AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #21 Del Skrevet 11. juni 2017 25 minutter siden, Jerry Lee skrev: Fordi du er den samme som oppretter utallige tråder om samme greia. Blir du aldri lei? Tullprat. Hvilke andre tråder er det du sikter til?? Anonymkode: 1c5ae...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #22 Del Skrevet 11. juni 2017 Helt greit at folk tar ansvar for å sitt eget sex liv. Anonymkode: a432e...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 11. juni 2017 #23 Del Skrevet 11. juni 2017 7 timer siden, canacas skrev: Dette uttrykket er gammelt. Ikke hørt det på sikkert 20 år. Men det er vel helt normalt å onanere om partner er bortreist. Forstår ikke problemstillingen, om det er noen. Ja det er et gammel uttrykk hehe artig å lese igjen... hørtes ut som vi er de to gamlingene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. juni 2017 #24 Del Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, bjone skrev: Ja det er et gammel uttrykk hehe artig å lese igjen... hørtes ut som vi er de to gamlingene her Men du, jeg ser en annen omtale det som en fis. Og da ble jeg usikker, er det kanskje det som er ment? Jeg er herved så gammel at jeg ikke engang husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 11. juni 2017 #25 Del Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Men du, jeg ser en annen omtale det som en fis. Og da ble jeg usikker, er det kanskje det som er ment? Jeg er herved så gammel at jeg ikke engang husker Nei onani er stille anders. Fis smyger... ellers har jeg ronket mye fis.... 🤣🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #26 Del Skrevet 11. juni 2017 7 timer siden, canacas skrev: Dette uttrykket er gammelt. Ikke hørt det på sikkert 20 år. Men det er vel helt normalt å onanere om partner er bortreist. Forstår ikke problemstillingen, om det er noen. TS avslørt Anonymkode: 78ffe...628 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #27 Del Skrevet 11. juni 2017 7 minutter siden, canacas skrev: Men du, jeg ser en annen omtale det som en fis. Og da ble jeg usikker, er det kanskje det som er ment? Jeg er herved så gammel at jeg ikke engang husker Det er riktig som bjone sier; stille anders er onani/runk. Fis er smyger, Litt pussig igrunn at de under 35 ikke vet hva "å ta seg en Stille Anders" er Anonymkode: 1c5ae...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. juni 2017 #28 Del Skrevet 11. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS avslørt Anonymkode: 78ffe...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. juni 2017 #29 Del Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er riktig som bjone sier; stille anders er onani/runk. Fis er smyger, Litt pussig igrunn at de under 35 ikke vet hva "å ta seg en Stille Anders" er Anonymkode: 1c5ae...923 Men da husket jeg rett tidligere i tråden. Bør jeg være stolt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 11. juni 2017 #30 Del Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 11. juni 2017 #31 Del Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Men da husket jeg rett tidligere i tråden. Bør jeg være stolt? Yes... Men var det noe kalle navn for jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. juni 2017 #32 Del Skrevet 11. juni 2017 Akkurat nå, bjone skrev: Yes... Men var det noe kalle navn for jenter? Jenter onanerte ikke før i tiden. Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 11. juni 2017 #33 Del Skrevet 11. juni 2017 4 minutter siden, canacas skrev: Jenter onanerte ikke før i tiden. Fysj. Ja fysj... neiiii det gjør jeg ikke og løp hjem og dro ned trusa.... nektet som fy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå