Gå til innhold

Er det mange av dere kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som har har større dildo enn kjæresten deres sin penis, som ikke går rundt å tenker at penisen er for liten selv om?

Dama mi har en dildo som er ganske stor. Hun hadde den før vi ble sammen også. Men det jeg lurer på innerst inne, er om hun kan nyte min penis selv om dildoen hennes er så stor? Den er vel rundt 25 cm lang, og 17 cm i omkrets. Har selv over gjennomsnittet stor. 18 cm og 14 cm i omkrets. Gjør meg ikke noe om hun bruker den så lenge det ikke går utover sexlivet våres. Hadde vært kjekt å høre noen tipps fra damer som er i forhold og har dildo eller vibrator hvordan de ser på det.:)

Anonymkode: 8f081...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ganske mange leker som er mye større en penisen til Kjære, men det er alltid min kjære, med sin egen penis som gir meg de beste, og sterkeste orgasmene.
Og hos oss, er det Kjære som sier jeg skal kjøpe disse store lekene ;) 

• Liker 3
Gjest Nordavind
Skrevet

Merker jeg blir litt oppgitt på vegne av mitt eget kjønn  i det siste... når skal folk gi litt mer faen i lengde og omkrets og volum etc. Det er ikke SÅ viktig- hvis hun som har sex med deg liker deg og tenner på deg så forlater ikke hun deg til fordel for en 5 cm lengre dildo......

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Jeg har ganske mange leker som er mye større en penisen til Kjære, men det er alltid min kjære, med sin egen penis som gir meg de beste, og sterkeste orgasmene.
Og hos oss, er det Kjære som sier jeg skal kjøpe disse store lekene ;) 

Åja så bra du tenker sånn på det.:) Er jo gøy hvis man kan ha god sex og bruke sexleketøy hvis det ikke blir sånn at hun tenker at dildoen føles bedre og foretrekker det sånn at gutten må være "tilskuer" hele tiden. Hun har forklart det sånn at når hun vil ha nærhet og ha sex så vil hun ha meg inni henne, siden dildoen ikke gir henne samme nytelsen. Men hun kommer mye lettere med dildoen vaginalt da. Når man styrer dildoen selv så er det kanskje lettere å oppnå orgasme? Hun får uansett orgasme når jeg slikker og fingrer og noen ganger vaginalt. Men tenkte om hun føler at den vil kjennes for liten ut siden min naturlig nok ikke gir henne så mye friksjon som dildoen selv om min er over snittet stor.☺

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nordavind skrev:

Merker jeg blir litt oppgitt på vegne av mitt eget kjønn  i det siste... når skal folk gi litt mer faen i lengde og omkrets og volum etc. Det er ikke SÅ viktig- hvis hun som har sex med deg liker deg og tenner på deg så forlater ikke hun deg til fordel for en 5 cm lengre dildo......

Handler jo ikke om å bli forlatt eller noe. Vet jo at hun ikke vil forlate meg for dildoen hennes likssom. Er mere det om det kan bli mindre vaginal sex på meg hvis hun heller foretekker å bruke dildoen likssom:P

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja så bra du tenker sånn på det.:) Er jo gøy hvis man kan ha god sex og bruke sexleketøy hvis det ikke blir sånn at hun tenker at dildoen føles bedre og foretrekker det sånn at gutten må være "tilskuer" hele tiden. Hun har forklart det sånn at når hun vil ha nærhet og ha sex så vil hun ha meg inni henne, siden dildoen ikke gir henne samme nytelsen. Men hun kommer mye lettere med dildoen vaginalt da. Når man styrer dildoen selv så er det kanskje lettere å oppnå orgasme? Hun får uansett orgasme når jeg slikker og fingrer og noen ganger vaginalt. Men tenkte om hun føler at den vil kjennes for liten ut siden min naturlig nok ikke gir henne så mye friksjon som dildoen selv om min er over snittet stor.☺

Jeg bruker sjelden dildonene mine alene, er han som bruker dem på meg.
Nå er vi også i et avstandsforhold, så vi har funnet leker som funker ved at HAN styrer dem fra hvor han er. 
Men det er alltid best å få sett ham, ha sex med ham, og kjenne ham inni meg ;) Ingenting slår en penis, noen sinne. 
Og for meg, så betyr ikke størrelsen noe heller. så lenge de vet hvordan bruke den. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan love deg at, jeg tør å si,ingen kvinner foretrekker en dildo foran en penis uansett størrelse. 

Anonymkode: f5e02...73c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Jeg bruker sjelden dildonene mine alene, er han som bruker dem på meg.
Nå er vi også i et avstandsforhold, så vi har funnet leker som funker ved at HAN styrer dem fra hvor han er. 
Men det er alltid best å få sett ham, ha sex med ham, og kjenne ham inni meg ;) Ingenting slår en penis, noen sinne. 
Og for meg, så betyr ikke størrelsen noe heller. så lenge de vet hvordan bruke den. 

Hehe okei, gøy at dere har det sånn da:wink: Da er det vel bare å la henne kose seg med dildoen sin da. Er jo en del borte i ukedagene så nekter jo henne ikke å kose seg alene da. Bare ble litt redd første gang jeg så den må jeg inrømme:fnise: 

Skrevet

Jeg liker å leke med langt større leketøy enn meg selv. Det er bare deilig for oss begge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan love deg at, jeg tør å si,ingen kvinner foretrekker en dildo foran en penis uansett størrelse. 

Anonymkode: f5e02...73c

Okei så bra. Men av bare ren nyskjerrighet, hvorfor pleier dildoer å være såpass store? Er det fordi størrelsen har litt mere å si hvis man ikke har et menneske i andre enden til å ta på, kysse, fingre, slikke osv?:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å bekymre deg, din er stor:) Men, min mann har liten kuk ( 13 lang og 11-12 cm i omkrets) så jeg får ikke så mye glede av penetrasjon fra han, derfor HTH eg en dildo som er større; 15 lang og 13 i omkrets) Den gir meg det jeg trenger:)

Anonymkode: b34d9...e03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det praktigst best å starte med samleie å heller bruke dildoen etter hvert eller andre veien rundt? Noen ganger så liker hun å bruke dildoen etter jeg har kommet foreksempel, til jeg blir hard igjen. Noen ganger bruker hun dildoen og gir meg blow job eller runker meg. Er jo deilig det også. Men har jo ikke lyst å aldri være inni henne siden det er veldig godt for meg:)

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt en dildo som er større enn kjæresten min har vært. Har i grunn bare hatt en dildo, men gjorde ikke noe for meg, var som å kile meg selv på kneet. :fnise: Peniser er utrolig tennende og jeg blir bankende kåt bare av at en penis er i nærheten av underlivet mitt, men dildoer er kjedelig.

Om jeg likte å bruke dildo ville jeg uansett ikek brukt en større enn kjæresten min sin penis, jeg er ganske trang og liker følelsen av at han presser seg inn i meg. Om jeg er vandt med noe større tror jeg noe av den gleden ville forsvunnet. :) 

Anonymkode: b4c21...1d4

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å bekymre deg, din er stor:) Men, min mann har liten kuk ( 13 lang og 11-12 cm i omkrets) så jeg får ikke så mye glede av penetrasjon fra han, derfor HTH eg en dildo som er større; 15 lang og 13 i omkrets) Den gir meg det jeg trenger:)

Anonymkode: b34d9...e03

Okei takk for svar.:) Men har dere sjelden vaginal sex da, eller bruker du/dere dildoen før eller etter samleie?:) Hvordan tilfredsstiller du han? Runker han eller pleier du å suge han?

AnonymBruker
Skrevet

Aldri eid en dildo(kun andre type leker) men har fler ennen gang tenkt at skulle jeg gått til innkjøp av noe slikt no, skulle jeg gått til innkjøo av en støpesett, så jeg kan støpe hans. Så dermed bli i så fall min dildo ca like stor som hans x) 

Anonymkode: 3204c...6fe

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt en dildo som er større enn kjæresten min har vært. Har i grunn bare hatt en dildo, men gjorde ikke noe for meg, var som å kile meg selv på kneet. :fnise: Peniser er utrolig tennende og jeg blir bankende kåt bare av at en penis er i nærheten av underlivet mitt, men dildoer er kjedelig.

Om jeg likte å bruke dildo ville jeg uansett ikek brukt en større enn kjæresten min sin penis, jeg er ganske trang og liker følelsen av at han presser seg inn i meg. Om jeg er vandt med noe større tror jeg noe av den gleden ville forsvunnet. :) 

Anonymkode: b4c21...1d4

Okei. Så du tror at en stor dildo ville gjort sånn at du ikke fikk samme deilige følelsen av mannen? Er det jeg frykter litt. Nå har jo hun uansett brukt denne dildoen lenge, så hun er jo vant med noe som er mye større enn min da. Men virker som hun liker å ha meg inni seg da.:)

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei så bra. Men av bare ren nyskjerrighet, hvorfor pleier dildoer å være såpass store? Er det fordi størrelsen har litt mere å si hvis man ikke har et menneske i andre enden til å ta på, kysse, fingre, slikke osv?:) 

Ja, det er nok litt av grunnen. Selv har jeg ikke store, men har vibratorfunksjon som er  viktig for mange av oss. Jeg tror faktisk det oftere er menn som kjører på med store dildoer på damene. De liker og se at det tøyes og utfordres. Vi er så fleksible at størrelsen på dildo gjerne må være større for å kompensere for alt det andre rundt som vi ikke får kanskje...

Anonymkode: f9328...06e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk også at dildo kommer med håndtak. De ser ofte mye større ut enn de er. Rabbit er et godt eksempel på det. Ser jo helt enorm ut, men er ikke det.

Anonymkode: f9328...06e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri eid en dildo(kun andre type leker) men har fler ennen gang tenkt at skulle jeg gått til innkjøp av noe slikt no, skulle jeg gått til innkjøo av en støpesett, så jeg kan støpe hans. Så dermed bli i så fall min dildo ca like stor som hans x) 

Anonymkode: 3204c...6fe

Ja det er jo en lur ide. Det hadde han sikkert syntes var kult da.;) Er jo greit å ha hvis han skulle være borte foreksempel.:)

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Nordavind skrev:

I samlivsbruddet-og utroskapets tidsalder stiller vedkommende et helt fair spørsmål. 

Anonymkode: d769a...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...