnes masse bra sider ved hjelp av google. 

Anonymkode: e7548...27c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En sugar daddy er ikke en som er ute etter et forhold ;) Han er ute etter sex, noenganger kun vennskap. En å varte opp som er yngre enn han og ser bra ut. En sugar daddy bryr seg ikke om damas personlige ting, om hun har barn/ikke barn, kjæreste/singel osv. Les deg mer opp på temaet, finnes masse bra sider ved hjelp av google. 

Anonymkode: e7548...27c

Feil. Mange sugardaddies som vil ha et forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går du ut i fra at man har bagasje fordi man er alenemor? Er jo som oftest barnefaren som har mest bagasje her som av personlige årsaker ikke greier å ta ansvar for barnet og forholdet han gikk inn i.

👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor attraktiv må jenta være?

Anonymkode: 1ff49...48d

Hva tenker du selv ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Herr Heftig skrev:

Snakker du av erfaring? 👉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakker du av erfaring? 👉

Er desverre ikke rik nok, og heldigvis ikke gammel nok, til å være sugar daddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir sikkert moden etterhvert 🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...